Ik ga zelf een uur Isaac meepakken, Degos & Re-Done pakken me meestal minder..
Daarna door naar Magic Show voor even.
Daarna door naar Magic Show voor even.
Ja dat snap ik. Maar op welk 'tijdstip'. Want de 1e clap is nogal moeilijk te onderscheiden, zit een ander geluid overheen.Q-Dominic wrote:Gewoon waar de claps beginnen standaard beginnen met mixen. Dat is dus meestal gewoon meteen maar soms zoals bij Her Voice zit er eerst een intro zonder ''ritme'' aan vast
Edit: Quepunt dus bij de eerste clap
Volgens mij doet/deed SAIFAM de distributie voor Edinet. Kan er ook naast zitten.Edwinn wrote:Ik heb hier de hoes van Mondello - Kamikaze voor me liggen en ik zie daarop:
(C) EDINET/S.A.I.F.A.M.
Enig idee wat die labels met elkaar te maken hadden? Ik dacht namelijk dat het aparte labels waren..
Nope, alleen de 3:02 versie van Fusion of Sound. Een full is er nooit gekomen voor Endless.Pommer wrote:Is Zany - Endless ooit full uitgekomen?Ik kan alleen de versie van het album vinden
Back to back, oftewel met z'n tweeën.Draidy wrote:Wat is b2b draaien eigenlijk?
Oke, waarom niet dan?Steffnov wrote:Nope, alleen de 3:02 versie van Fusion of Sound. Een full is er nooit gekomen voor Endless.Pommer wrote:Is Zany - Endless ooit full uitgekomen?Ik kan alleen de versie van het album vinden
Tja, dat moet je Zany vragen, dat weet ik ook nietPommer wrote:Oke, waarom niet dan?Steffnov wrote:Nope, alleen de 3:02 versie van Fusion of Sound. Een full is er nooit gekomen voor Endless.Pommer wrote:Is Zany - Endless ooit full uitgekomen?Ik kan alleen de versie van het album vinden
Nee, helaas niet! Hele vette track!Pommer wrote:Is Zany - Endless ooit full uitgekomen?Ik kan alleen de versie van het album vinden
Joe bedankt!Kryptica wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/hardstyle-tracks-over-het-leger-oorlog-t5680-25.html
Dat zou die moeten zijn
Inderdaad!Khadber wrote:Nee, helaas niet! Hele vette track!Pommer wrote:Is Zany - Endless ooit full uitgekomen?Ik kan alleen de versie van het album vinden
Al gedaanPommer wrote:Inderdaad!Khadber wrote:Nee, helaas niet! Hele vette track!Pommer wrote:Is Zany - Endless ooit full uitgekomen?Ik kan alleen de versie van het album vinden
Als iemand met twitter of facebook even zo aardig zou willen zijn om te vragen of er ooit nog eens iets mee gedaan gaat worden?
1: Laat het horen! Make It Loud is bijv een goed voorbeeld met een duidelijke reversed bass en een gewone kick.G1LL wrote:2 Vraagjes:
1: Hoe leg ik nou uit wat een reverse bass is aan mensen die niet weten wat 't is
2: Komen die livesets van Loudness 2010 nou een keer online of wat?
Kan je denk ik beter Moment of Creation laten horen... heeft best een mooie achteruit-basKhadber wrote:Make It Loud is bijv een goed voorbeeld met een duidelijke reversed bass en een gewone kick.