Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik ga zelf een uur Isaac meepakken, Degos & Re-Done pakken me meestal minder..
Daarna door naar Magic Show voor even.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Als jullie Her Voice (Super Bass Mix) gaan inmixen, waar zetten jullie dan de cue? Hij begint niet meteen met claps namelijk, die komen pas na 30 seconden of zo.
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Gewoon waar de claps beginnen standaard beginnen met mixen. Dat is dus meestal gewoon meteen maar soms zoals bij Her Voice zit er eerst een intro zonder ''ritme'' aan vast :)

Edit: Quepunt dus bij de eerste clap
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Is Zany - Endless ooit full uitgekomen? :$ Ik kan alleen de versie van het album vinden
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Q-Dominic wrote:Gewoon waar de claps beginnen standaard beginnen met mixen. Dat is dus meestal gewoon meteen maar soms zoals bij Her Voice zit er eerst een intro zonder ''ritme'' aan vast :)

Edit: Quepunt dus bij de eerste clap
Ja dat snap ik. Maar op welk 'tijdstip'. Want de 1e clap is nogal moeilijk te onderscheiden, zit een ander geluid overheen.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik heb hier de hoes van Mondello - Kamikaze voor me liggen en ik zie daarop:
(C) EDINET/S.A.I.F.A.M.

Enig idee wat die labels met elkaar te maken hadden? Ik dacht namelijk dat het aparte labels waren..
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Edwinn wrote:Ik heb hier de hoes van Mondello - Kamikaze voor me liggen en ik zie daarop:
(C) EDINET/S.A.I.F.A.M.

Enig idee wat die labels met elkaar te maken hadden? Ik dacht namelijk dat het aparte labels waren..
Volgens mij doet/deed SAIFAM de distributie voor Edinet. Kan er ook naast zitten.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Pommer wrote:Is Zany - Endless ooit full uitgekomen? :$ Ik kan alleen de versie van het album vinden
Nope, alleen de 3:02 versie van Fusion of Sound. Een full is er nooit gekomen voor Endless.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Wat is b2b draaien eigenlijk?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Draidy wrote:Wat is b2b draaien eigenlijk?
Back to back, oftewel met z'n tweeën.
E
back 2 back

of soms ook wel back 2 basic op festivals.
Bierkoning
last seen 19 days ago
Steffnov wrote:
Pommer wrote:Is Zany - Endless ooit full uitgekomen? :$ Ik kan alleen de versie van het album vinden
Nope, alleen de 3:02 versie van Fusion of Sound. Een full is er nooit gekomen voor Endless.
Oke, waarom niet dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Pommer wrote:
Steffnov wrote:
Oke, waarom niet dan?
Tja, dat moet je Zany vragen, dat weet ik ook niet :P Weet alleen dat hij nooit is gekomen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Waar kan ik die blauwe b2s vesten met phat beats only vinden? Of kan dat alleen in de merchandise standjes?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nee, helaas niet! Hele vette track!
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik heb hier ooit een topic gelezen waarin iemand vroeg welke tracks allemaal van toepassing waren op het leger omdat hij een setje wilde maken voor een vriend die werd uitgezonden. Iemand enig idee waar ik dat topic kan vinden?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Kryptica wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/hardstyle-tracks-over-het-leger-oorlog-t5680-25.html

Dat zou die moeten zijn :)
Joe bedankt!
Bierkoning
last seen 19 days ago
Khadber wrote:
Inderdaad!
Als iemand met twitter of facebook even zo aardig zou willen zijn om te vragen of er ooit nog eens iets mee gedaan gaat worden? :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pommer wrote:
Khadber wrote:
Inderdaad!
Als iemand met twitter of facebook even zo aardig zou willen zijn om te vragen of er ooit nog eens iets mee gedaan gaat worden? :)
Al gedaan
Bierkoning
last seen 19 days ago

En heb je al antwoord robert? :)
Last edited by Pommer on 16 Aug 2011 20:32, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
2 Vraagjes:

1: Hoe leg ik nou uit wat een reverse bass is aan mensen die niet weten wat 't is :P

2: Komen die livesets van Loudness 2010 nou een keer online of wat?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
G1LL wrote:2 Vraagjes:

1: Hoe leg ik nou uit wat een reverse bass is aan mensen die niet weten wat 't is :P

2: Komen die livesets van Loudness 2010 nou een keer online of wat?
1: Laat het horen! Make It Loud is bijv een goed voorbeeld met een duidelijke reversed bass en een gewone kick.

2: Gok er maar op dat ze vlak voor de volgende loudness uitgezonden worden.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Khadber wrote:Make It Loud is bijv een goed voorbeeld met een duidelijke reversed bass en een gewone kick.
Kan je denk ik beter Moment of Creation laten horen... heeft best een mooie achteruit-bas :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Joah zo doe ik 't altijd al, er is geen definitie :P ?