G
Nikkel wrote:Ja maar vaak zijn er wel een aantal mensen hier die toch wel meer weten, kon het allicht proberen! :P
Maar ik zal Zany eens mailen. Als ik antwoord heb, zal ik het hier delen.

EDIT: Beide geen mail adres te vinden op hun sites, iemand een idee waar ik het vandaan kan halen?
facebook [ http://www.facebook.com/ZanyDJ ] of twitter [ http://www.twitter.com/djzany ] proberen?
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Heb ik niet, misschien tijd dat ik die eens ga aanmaken! :P
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Project 141 wrote:Wat is een goed nummer rond de 190 bpm om beetje tempo op te voeren in een set? :D (hardcore dus :P )
ik denk dat er genoeg nummers van 180 zijn die je best tot 190 kan opvoeren,
verder is het eerste wat mij te binnen schiet, volgens mij 190 bpm: Bartoch - Fucking Chuck Norris :worship:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Project 141 wrote:Wat is een goed nummer rond de 190 bpm om beetje tempo op te voeren in een set? :D (hardcore dus :P )
Tha Playah & Neophyte - Trasher
Tha Playah - My Misery
Neophyte - The New Shit
Drokz - Shotta
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Is de substream show nou weer nii doorgegaan :o
kan hem niet vinde iig, zo ja, iemand geleze wanneer die dan komt..?
D
Intervention wrote:
Tha Playah & Neophyte - Trasher
Tha Playah - My Misery
Neophyte - The New Shit
Drokz - Shotta
Shotta is terror en dat is dus hoger als 190 bpm.. My Misery kan denk ik wel en Trasher ook wel maar vind het niet echt platen om over te gaan naar een snellere set.. voor mijn gevoel klinkt dat helemaal niet maar wie weet!
The New Shit kan je overigens denk ik niet op 190 bpm draaien, denk dat dat niet lekker klinkt! misschien een paar platen van Unexist of Negative A ofso.. maar je moet maar zien Project 141 ;)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Nikkel wrote:Ja maar vaak zijn er wel een aantal mensen hier die toch wel meer weten, kon het allicht proberen! :P
Maar ik zal Zany eens mailen. Als ik antwoord heb, zal ik het hier delen.

EDIT: Beide geen mail adres te vinden op hun sites, iemand een idee waar ik het vandaan kan halen?
info@djzany.nl
info@showtek.nl
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
DarkestSymphony wrote:
Nikkel wrote:Nu Showtek langzaamaan weer wat meer aanwezig is op feestjes en partijen (Q-Base, Euphoria, etc.),
zal er dan ook weer wat gaan gebeuren met Southstylerz? Iemand hier enig idee van?
Want de reden dat er niks met Southstylerz gebeurde was toch doordat Showtek veel in het
buitenland zat en er dus ook geen tijd voor had?

Als iemand meer weet, hoor ik het graag! :D
denk dat je dn beter Zany (Fusion) of showtek kan mailen denk dat je dan wat eerder antwoord hebt ;)
Dat zit er echt niet in, beiden hebben het veel te druk met hun solocarrieres en label
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Is de aankondiging van qlimax niet een beetje laat dit jaar??
Enigste feest waar ik wel veel vrienden meekrijg :D
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
knotsjebilly wrote:Is de aankondiging van qlimax niet een beetje laat dit jaar??
Heb precies hetzelfde! Wacht er al dik lang op!
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Er komt geen qlimax 2011
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Skedoedelefloeps wrote:Er komt geen qlimax 2011
pudum tssss :corn:
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
Titatovenaar wrote:
Nikkel wrote:Nu Showtek langzaamaan weer wat meer aanwezig is op feestjes en partijen (Q-Base, Euphoria, etc.),
zal er dan ook weer wat gaan gebeuren met Southstylerz? Iemand hier enig idee van?
Want de reden dat er niks met Southstylerz gebeurde was toch doordat Showtek veel in het
buitenland zat en er dus ook geen tijd voor had?

Als iemand meer weet, hoor ik het graag! :D
Dat zit er echt niet in, beiden hebben het veel te druk met hun solocarrieres en label
Bedankt, Tita! ;)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Skedoedelefloeps wrote:Er komt geen qlimax 2011
Wel in de Arena >.<
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
In het krantje van Q-Base stond iets dat er binnenkort een keer korting was bij de merchandise van Q-dance...

Weet iemand wanneer dat is?
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Rik wrote:In het krantje van Q-Base stond iets dat er binnenkort een keer korting was bij de merchandise van Q-dance...

Dit zou ik ook wel willen weten!
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Weet iemand hoe het zit met Fragma - Toca's Miracle (Bioweapon RMX)?
Wordt ie nog gereleased, of is er nog niks over bekend?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Joykill wrote:Weet iemand hoe het zit met Fragma - Toca's Miracle (Bioweapon RMX)?
Wordt ie nog gereleased, of is er nog niks over bekend?
Die zou eigenlijk op het Bioweapon-album komen, maar ik ben bang dat dat album niet gereleased wordt, ivm de splitsing.
Verder weet ik het ook niet, ben in ieder geval erg benieuwd. Heerlijk plaatje (L)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Net een nummer gekocht via Hardstyle.com, maar hij speelt het nummer nu niet af. Heb bij Dance-Tunes nooit problemen gehad. Iemand een idee? :/
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
jRn wrote:
Rik wrote:In het krantje van Q-Base stond iets dat er binnenkort een keer korting was bij de merchandise van Q-dance...

Dit zou ik ook wel willen weten!
Gewoon even de Q-dance site in de gaten houden, staat meestal vrij duidelijk aangegeven. ;)
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2009
last seen Apr 2014
Atraxisz wrote:
knotsjebilly wrote:Is de aankondiging van qlimax niet een beetje laat dit jaar??
Denk dat dit er wel wat mee te maken heeft (a) https://twitter.com/#!/Q_dance/status/1 ... 5939057665
G
hassan12 wrote:
Atraxisz wrote:
Denk dat dit er wel wat mee te maken heeft (a) https://twitter.com/#!/Q_dance/status/1 ... 5939057665
Wat zou dat moeten zijn volges jou dan?
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Logo van qlimax ? :huh:

En qlimax staat aangekondigd op partyflock
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Rik wrote:Logo van qlimax ? :huh:

PF is ook ALLES behalve betrouwbaar. Altijd roepen ze dat iets gevalideerd moet zijn etc maar dit is alles behalve mogelijk omtrent Qlimax. Ookal snap ik dat elke mongool kan zien dat het op 26 nov is zoals altijd :)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Nego wrote:
Rik wrote:Logo van qlimax ? :huh:

PF is ook ALLES behalve betrouwbaar. Altijd roepen ze dat iets gevalideerd moet zijn etc maar dit is alles behalve mogelijk omtrent Qlimax. Ookal snap ik dat elke mongool kan zien dat het op 26 nov is zoals altijd :)
2009: 21 November
2008: 22 November
2007: 17 November
2006: 25 November