View on YouTube
Het kan ook zijn dat de Technoboy remix erin zit, ken de plaat zo niet uit mn hoofd.
Het kan ook zijn dat de Technoboy remix erin zit, ken de plaat zo niet uit mn hoofd.
Nee, origineel is gebruikt.Lyst wrote:Het kan ook zijn dat de Technoboy remix erin zit, ken de plaat zo niet uit mn hoofd.
hij zegt toch dat die in die mash van zaza front zit..Draidy wrote:Angeldust
Nooit van gehoord. Zou voor mij net zo goed hardcore kunnen zijn.WZY wrote:hij zegt toch dat die in die mash van zaza front zit..Draidy wrote:Angeldust
Niet bij een muziekwinkel iig (online dan wel offline), speedcore is geen muziekDraidy wrote:Weet er iemand waar je releases van Masters Of Speedcore kan kopen?
dit? http://itunes.apple.com/nl/album/master ... d326919424Draidy wrote:Weet er iemand waar je releases van Masters Of Speedcore kan kopen?
Als je je antwoord nog niet hebt: Noisia ft. Foreign Beggars - Shellshock.DarkestSymphony wrote:dakpan had het laatst hier ergens op het forum geplaatst maar kan het niet terug vinden dus vraag het maar gewoon;
op de Defqon cd vn dit jaar stond Eye-D & Hidden - Time Device, dat was niet echt officiele nummer iemand enige idee wat de echte naam hiervan is?
vocals: Shell Shock enige wat ik kan verstaan
Omdat de producer het wel een leuk effect vindtLyst wrote:Kan iemand me uitleggen waarom in de ene track de pitchkicks veel hoger gaan dan in de andere, terwijl de melodie ongeveer even hoog gaat?
DarkestSymphony wrote:iemand die het plaats uit dit filmpje kan krijgen? kan 'm niet op google afbeeldingen vinden dus misschien dat iemand het zo kan doen
View on YouTube

Wildstylez - HuhDraidy wrote:Darkestsymphony en ik gaan meedoen aan kunstbende, en het thema is vreemd. Heeft er iemand een idee hoe we dat in onze DJ set kunnen verwerken?
Bedankt!
Van zoveel mogelijk artiesten een plaatje pakken die 'anders' is dan andere nummers.Draidy wrote:Darkestsymphony en ik gaan meedoen aan kunstbende, en het thema is vreemd. Heeft er iemand een idee hoe we dat in onze DJ set kunnen verwerken?
Bedankt!
het moet niet te vreemd worden heG1LL wrote:Begin met Under Attack en eindig met Music Made Addict
Je kunt natuurlijk ook allebei in een feyenoord shirtje gaan staan draaien..Draidy wrote:het moet niet te vreemd worden heG1LL wrote:Begin met Under Attack en eindig met Music Made Addict
Daai een Ultraform plaat, dat is vreemd.. Jonathan of Snap My Fingers bijvoorbeeld en past prima in een Hardstyle set.Draidy wrote:Darkestsymphony en ik gaan meedoen aan kunstbende, en het thema is vreemd. Heeft er iemand een idee hoe we dat in onze DJ set kunnen verwerken?
Bedankt!
Met kleren kun je genoeg rare/vreemde dingen doen. Denk dat zoiets met een t-shirt dan te weinig is, ik zou dan wel wat meer doen (Pruik, schoenen, smink (hoe schrijf je 't?:P))Draidy wrote:nu je het zegt, we kunnen ook iets aan onze kleren doen.
allebij iets van weetikveel bob dylan of the beatles aan en dan hardcore gaan draaien