Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
In mijn mixer zitten xlr female en tulp uitgangen, en in mijn monitor xlr male en jack 6,3 mm ingang. Welke kabel(s) kan ik het beste gebruiken ((liefst van bax-shop)totaal ong €20 of minder)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Waarom is er nooit wat met deze plaat gedaan?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
misschien een hele domme vraag :$ maar wanneer worden er eindelijk is praten van Radical Redemption gerealesed?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Ruubiie wrote:misschien een hele domme vraag :$ maar wanneer worden er eindelijk is praten van Radical Redemption gerealesed?
In 2013
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mr Lellebel wrote:
Ruubiie wrote:misschien een hele domme vraag :$ maar wanneer worden er eindelijk is praten van Radical Redemption gerealesed?
In 2013
Samen met de rest van de MiM platen die nog moeten komen.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Lyst wrote:Waarom is er nooit wat met deze plaat gedaan?
View on YouTube
In de rip die ik heb klinkt ie niet echt fantastisch moet ik zeggen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Eerst komen er 2 andere platen (een remix & een solo van iemand) en dan komt er iets van Radical Redemption ;)
T
Daveytl wrote:
Eerst komen er 2 andere platen (een remix & een solo van iemand) en dan komt er iets van Radical Redemption ;)
Laatst bij de Time-Out zei die tegen me dat eerst nog Type Face remix gereleased werd en die Body Moving remix, en daarna kwam zijn release.
Eerste release was in november zei die. Daar zal op staan Radical :)

Had het aan hem zelf gevraagd omdat ik het ook wou weten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ja, ik weet ook precies welke tracks het zijn, en jij hebt het hier niet bij het rechte eind.

Maar ik houd verder mijn mond dicht.
T
Daveytl wrote:Ja, ik weet ook precies welke tracks het zijn, en jij hebt het hier niet bij het rechte eind.

Dat is wat hij tegen me zei he :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
wesskeej wrote:
Daveytl wrote:Ja, ik weet ook precies welke tracks het zijn, en jij hebt het hier niet bij het rechte eind.

Dat is wat hij tegen me zei he :P
Shhhhhttt, niet alles verklappen hier :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
DjZany Zany
Today I finished a new track... In the morning some mastering with fresh ears... It's called "Square"
Wat wordt er bedoeld met 'fresh ears'?
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
PierrePruuk wrote:
DjZany Zany
Today I finished a new track... In the morning some mastering with fresh ears... It's called "Square"
Misschien heeft ie ze uit laten spuiten :lol:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
PierrePruuk wrote:
DjZany Zany
na een hele dag of lange tijd in de studio hoor je niet goed meer het verschil wat nou beter is. Zo kan een kick heel goed klinken na een tijd, maar die dag erna hoor je hem en dan klinkt die bagger ;)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
WZY wrote: na een hele dag of lange tijd in de studio hoor je niet goed meer het verschil wat nou beter is. Zo kan een kick heel goed klinken na een tijd, maar die dag erna hoor je hem en dan klinkt die bagger ;)
Vooral iets psychologisch... Geld voor alles wat je maakt, als je er te lang naar kijkt kan je er niet meer kritisch over zijn (soort Stockholmsyndroom) :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Is er iemand hier op hardtraxx die Om Wakker Te Blijven even kan equalizen?
Er zit teveel bass in luistert niet lekker.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Met Audacity (gratis te downloaden) kun je dat ook heel goed.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Khadber wrote:Met Audacity (gratis te downloaden) kun je dat ook heel goed.
bedankt!

Is het mogelijk om met de ipod touch mixjes op te nemen?
zoja weet iemand hier ene goeie app voor?

en nog een vraag, heb atm geen geld voor een stofkap. zou het zin hebben om van karton een stofkap te maken?
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Draidy wrote:
bedankt!

en nog een vraag, heb atm geen geld voor een stofkap. zou het zin hebben om van karton een stofkap te maken?
Dat kan zeer zeker, je kan er ook gewoon een normale theedoek overheen leggen, is wat makkelijker denk ik.
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Draidy wrote:
bedankt!

Jazeker! Ik heb over mijn spelers een soort grote zak van schuim liggen. Waar je spul mee inpakt voor vervoer. Ook heb ik vaak een handdoek voorbij horen komen.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
oke dan weet ik dat het werkt. mooi!
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
zijn er andere artiesten die nummers maken zoals The Outside Agency - They Are Human?
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Weet iemand met wat voor track The Prophet opende op Thrillogy? Vocals waren : Be As One. En nee het is geen Waverider - Be As One. Het werd ook niet gezongen, maar gezegd.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
flevoboys wrote:Weet iemand met wat voor track The Prophet opende op Thrillogy? Vocals waren : Be As One. En nee het is geen Waverider - Be As One. Het werd ook niet gezongen, maar gezegd.
Als ik de sounds een beetje kon herkennen een nieuwe Prophet en Brennan Heart. Dit is dus niet bevestigd.
Vond de track overigens heel erg waardeloos.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Khadber wrote:
flevoboys wrote:Weet iemand met wat voor track The Prophet opende op Thrillogy? Vocals waren : Be As One. En nee het is geen Waverider - Be As One. Het werd ook niet gezongen, maar gezegd.
Als ik de sounds een beetje kon herkennen een nieuwe Prophet en Brennan Heart. Dit is dus niet bevestigd.
Vond de track overigens heel erg waardeloos.
Ik vond niet ontevreden van wat ik hoorde bij die track. Klonk niet verkeerd! Ik vond die edit van Shizzle My Dizzle ook zeer hard gaan gisteren.