Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:30 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Draidy schreef:
nu je het zegt, we kunnen ook iets aan onze kleren doen.
allebij iets van weetikveel bob dylan of the beatles aan en dan hardcore gaan draaien :P

Met kleren kun je genoeg rare/vreemde dingen doen. Denk dat zoiets met een t-shirt dan te weinig is, ik zou dan wel wat meer doen (Pruik, schoenen, smink (hoe schrijf je 't?:P))

Dat lijkt me eigenlijk best een vet idee!
Want ben niet van plan om iets raars in de muziek te stoppen want wil wel gewoon een goeie set neerzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 02:13 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Darkestsymphony en ik gaan meedoen aan kunstbende, en het thema is vreemd. Heeft er iemand een idee hoe we dat in onze DJ set kunnen verwerken?

Bedankt!

Dat is toch aan jou om op te lossen? :/ Jij wil toch je kunsten laten zien, niet wij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 13:23 

KSwoosh schreef:
DarkestSymphony schreef:
iemand die het plaats uit dit filmpje kan krijgen? kan 'm niet op google afbeeldingen vinden dus misschien dat iemand het zo kan doen

Afbeelding
dat is gevonden uit het YT cache

deze is via TinEye gevonden:
http://desktopwallpaper-s.com/19-Comput ... a_Firefox/

en dat allemaal binnen 30 sec

dat jij nou veel van computers af weet kan ik niks aan doen maar ik weet niet hoe dat moet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 13:24 

Draidy schreef:
G1LL schreef:
Draidy schreef:
nu je het zegt, we kunnen ook iets aan onze kleren doen.
allebij iets van weetikveel bob dylan of the beatles aan en dan hardcore gaan draaien :P

Met kleren kun je genoeg rare/vreemde dingen doen. Denk dat zoiets met een t-shirt dan te weinig is, ik zou dan wel wat meer doen (Pruik, schoenen, smink (hoe schrijf je 't?:P))

Dat lijkt me eigenlijk best een vet idee!
Want ben niet van plan om iets raars in de muziek te stoppen want wil wel gewoon een goeie set neerzetten

gaan we doen, pruik sminken vage kleding haha en dan een dikke blaas set neerzette! goed idee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

Afgesproken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

Maar met raar kun je ook gewoon iets alternatievere muziek bedoelen, dus niet de standaard HS ;) Say, Placid K, Tommyknocker, Miosa, Tymon, etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

Nou eerlijk gezegd vind ik dat niet raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

Neuh, maar het is niet je standaard MoH/Endymion/EA/ weet ik 't wat. Raar is het niet, maar je scoort er wel beter mee (of ze willen júist een hitjesparade natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Draidy schreef:

Neuh, maar het is niet je standaard MoH/Endymion/EA/ weet ik 't wat. Raar is het niet, maar je scoort er wel beter mee (of ze willen júist een hitjesparade natuurlijk).

nee dat klopt, ze accepteren daar alle genres dus ze zullen wel niet zo bekend zijn met industrial hardcore bijv.
maar ben niet van plan om de nieuwe endymion / EA shit te draain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:29 

Hardtraxx Addict

Waarom worden er door HardTraxx eigenlijk niet de titels van de tracks vermeld bij de filmpjes? Bij veel aftermovies hoor ik vaak nummers die ik vet vind, nog niet heb, en dan moet er in de reacties weer onder gereageerd worden welk nummer 't is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Waarom worden er door HardTraxx eigenlijk niet de titels van de tracks vermeld bij de filmpjes? Bij veel aftermovies hoor ik vaak nummers die ik vet vind, nog niet heb, en dan moet er in de reacties weer onder gereageerd worden welk nummer 't is.

Bij aftermovies is dat nooit, of je moet even in de reacties op youtube kijken daar staan ze meestal wel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:46 

Hardtraxx Addict

_theon_ schreef:
W0uT3R schreef:

Bij aftermovies is dat nooit, of je moet even in de reacties op youtube kijken daar staan ze meestal wel bij

Ik vraag me dus af waarom t niet in de berichten van de video's staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Dat zouden we misschien wel kunnen doen. Misschien Jor-D een PM sturen erover? Hij kan daar ook zeker over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:58 

Hardtraxx Addict

Is er iets mis met het berichten gedeelte van de site?
Hoorde al eerder in het HHZ Q&A topic dat iemand z'n berichten in het postvak uit bleven steken. Bij mij nu ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:02 

Aan het typen...

Je bericht blijft in Postvak uit, totdat de ander het gelezen heeft. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:04 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Aha, das nieuw voor mij, haha.
Stuur niet zoveel PM's ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 11:26 

Hardtraxx Addict

Randleman schreef:
Lyst schreef:

Leuk als je net een PM hebt gestuurd, denkt dat het verzonden is en dan meteen verwijderd en de ander net een Inbox bericht heeft en dan wilt reageren en dan een error krijgt :lol:

:lol:

Overigens nog een vraag van praktische aard,

Hoe kan HHZ de vragen in hat Q&A Topic ''nog even langsgaan'' als 't topic gesloten is? Gaat ie nog wel antwoorden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:
W0uT3R schreef:

Hoe kan HHZ de vragen in hat Q&A Topic ''nog even langsgaan'' als 't topic gesloten is? Gaat ie nog wel antwoorden?

Admins hebben 'magische' krachten ;), die kunnen van alles!

Wij als moderators kunnen alleen nog reageren op topics die op slot zijn. Jor-D zorgt dat Heady dat ook kan bij het desbetreffende topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:30 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Randleman schreef:
W0uT3R schreef:

Admins hebben 'magische' krachten ;), die kunnen van alles!

Wij als moderators kunnen alleen nog reageren op topics die op slot zijn. Jor-D zorgt dat Heady dat ook kan bij het desbetreffende topic :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:04 

Hardtraxx Veteran

Klein vraagje over het HHZ album. In het Q&A topic zei Heady dat hij twijfelt over hoe hij zijn album moet gaan uitbrengen aangezien we volgens hem het meeste al hebben gehoord. Nu heb ik even een lijstje gemaakt en ik kom tot hier:

Tonight Remix
Hard With Style
Doomed
The Perfect Weapon
Disrespect
Hard Bass Anthem
Headshot
From Within Edit

8 nummertjes.. kan je geen album mee vullen toch? Vergeet ik er nog een paar of houdt Heady ons voor de gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:25 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Klein vraagje over het HHZ album. In het Q&A topic zei Heady dat hij twijfelt over hoe hij zijn album moet gaan uitbrengen aangezien we volgens hem het meeste al hebben gehoord. Nu heb ik even een lijstje gemaakt en ik kom tot hier:

Tonight Remix
Hard With Style
Doomed
The Perfect Weapon
Disrespect
Hard Bass Anthem
Headshot
From Within Edit

8 nummertjes.. kan je geen album mee vullen toch? Vergeet ik er nog een paar of houdt Heady ons voor de gek?

Als dat meer dan de helft is dan is 't toch meerderheid?
Misschien moet je ook denken aan remixes van oude tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Tonight Remix
Hard With Style
Doomed
The Perfect Weapon
Disrespect
Hard Bass Anthem
Headshot
From Within Edit

8 van de 15 is ook al 'het meeste'. En mss staat DWTHS er ook op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Tonight Remix
Hard With Style
Doomed
The Perfect Weapon
Disrespect
Hard Bass Anthem
Headshot
From Within Edit

8 van de 15 is ook al 'het meeste'. En mss staat DWTHS er ook op :P

Doe maar niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Tonight Remix
Hard With Style
Doomed
The Perfect Weapon
Disrespect
Hard Bass Anthem
Headshot
From Within Edit

En hij zegt dat we die allemaal al veel gehoord hebben.
Alleen Tonight remix en doomed heb ik vaak gehoord, Hardbass anthem, disrespect maar 1 keer, en the perfect weapon een keertje op de achtergrond ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Boys, iemand zin om een set voor mij te maken met enkel tracks van The R3bels? Je zou er me veel plezier mee doen. Tracklist in de trend van dit:

1. The R3bels - Lifestyle
2. The R3bels - Let Yourself Go
3. The R3bels - Shine
4. The R3bels - Keep the rythm
5. Zatox & The R3bels - Storm 3000
6. The R3bels - Motherland
7. R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox remix)
8. The R3bels - Everyday
9. Zatox - Tanz Elektrik (The R3bels remix)
10. The R3bels - Temptation
11. Zatox Meets The R3bels - Choirs
12. The R3bels - Music To Us
13. The R3bels - Straight To Da Beat
14. The R3bels - Pattern 1
15. The R3bels - Shade
16. The R3bels - Bionicle

Help me alsjeblief :D
Vorige  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen