Weet iemand waar ik het beste van dat schuim voor aan de muren kan halen?
Het gaat om 4x 1m bij 1m.
jij bedoelt die van een paar reactie`s hier boven? die ik geplaatst heb?Refuze wrote:Weet iemand waar ik het beste van dat schuim voor aan de muren kan halen?
Intervention wrote:Waneer komt er overzichtelijk topic voor dj contests?..zou het graag zelf doen maar daar heb absoluut geen tijd voor
Dit zou ik ook best wel fijn vindenIntervention wrote:Intervention wrote:Waneer komt er overzichtelijk topic voor dj contests?..zou het graag zelf doen maar daar heb absoluut geen tijd voor
Ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken. Voor geluidsdemping hoef je het niet te halen want daar werkt het niet echt voorThe-Znayzer wrote:jij bedoelt die van een paar reactie`s hier boven? die ik geplaatst heb?Refuze wrote:Weet iemand waar ik het beste van dat schuim voor aan de muren kan halen?
die kan je bij de gamma halen
heb vorige week 11,50 betaald voor 1 bij 2. het waren 2 plaaten van 0.50 bij 1.00 m.Draidy wrote:hoe duur is dat?
2 platen van 0.5x1 zijn samen niet 1x2, maar 1x1 of 0.5x2The-Znayzer wrote:heb vorige week 11,50 betaald voor 1 bij 2. het waren 2 plaaten van 0.50 bij 1.00 m.Draidy wrote:hoe duur is dat?
Iets....klopt daar niet xDThe-Znayzer wrote:heb vorige week 11,50 betaald voor 1 bij 2. het waren 2 plaaten van 0.50 bij 1.00 m.Draidy wrote:hoe duur is dat?
denk je dat je Jor-D dan ff moet pb'enIntervention wrote:Intervention wrote:Waneer komt er overzichtelijk topic voor dj contests?..zou het graag zelf doen maar daar heb absoluut geen tijd voor
Is er al toch? Wordt alleen volgens mij niet up to date gehouden.DarkestSymphony wrote:denk je dat je Jor-D dan ff moet pb'enIntervention wrote:Intervention wrote:Waneer komt er overzichtelijk topic voor dj contests?..zou het graag zelf doen maar daar heb absoluut geen tijd voor
Sennheiser Cx 300 IIDysphoria wrote:Wat zijn fijne oordopjes? Die van mij zijn op dit moment kapot.
of de Cx200Almighty wrote:Sennheiser Cx 300 IIDysphoria wrote:Wat zijn fijne oordopjes? Die van mij zijn op dit moment kapot.
Nee. 200 is een andere serie dan de 300, net zoals de 400 een andere serie is. Het is dus geen opvolger. II is dan wel weer een opvolger van de I (uiteraard).Almighty wrote:300 is nieuwere versie, volgens mij ook net wat betere kwaliteit
De 400 serie is voor zuiver geluid, de 300 is met wat meer bass. Kijk voor meer info even op wat sites.Dysphoria wrote:Ah, oké. Maar voor weer een paar euro meer heb je ook de CX 400-II.
Zijn die dan weer beter als de CX 300-II?
Het is maar net wat je zelf wilt, kiest je voor reeel geluid of een iets aangesterkte bass? Ik heb voor het eerste gekozen, maarja, dat is persoonlijk..Dysphoria wrote:Ik luister voornamelijk hardstyle. Wat raad je me dan aan; CX 300-II of de CX 400-II?