Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:44 

Hardtraxx Addict

Niet helemaal Hardstyle gerelateerd, maar ik zie de naam Ru1sch opduiken. Iemand enig idee wie dat is? Hij heeft een dubstep remix gemaakt van Evil Activities & Endymion Feat E-Life - Broken. Zany retweet 'm veel, misschien is het een alias?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Niet helemaal Hardstyle gerelateerd, maar ik zie de naam Ru1sch opduiken. Iemand enig idee wie dat is? Hij heeft een dubstep remix gemaakt van Evil Activities & Endymion Feat E-Life - Broken. Zany retweet 'm veel, misschien is het een alias?

Zou kunnen, zany sloot daar mee af op q-base en meende dat het een eigen track was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:33 

Hardtraxx Veteran

Iemand verstand van Nero Cover Designer? Ik krijg nu het volgende:
http://img101.imageshack.us/img101/6718/nerocover.png

Beide zijn dus niet even groot, terwijl ik dat wel zo wil hebben.. En als ik het aanklik (zie afbeelding onder) kan ik het alleen in procenten, doen ipv lettergrootte. Iemand die een oplossing weet? Alvast bedankt.
http://img694.imageshack.us/img694/4107/nerocover2.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 16:09 

Edwinn schreef:

Beide zijn dus niet even groot, terwijl ik dat wel zo wil hebben.. En als ik het aanklik (zie afbeelding onder) kan ik het alleen in procenten, doen ipv lettergrootte. Iemand die een oplossing weet? Alvast bedankt.

Photoshop of Illustrator gebruiken, daar kan het net zo makkelijke mee, en dat werkt wel zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand of Qore 3.0 een anthem krijgt? Gezien de insteek van het evenement en de bijbehorende stijl, hoop ik dat zeker wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Weet iemand of Qore 3.0 een anthem krijgt? Gezien de insteek van het evenement en de bijbehorende stijl, hoop ik dat zeker wel!

Ik hoop het ook, maar weet er niks van! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 11:28 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Edwinn schreef:

Photoshop of Illustrator gebruiken, daar kan het net zo makkelijke mee, en dat werkt wel zoals het hoort.

Kan, maar dan moet ik alles handmatig invoeren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:52 

Edwinn schreef:
KSwoosh schreef:
Edwinn schreef:

Kan, maar dan moet ik alles handmatig invoeren..

Hoezo? je typt nu alle tekst ook zelf toch? of niet? [geen idee hoe dat Nero programma werkt]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoezo? je typt nu alle tekst ook zelf toch? of niet? [geen idee hoe dat Nero programma werkt]

Nee, die pakt automatisch de titel enz. als je de CD brand. Voorwaarde is dus wel dat de ID3-tags moeten kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:35 

Edwinn schreef:
KSwoosh schreef:

Nee, die pakt automatisch de titel enz. als je de CD brand. Voorwaarde is dus wel dat de ID3-tags moeten kloppen.

Dan is het idd wel handiger om Nero te gebruiken denk ik. Mss kan je ipv % px invullen? of pt, al weet ik niet hoe dat vakje eruit ziet om de grootte in te stellen.,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:52 

Donateur

Weet iemand wat je nodig hebt om CD's te kunnen branden met een eigen ''Design'' er op? Net zoiets als edwinn maar dan op de CD zelf (Of heeft hij het ook daarover?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 00:17 

Teknizion schreef:
Weet iemand wat je nodig hebt om CD's te kunnen branden met een eigen ''Design'' er op? Net zoiets als edwinn maar dan op de CD zelf (Of heeft hij het ook daarover?)

Hij heeft het over het vierkante blaadje in het hoesje.
Wat jij bedoeld is denkik een sticker voor op de cd zelf.
die kan je wss ook maken met dat Nero programma, en handig is daarbij als je stickers kan printen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 08:08 

Hardtraxx Veteran

Iets als dit gok ik. https://partyflock.nl/photo/678061.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 11:59 

Dakpan schreef:

Dan moet je gewoon een designer inhuren xd zoiets maak je niet met een gaar programma als Nero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:47 

Hardtraxx Elite

Is die sexual thrill GZ edit 2011 van Thera al gereleased?
Zo ja, waar kan ik 'm halen/kopen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:52 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Is die sexual thrill GZ edit 2011 van Thera al gereleased?
Zo ja, waar kan ik 'm halen/kopen ?

Staat bij Hardstyle --> Gratis Tracks.

gratis-tracks-hs/theracords-august-2011-4-track-package-t18243.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:53 

Hardtraxx Addict

Die is gratis weggeven door Theracords.

Misschien staat de downloadlink nog op hun site.

EDIT: te laat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:05 

Donateur

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:

Dan moet je gewoon een designer inhuren xd zoiets maak je niet met een gaar programma als Nero.

Ja dat bedoel ik ja.. Weet niet wat voor brander ik nodig heb enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:43 

Hardtraxx Addict

Is/zijn Threshold (Equal Mindz dacht ik) gestopt??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

@Teknizion: Daar heb je speciale CD branders voor nodig die kunnen ook direct plaatje erop branden. Je moet ook speciale CD's er voor hebben. Volgensmij heette het lightscribe, maar niet 100% sure. Moet je even googlen dan vind je het wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:16 

Edwinn schreef:
@Teknizion: Daar heb je speciale CD branders voor nodig die kunnen ook direct plaatje erop branden. Je moet ook speciale CD's er voor hebben. Volgensmij heette het lightscribe, maar niet 100% sure. Moet je even googlen dan vind je het wel. :)

jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:48 

Aan het typen...

Met lightscribe krijg je die kleuren niet volgens mij. Je hebt speciale printers nodig of labels die je op CD's plakt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:54 

Lyst schreef:
Met lightscribe krijg je die kleuren niet volgens mij. Je hebt speciale printers nodig of labels die je op CD's plakt.

Afbeelding

Zoals ik zei inderdaad, moet het met stickers.
Lightscribe is leuk voor wat gare tekeningetjes maar je kan er niet mee op cd's en dvd's printen ofzo.
Je brandt simpelweg in de lightscribe laag op de dvd, waardoor je donkere of lichtere tinten krijgt. Geen kleur. Kleur werkt met inkt.
En voor inkt heb je een printer nodig, geen brander.
En je kan ook stickervellen ervoor kopen, die bedrukken in je eigen printer.
Je moet alleen wel je printer goed instellen e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:19 

Hardtraxxer

Tegenwoordig heb je cd's waarvan 1 kant rechtstreeks printbaar is en speciale printerlades zodat hij ook altijd netjes er op komt. Dat hebben wel maar een beperkt aantal printers nog, bv 1 zoals Lyst toont. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:23 

Martijn schreef:
Tegenwoordig heb je cd's waarvan 1 kant rechtstreeks printbaar is en speciale printerlades zodat hij ook altijd netjes er op komt. Dat hebben wel maar een beperkt aantal printers nog, bv 1 zoals Lyst toont. :)

Voor een flinke meerprijs zeker?
En over watvoor printer heb je het dan? geen inkt neem ik aan?
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen