Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Nog meer mensen problemen met YouTube? Krijg steeds van die klote errors.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Dakpan wrote:Nog meer mensen problemen met YouTube? Krijg steeds van die klote errors.
Ik dacht dat t aan m'n pc lag :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
G1LL wrote:
Dakpan wrote:Nog meer mensen problemen met YouTube? Krijg steeds van die klote errors.
Ik dacht dat t aan m'n pc lag :P
Mooi, ligt t dus ook niet aan de mijne. :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Hier hetzelfde probleem, nu doet tie het half, soms een keer maar geen abonnementen :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik dacht dat XQ Italy vanaf 2230 uitgezonden werd?
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Khadber wrote:Ik dacht dat XQ Italy vanaf 2230 uitgezonden werd?
Dat dus inderdaad, ik hoor alleen maar random tracks nu :/
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
http://www.discogs.com/label/Carnal

Catalog nummer 1207, 1210, 1216, 1217 en 1222 missen. Iemand enig idee welke releases dit zijn? :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Staat The Machine z'n album nog voor oktober? Tita?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Er zit geen deadline op zn album, hij wil alles perfect hebben. Hij kan zelfs pas begin volgend jaar uitkomen. :( :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Lyst wrote:Er zit geen deadline op zn album, hij wil alles perfect hebben. Hij kan zelfs pas begin volgend jaar uitkomen. :( :thumbup:
:mad:
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Lyst wrote:Er zit geen deadline op zn album, hij wil alles perfect hebben. Hij kan zelfs pas begin volgend jaar uitkomen. :( :thumbup:
Moet de rest een voorbeeld aan nemen!
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Is er nog iets bekend over de track van The Prophet en Frontliner samen? What's Coming heet die volgens mij..
( draaide Frontliner @ mysteryland 2010 )
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Weet iemand meer van de mogelijke releasedate van Better on the other side van Ran-D?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
jRn wrote:Weet iemand meer van de mogelijke releasedate van Better on the other side van Ran-D?
Z'n PC met die track toentertijd is toch gecrasht ofzo, dus het zou altijd een remake worden. Weet alleen niet zeker of dat over die track ging.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Dakpan wrote:
:mad:
Niet boos worden, zo word het album alleen maar beter :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Atraxisz wrote:
Moet de rest een voorbeeld aan nemen!
idd gewoon de tijd nemen de hij nodig heeft zo wordt hij alleen maar beter als hij niet perfect wordt.
S
Waar blijft die The Machine Remix van Substream, of komt die ook op z'n album?
D
stefaneke wrote:Waar blijft die The Machine Remix van Substream, of komt die ook op z'n album?
denk dat die op het album komt! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
stefaneke wrote:Waar blijft die The Machine Remix van Substream, of komt die ook op z'n album?
Bestaat niet, is vervangen door een collab die op t album komt
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
PNXRMX wrote:
Flink genaaid dus. Die Substream Remix had denk ik gruwelijk geworden, echt zo'n thema waar The Machine wel wat mee kon, terwijl Enjoy maar mwoah is.
S
PNXRMX wrote:
I can already tell you Energize has been remixed by the B-Twinz!
And the title-track; "Substream" has been remixed by DJ Thera, The Machine and Low-E!
Hier staat dat ie al geremixed was, onder de Substream preview video.

Ach ja, komt wel goed denk ik.
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
stefaneke wrote:
PNXRMX wrote:
I can already tell you Energize has been remixed by the B-Twinz!
And the title-track; "Substream" has been remixed by DJ Thera, The Machine and Low-E!
Hier staat dat ie al geremixed was, onder de Substream preview video.

Ach ja, komt wel goed denk ik.
Dat klopt. Maar later is bekend gemaakt dat The Machine niet genoeg tijd had en ipv die remix zou er dus een collab op het album komen (inmiddels ook bekend: The Machine & Alphaverb - Enjoy). De Substream release is toen uitgekomen met 2 remixes: Thera en Low-E.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik ben van plan om over een tijd een setje niet al te dure/goekope cd spelers te kopen, en kwam uit op de Numark NDX200, maar nu zie ik de NDX400 en zie ik dat die veel meer kan, zal ik dan tegen die tijd de NDX200 kopen, doorsparen voor de 400 of iets helemaal anders?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Draidy wrote:Ik ben van plan om over een tijd een setje niet al te dure/goekope cd spelers te kopen, en kwam uit op de Numark NDX200, maar nu zie ik de NDX400 en zie ik dat die veel meer kan, zal ik dan tegen die tijd de NDX200 kopen, doorsparen voor de 400 of iets helemaal anders?
Ik zou persoonlijk voor de NDX 200 gaan, De NDX 400 heeft wel USB functie, maar ik zou dat zelf nooit gebruiken, vind een CD-map overzichtelijker dan zo'n schermpje. Enige waar ik die 80 euro extra voor over zou hebben is de scratch functie, lijkt me wel leuk, maar scratchen past daarentegen eigenlijk niet echt bij Hardstyle en Hardcore.

Verder is Numark een aan te raden merk, heb nu al 3 jaar Numark Axis 4 spelers (zelfde prijsklasse als die NDX spelers), en ze werken nu na intensief gebruik nog steeds.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Weet iemand of Ultraform nog verder gaat met zijn muziek?
Ik hoorde dat ie naar India was gegaan voor een jaar (?),maar daarna heeft ie volgens mij niks meer van zich laten horen, wat ik echt jammer vind aangezien hij echt sicke nummers maakt.