Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:45 

Artiest

Valt altijd in dezelfde week. En tussen het "voetbal schema" in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

Kun je uitleggen waarom PF niet betrouwbaar is? Er staat een evenement Qlimax op 26 november ingepland die door Q-dance is toegevoegd, niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:43 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Kun je uitleggen waarom PF niet betrouwbaar is? Er staat een evenement Qlimax op 26 november ingepland die door Q-dance is toegevoegd, niet?

en dat klopt ook helemaal:

Citaat:
Q-dance heeft een evenement gemaakt.

Qlimax
zaterdag 26 november om 21:00 in GelreDome, Arnhem
PLUG INTO QLIMAX 2011 http://events.q-dance.nl/2011-11_26-november_qlimax/ This year's edition of Qlimax will take place on November 26th at the GelreDome in Arnhem. Ticket sales will start on October 1st 13:00hr. Tickets will only be available at Q-dance.com or with bustransfer via eventtravel.nl. You can contact [email protected] for extensive arrangements (tickets + hotel in Q-dance Package). Each year Qlimax sells out in no-time. Make sure to get your tickets fast if you want to ensure you are a part of Qlimax. For more information on Qlimax, stay tuned to Q-dance.nl or follow us on Facebook.com/Official.Qdance or Twitter.com/Q_dance.

Kon je sws al wel wete idd, aangezien 't de enige datum is die met de voetbalplanning uitkomt die periode.. maar nu dus officieel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:52 

Artiest

PNXRMX schreef:

Wie zegt dat Q een event op Partyflock toegevoegd? Iedereen kan dat gewoon doen hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:12 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
PNXRMX schreef:

Wie zegt dat Q een event op Partyflock toegevoegd? Iedereen kan dat gewoon doen hoor ;)

Had eigenlijk verwacht dat de organisatie 'm zelf moest posten om 'm op de site te krijgen. Anders krijg je toch dat mensen die niet van de organisatie zijn zomaar feesten toevoegen en ze niet meer updaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

Ik heb Last.FM aanstaan en hij herkent de track, maar bij m'n online player komt er niks bij. Hoe kan dat? :huh:
http://www.last.fm/user/EdwinnR
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:08 

Aan het typen...

Je moet nummers op zn minst vanaf 49% tot het eind luisteren, wil hij in je history terecht komen, als dat is wat je bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Wanneer komt Dial T For TNT nou 's uit, heb geen berichten gezien van een officiële release. Hij staat wel op HS.com als album versie en op DT staat ie ook wel maar ik weet niet of dat de goede versie is. Iemand die iets meer weet? En nee ik doe NIET aan Itunes gezeik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Je moet nummers op zn minst vanaf 49% tot het eind luisteren, wil hij in je history terecht komen, als dat is wat je bedoelt.

Luisterde ze ook helemaal, nu staan ze d'r wel bij. Vreemd.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:12 

Artiest

PNXRMX schreef:
Nego schreef:
PNXRMX schreef:

Had eigenlijk verwacht dat de organisatie 'm zelf moest posten om 'm op de site te krijgen. Anders krijg je toch dat mensen die niet van de organisatie zijn zomaar feesten toevoegen en ze niet meer updaten?

Feesten moeten worden gevalideerd dmv websites etc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Wanneer komt Dial T For TNT nou 's uit, heb geen berichten gezien van een officiële release. Hij staat wel op HS.com als album versie en op DT staat ie ook wel maar ik weet niet of dat de goede versie is. Iemand die iets meer weet? En nee ik doe NIET aan Itunes gezeik..

Hij stond heel even op saifam.com geloof ik. Ik verwacht dat ttc065 gewoon niet meer komt en dat de repumped / album versie binnenkort op een sampler komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:07 

PNXRMX schreef:

Welkom in de wereld van online communities waar gebruikers zelf de verantwoordelijkheid krijgen om bij te dragen aan het systeem. En daar is idd wat vertrouwen voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

Komt die Titan Remix nog van Decibel Anthem of liep Titan enkele leden hier gewoon keihard te trollen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:49 

Hardtraxxer

Bij hoeveel posts gaat mijn forum status omhoog van hardtraxxer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:57 

Hardtraxx Elite

Frazyr schreef:

Citaat:
Welke rangen zijn er op Hardtraxx?
Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:58 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Frazyr schreef:

Citaat:
Welke rangen zijn er op Hardtraxx?
Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)

Dankjewel:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:

is dat belangrijk dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:40 

Artiest

Zany Feat. Maruja Retana - Endless

Is deze ooit full uitgekomen? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:21 

Bierkoning

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Is Zany - Endless ooit full uitgekomen? :$ Ik kan alleen de versie van het album vinden

Nope, alleen de 3:02 versie van Fusion of Sound. Een full is er nooit gekomen voor Endless.

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee, waar je Full versies kan kopen met deze hoesjes der bij of met welk programma je dat kan maken?

@02:47

Ziet er namelijk ver mooi en overzichtelijk uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

En Countdown en The 8 Note... duuurt lang bij Saifam! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 20:58 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Countdown :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:08 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
G1LL schreef:

En Countdown en The 8 Note... duuurt lang bij Saifam! :(

Daar wacht ik ook op :o..jammer dat het zolang duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 17:40 

Hardtraxx Veteran

Wie heeft hier nog meer de original mix van Zany & Duro - Back Again? Net gekocht op Itunes (duur 4:57) maar er zit geen mixintro aan en kon ook geen langere versie vinden.. heb ik de goeie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Wie heeft hier nog meer de original mix van Zany & Duro - Back Again? Net gekocht op Itunes (duur 4:57) maar er zit geen mixintro aan en kon ook geen langere versie vinden.. heb ik de goeie dan?

Ik heb een 7:16 versie van de officiele release...
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen