weet iemand of beat providers firebird ooit nog eens released,
of leef ik onder een steen
?
of leef ik onder een steen
QnalQut wrote:weet iemand of beat providers firebird ooit nog eens released,
of leef ik onder een steen?
PierrePruuk schreef:
E-Force gaat een remix maken van Beat Providers - Firebird, worden beide nog gereleased!
+ B-front maakt een track met ZatoxTiMOTHYb wrote:- Bioweapon is uit elkaar, Corey gaat naar Fusion door onder Code Black.stefaneke wrote:Sooow, terug van 2 weken vakantie. Wat belangrijks hardstyle gerelateerd gemist? Heb geen zin om alles door te spitten.
- X-Qlusive Italy dit jaar.
- B-Front gaat een track met Crypsis maken
- Thrillogy wordt gehost door Hhz, Promo & B-Front
Da's iig iets.
Geen enkele instelling is goed. Produceren doe je met "natuurlijk" geluidEpic Kick wrote:Hoi,
K heb laatst een surround set gekocht ( misschien rare vraag om hier te stellen maar weet niet waar ik het anders moet doen )
Waar zeer goed geluid uit komt, ik gebruik deze dan ook als ik zelf bijvoorbeeld wat maak in FL bijv. Maar nu ben ik met de geluids-
instellingen aan het klooien geweest. Ik kan kiezen uit: R.F.D Std ( Weergave v/h geluid zoals het opgenomen is ),
R.F.D Multi ( Ik hoor geen verschil ) , Pro logic 2, Pro logic 2 Movie, Pro logic music.
En verder kan ik bij sound mode ook nog kiezen uit Movie, Auto , of Music.
Ik weet niet of iemand er hier verstand van heeft, maar wat zijn de beste instellingen voor het produceren?
Kryptica wrote:QnalQut wrote:weet iemand of beat providers firebird ooit nog eens released,
of leef ik onder een steen?
PierrePruuk schreef:
E-Force gaat een remix maken van Beat Providers - Firebird, worden beide nog gereleased!
Sommige wel, sommige niet.Dakpan wrote:Zijn de Promo Files ooit digital released?
Ik dank u.dawasiknie wrote:Sommige wel, sommige niet.Dakpan wrote:Zijn de Promo Files ooit digital released?
http://www.junodownload.com/labels/Promofile/releases/
alstu!
Ziggo is top hoor. 4,8 MB/s downloaden hier. YT Filmpje in 1 seconde geladen, nooit gezeik erg goede klantenservice.stefaneke wrote:Jammer genoeg is mijn internetverbinding nou langzamer dan stront bergopwaarts nadat wij overwegen hadden om op KPN over te stappen en dat gecancalled hadden. Zoiezo haat aan die scheit Ziggopatrickjeb wrote:Verder moet je in nieuwe tracks topic maar de nieuwe tracks gaan luisteren. Zo'n youtube filmpje duurt minimaal 10 min om te laden.
Denk dat het lange laden vaak toch aan Youtube ligtW0uT3R wrote:Ziggo is top hoor. 4,8 MB/s downloaden hier. YT Filmpje in 1 seconde geladen, nooit gezeik erg goede klantenservice.stefaneke wrote:Jammer genoeg is mijn internetverbinding nou langzamer dan stront bergopwaarts nadat wij overwegen hadden om op KPN over te stappen en dat gecancalled hadden. Zoiezo haat aan die scheit Ziggopatrickjeb wrote:Verder moet je in nieuwe tracks topic maar de nieuwe tracks gaan luisteren. Zo'n youtube filmpje duurt minimaal 10 min om te laden.
Bedankt !The I's wrote:@ 2:05 hoor ik er een effect overheen gaan en dat is vrij simpel.
Met een mengpaneel de Echo op het allerkleinste draaien
@djisaac Will you be playing an Early HS set at the Qontinent this Saturday?
Ik zou er maar op rekenen eigenlijk. Waarschijnlijk van oud naar nieuw.Rik wrote:Weet iemand of Isaac zaterdag opent met een Early set op the Qontinent, of wil iemand dat via twitter aan 'm vragen?
Nou ik ga sowieso eerst naar Degos & Re-done, die gooien sws wat early er op. Als isaac dan al nieuw spul aan 't draaien is daarna ren ik wel weer terug xDKhadber wrote:Ik zou er maar op rekenen eigenlijk. Waarschijnlijk van oud naar nieuw.Rik wrote:Weet iemand of Isaac zaterdag opent met een Early set op the Qontinent, of wil iemand dat via twitter aan 'm vragen?