Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nah het zijn gewoon normale printers met een lade waar je een cd in kunt stoppen. Elk merk heeft wel een aantal modellen daarvan denk ik.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Weet iemand iets misschien af van deze:

View on YouTube

Prophet had hem gedraaid op XQ Heady, weet niet eens of de titel en alles wel klopt (Zo stond tie in de tracklist)
Kwam hem ineens weer tegen :whistle:
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat
Word deze ooit nog gereleased?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
jRn wrote:Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat
Word deze ooit nog gereleased?
Nog niks over bekend iig, misschien heel wat later een Free release denk ik ;)
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Werd, tijdje gelede alweer, wat over 'bonzai tribute 3' gezet door coone/deepack dat ze die snel online zouden gooien als free-release.. niks meer van vernomen sinds dien... iemand wel..?
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Iemand weet of de documentaire van Charly Lownoise ('Zonder wrijving geen glans') ergens online staat? Ik wil hem namelijk zoooo graag zien, maar kan hem dus echt nergens vinden :(
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Project 141 wrote:
wvd wrote:Iemand weet of de documentaire van Charly Lownoise ('Zonder wrijving geen glans') ergens online staat? Ik wil hem namelijk zoooo graag zien, maar kan hem dus echt nergens vinden :(
Nope, volgens mij is die niet op internet zomaar te kijken.
Klopt, is hij overigens wel op DVD uitgekomen of iets anders? Is er überhaupt een manier om die terug te zien, via een betaalde manier dan.

Lijkt me vrij onlogisch om hem 2x uit te zenden en dan in de doofpot te stoppen.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Zit nu setjes van Houseqlassics 2010 terug te luisteren en ben nogal aan t genieten :P Kan iemand wat vergelijkbare feesten opnoemen? Waar dus zowel 'house classics' als early hardcore aanwezig zijn. Liefst ook een beetje van dezelfde omvang.
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
PNXRMX wrote:Zit nu setjes van Houseqlassics 2010 terug te luisteren en ben nogal aan t genieten :P Kan iemand wat vergelijkbare feesten opnoemen? Waar dus zowel 'house classics' als early hardcore aanwezig zijn. Liefst ook een beetje van dezelfde omvang.
Is Pussylounge ook niet beetje hetzelfde?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Atraxisz wrote:
PNXRMX wrote:Zit nu setjes van Houseqlassics 2010 terug te luisteren en ben nogal aan t genieten :P Kan iemand wat vergelijkbare feesten opnoemen? Waar dus zowel 'house classics' als early hardcore aanwezig zijn. Liefst ook een beetje van dezelfde omvang.
Is Pussylounge ook niet beetje hetzelfde?
Jep :) Maar dat is meestal alles door elkaar en ook heel veel van hetzelfde, lees de bekende nummers.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Ja ja, Zaterdag Qlimax kaartverkoop dus iedereen wil snel z'n kaartje halen. Maar hoe gaat dit nou eigelijk in zijn werking? Zijn er tips om toch kaarten te kunnen krijgen? Ik hoorde al iets van f5'en? Thanks.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
jRn wrote:Ja ja, Zaterdag Qlimax kaartverkoop dus iedereen wil snel z'n kaartje halen. Maar hoe gaat dit nou eigelijk in zijn werking? Zijn er tips om toch kaarten te kunnen krijgen? Ik hoorde al iets van f5'en? Thanks.
gewoon fokking op tijd zijn :woot:
en niet denken dat je 4uur na start verkoop nog eventjes kaartjes kan halen
om vervolgens scheldend en al hier te verschijnen dat alle dagjesmensen de kaartjes hebben gegiert :P
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Deja vu :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
STAN- wrote:Deja vu :P

zelfde vraag
zelfde antwoord :D
S
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2011
last seen Dec 2011
ik heb een vraag over bpm.

is er een programmatje waar ik van alle tracks die ik heb de bpm`s op 150 kan zetten.
en dat ze dan ook gewoon goeie kwaliteit blijven
dit lijkt mij een stuk makkelijker als ik mix ^^
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Subsonic Dj wrote:ik heb een vraag over bpm.

is er een programmatje waar ik van alle tracks die ik heb de bpm`s op 150 kan zetten.
Alles op 150 zetten, maakt het alleen maar nog makkelijker. Kom op, het is toch een uitdaging om die nummers gelijk te leggen. Als je alles op 150 brand is d'r geen bal aan.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017

Kun je dan niet beter stoppen met draaien? Of gewoon met je PC een mix maken en die erin stoppen?
S
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2011
het is wel een uitdaging ja. alleen krijg ik van jullie twee geen antwoord op mijn vraag.
weet iemand een programma waar het mee kan?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
VDJ aanschaffen en de tracks afspelen & recorden op 150 bpm
S
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2011
Pommer wrote:VDJ aanschaffen en de tracks afspelen & recorden op 150 bpm
ja bedankt voor je antwoord alleen krijg ik dan slechtere kwaliteit nummers
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Project 141 wrote:
Subsonic Dj wrote:
Pommer wrote:VDJ aanschaffen en de tracks afspelen & recorden op 150 bpm
ja bedankt voor je antwoord alleen krijg ik dan slechtere kwaliteit nummers
nope.
Jawel, maar dat krijg je met elk programma. Afhankelijk van welke methode van pitchen je gebruikt, gaat er kwaliteit verloren. Als je pitcht (met toon), blijft de geluidskwaliteit wel intact, maar is de toonhoogte van de tracks veranderd. Als je met keylock pitcht (versnellen/vertragen zonder echte pitch), wordt het geluid enigszins vervormd door tekortkomingen in het algoritme. Er moeten namelijk delen van de track worden weggelaten (omdat de sample frequency gelijk blijft), en het programma kiest niet altijd de juiste stukjes. Met name kicks, claps en snares kunnen ernstig vervormen. Je kunt het ook zo bekijken, na afloop is de bitrate hetzelfde, maar de bestandsgrootte kleiner... Dat kan alleen als er informatie is weggegooid ;)
D
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2010
last seen Nov 2011
Heeft iemand een goeie wallpaper van Fusion records ?
PB me (A)
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
Dj Yendor wrote:Heeft iemand een goeie wallpaper van Fusion records ?
PB me (A)
google en dan afbeeldingen en typ fusion records wallpaper in staan er genoeg lijkt me :P
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017

kan gewoon via mixmeister :thumbup:
maar blijf gewoon je best doen op het beatmatchen van plaaten die verschillende bpm hebben ;)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
jup, anders is er bijna niks meer aan t draaien lijkt me, kan je net zo goed ook gewoon de sync knop gebruiken