Valt altijd in dezelfde week. En tussen het "voetbal schema" in 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
Kun je uitleggen waarom PF niet betrouwbaar is? Er staat een evenement Qlimax op 26 november ingepland die door Q-dance is toegevoegd, niet?
en dat klopt ook helemaal:PNXRMX wrote:Kun je uitleggen waarom PF niet betrouwbaar is? Er staat een evenement Qlimax op 26 november ingepland die door Q-dance is toegevoegd, niet?
Kon je sws al wel wete idd, aangezien 't de enige datum is die met de voetbalplanning uitkomt die periode.. maar nu dus officieelQ-dance heeft een evenement gemaakt.
Qlimax
zaterdag 26 november om 21:00 in GelreDome, Arnhem
PLUG INTO QLIMAX 2011 http://events.q-dance.nl/2011-11_26-november_qlimax/ This year's edition of Qlimax will take place on November 26th at the GelreDome in Arnhem. Ticket sales will start on October 1st 13:00hr. Tickets will only be available at Q-dance.com or with bustransfer via eventtravel.nl. You can contact travel@q-dance.nl for extensive arrangements (tickets + hotel in Q-dance Package). Each year Qlimax sells out in no-time. Make sure to get your tickets fast if you want to ensure you are a part of Qlimax. For more information on Qlimax, stay tuned to Q-dance.nl or follow us on Facebook.com/Official.Qdance or Twitter.com/Q_dance.
-
NArtiest
- last seen Sep 2017
Wie zegt dat Q een event op Partyflock toegevoegd? Iedereen kan dat gewoon doen hoorPNXRMX wrote:Kun je uitleggen waarom PF niet betrouwbaar is? Er staat een evenement Qlimax op 26 november ingepland die door Q-dance is toegevoegd, niet?
Had eigenlijk verwacht dat de organisatie 'm zelf moest posten om 'm op de site te krijgen. Anders krijg je toch dat mensen die niet van de organisatie zijn zomaar feesten toevoegen en ze niet meer updaten?Nego wrote:Wie zegt dat Q een event op Partyflock toegevoegd? Iedereen kan dat gewoon doen hoorPNXRMX wrote:Kun je uitleggen waarom PF niet betrouwbaar is? Er staat een evenement Qlimax op 26 november ingepland die door Q-dance is toegevoegd, niet?
Ik heb Last.FM aanstaan en hij herkent de track, maar bij m'n online player komt er niks bij. Hoe kan dat?
http://www.last.fm/user/EdwinnR
http://www.last.fm/user/EdwinnR
Je moet nummers op zn minst vanaf 49% tot het eind luisteren, wil hij in je history terecht komen, als dat is wat je bedoelt.
Wanneer komt Dial T For TNT nou 's uit, heb geen berichten gezien van een officiële release. Hij staat wel op HS.com als album versie en op DT staat ie ook wel maar ik weet niet of dat de goede versie is. Iemand die iets meer weet? En nee ik doe NIET aan Itunes gezeik..
Luisterde ze ook helemaal, nu staan ze d'r wel bij. Vreemd..Lyst wrote:Je moet nummers op zn minst vanaf 49% tot het eind luisteren, wil hij in je history terecht komen, als dat is wat je bedoelt.
-
NArtiest
- last seen Sep 2017
Feesten moeten worden gevalideerd dmv websites etcPNXRMX wrote:Had eigenlijk verwacht dat de organisatie 'm zelf moest posten om 'm op de site te krijgen. Anders krijg je toch dat mensen die niet van de organisatie zijn zomaar feesten toevoegen en ze niet meer updaten?Nego wrote:Wie zegt dat Q een event op Partyflock toegevoegd? Iedereen kan dat gewoon doen hoorPNXRMX wrote:Kun je uitleggen waarom PF niet betrouwbaar is? Er staat een evenement Qlimax op 26 november ingepland die door Q-dance is toegevoegd, niet?
Hij stond heel even op saifam.com geloof ik. Ik verwacht dat ttc065 gewoon niet meer komt en dat de repumped / album versie binnenkort op een sampler komt.G1LL wrote:Wanneer komt Dial T For TNT nou 's uit, heb geen berichten gezien van een officiële release. Hij staat wel op HS.com als album versie en op DT staat ie ook wel maar ik weet niet of dat de goede versie is. Iemand die iets meer weet? En nee ik doe NIET aan Itunes gezeik..
-
G
Welkom in de wereld van online communities waar gebruikers zelf de verantwoordelijkheid krijgen om bij te dragen aan het systeem. En daar is idd wat vertrouwen voor nodig.PNXRMX wrote:Had eigenlijk verwacht dat de organisatie 'm zelf moest posten om 'm op de site te krijgen. Anders krijg je toch dat mensen die niet van de organisatie zijn zomaar feesten toevoegen en ze niet meer updaten?
Komt die Titan Remix nog van Decibel Anthem of liep Titan enkele leden hier gewoon keihard te trollen?
Bij hoeveel posts gaat mijn forum status omhoog van hardtraxxer.
Frazyr wrote:Bij hoeveel posts gaat mijn forum status omhoog van hardtraxxer.
Welke rangen zijn er op Hardtraxx?
Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)
Wesz91 wrote:Frazyr wrote:Bij hoeveel posts gaat mijn forum status omhoog van hardtraxxer.Welke rangen zijn er op Hardtraxx?
Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)
Dankjewel:)
is dat belangrijk dan?Frazyr wrote:Bij hoeveel posts gaat mijn forum status omhoog van hardtraxxer.
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Steffnov wrote:Nope, alleen de 3:02 versie van Fusion of Sound. Een full is er nooit gekomen voor Endless.Pommer wrote:Is Zany - Endless ooit full uitgekomen?Ik kan alleen de versie van het album vinden
Iemand enig idee, waar je Full versies kan kopen met deze hoesjes der bij of met welk programma je dat kan maken?
View on YouTube
@02:47
Ziet er namelijk ver mooi en overzichtelijk uit!
View on YouTube
@02:47
Ziet er namelijk ver mooi en overzichtelijk uit!
En Countdown en The 8 Note... duuurt lang bij Saifam!G1LL wrote:Wanneer komt Dial T For TNT nou 's uit, heb geen berichten gezien van een officiële release. Hij staat wel op HS.com als album versie en op DT staat ie ook wel maar ik weet niet of dat de goede versie is. Iemand die iets meer weet? En nee ik doe NIET aan Itunes gezeik..
Daar wacht ik ook op :o..jammer dat het zolang duurt.Maximum wrote:En Countdown en The 8 Note... duuurt lang bij Saifam!G1LL wrote:Wanneer komt Dial T For TNT nou 's uit, heb geen berichten gezien van een officiële release. Hij staat wel op HS.com als album versie en op DT staat ie ook wel maar ik weet niet of dat de goede versie is. Iemand die iets meer weet? En nee ik doe NIET aan Itunes gezeik..
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wie heeft hier nog meer de original mix van Zany & Duro - Back Again? Net gekocht op Itunes (duur 4:57) maar er zit geen mixintro aan en kon ook geen langere versie vinden.. heb ik de goeie dan?
Ik heb een 7:16 versie van de officiele release...PierrePruuk wrote:Wie heeft hier nog meer de original mix van Zany & Duro - Back Again? Net gekocht op Itunes (duur 4:57) maar er zit geen mixintro aan en kon ook geen langere versie vinden.. heb ik de goeie dan?