Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:21 

Hardtraxx Veteran

Als je 45 seconden aan ingebouwde effecten en een foeilelijke holle kick een verbetering vind tov het orgineel, be my guest.. Ik vind het echt een aanfluiting en een afservering van je eigen klassieker.
Net zoals die plaat die jij bedoelde. Klonk naar mijn mening helemaal nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:30 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Als je 45 seconden aan ingebouwde effecten en een foeilelijke holle kick een verbetering vind tov het orgineel, be my guest.. Ik vind het echt een aanfluiting en een afservering van je eigen klassieker.
Net zoals die plaat die jij bedoelde. Klonk naar mijn mening helemaal nergens naar.

Het origineel ken ik niet goed dus zou ik die morgen even moeten gaan luisteren om daar goed te kunnen over oordelen. Maar ik vond de kicks echt goed klinken gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:21 

Aan het typen...

Khadber schreef:

Welke klassieker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:22 

Donateur

Shizzle My Dizzle is toch wel een van de bekendste early-platen ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:24 

Aan het typen...

Oh die remix, ik dacht dat er een nieuwe remix was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Khadber schreef:

Het origineel ken ik niet goed dus zou ik die morgen even moeten gaan luisteren om daar goed te kunnen over oordelen. Maar ik vond de kicks echt goed klinken gisteren.

Ik heb hem ook gehoord en wat was dat een ontzettende aanfluiting zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Ik heb hem ook gehoord en wat was dat een ontzettende aanfluiting zeg.

Als ik die kicks nu thuis hoor vind ze ik ook niet zo geweldig, maar live vond ik ze echt goed klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:05 

Hardtraxxer

Weet iemand of de Psyko Punkz nog iets gaan doen met hun remix van Coone - Doggystyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Phazox schreef:
Weet iemand of de Psyko Punkz nog iets gaan doen met hun remix van Coone - Doggystyle?

Wil je dat echt weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:17 

Hardtraxxer

Nouja....zelf denk ik niet dat ze er nog wat mee gaan doen maar een free release zou ik niet verkeerd vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:41 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand waar ik Who Wants This nog op vinyl kan kopen?
Kan hem niet vinden op Recess :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 11:43 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Is de B-kant van Annihilating. Als ik jou was zou ik bij Freaky kijken. Zij staan vrij dicht bij Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 11:53 

Aan het typen...

Hij staat als niet op voorraad bij de freaky site.
Ik weet niet of je hem per se nieuw wilt hebben, maar 2e hands kun je hem hier ook krijgen:
http://www.discogs.com/sell/list?releas ... 2470&ev=rb
Volgens mij zijn de onderste 2 zelfs gewoon nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Daveytl schreef:

Is de B-kant van Annihilating. Als ik jou was zou ik bij Freaky kijken. Zij staan vrij dicht bij Fusion.

Daar kon ik hem ook niet vinden ;)

Lyst schreef:
Hij staat als niet op voorraad bij de freaky site.
Ik weet niet of je hem per se nieuw wilt hebben, maar 2e hands kun je hem hier ook krijgen:
http://www.discogs.com/sell/list?releas ... 2470&ev=rb
Volgens mij zijn de onderste 2 zelfs gewoon nieuw.

Wooh nice ga ik er daar denk ik maar eens 1 van bestellen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:12 

is Lenny Dee - Fucking Hostile (The Outside Agency remix) al uit? kan 'm nergens vinden en vind 'm toch erg bruut iemand? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
is Lenny Dee - Fucking Hostile (The Outside Agency remix) al uit? kan 'm nergens vinden en vind 'm toch erg bruut iemand? :innocent:

Nope, maar er staan nog een paar TOA releases in de wachtrij (sowieso Genosha en Genosha 175), dus even geduld hebben :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 16:40 

Hardtraxxer

Is het een plan om in de nieuwe versie van hardtraxx trouwens een aparte ruimte te maken voor polls?? Zoals die van beste track, rate the artist, etc.? Ik zie door de bomen het bos niet meer hoor in het algemeen topic! (weet ook niet of dit hier geplaatst moest worden, maar het is een vraag)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:00 

Donateur

Ja inderdaad, schei uit met 38 van die stem-topics aub. Of maak er een apart sub-forum van, is toch voor TOTM ook gelukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:11 

Donateur

origineel of remiz is wel kewl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:12 

Donateur

roberttt schreef:
origineel of remiz is wel kewl!

Jawel, het voegt ook wel wat toe. Maar 10 van die zwevende poll-topics tussen algemene topics is zo irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:46 

Hardtraxx Addict

Iemand enig idee of er nog ooit wat gaat gebeuren met Hardstyle Mixmasters Vol. 3 en 4?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja inderdaad, schei uit met 38 van die stem-topics aub. Of maak er een apart sub-forum van, is toch voor TOTM ook gelukt?

Vind het ook behoorlijk irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:02 

Steffnov schreef:
DarkestSymphony schreef:

Nope, maar er staan nog een paar TOA releases in de wachtrij (sowieso Genosha en Genosha 175), dus even geduld hebben :p

danke. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:19 

Hardtraxxer

van wie is die plaat die sky high heet? hij zit in die mash up van Zaza Front :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Angeldust
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen