Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

Welke release was dat?
Laat maar, al gevonden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:38 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Welke release was dat?
Laat maar, al gevonden :$

Zoekfunctie gebruiken of zoeken op hardstyle.com of natuurlijk voor de hand liggend: Google :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

Vannacht heb ik een setje gemaakt, en ik weet/hoor dat het nog niet heel goed is (ben namelijk sinds een paar dagen begonnen).
Maar ik zou graag tips ontvangen over hoe ik kan mixen, en hoe ik bepaalde dingen beter kan doen.

Kan ik hem nu neerzetten bij Hardstyle sets of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 20:54 

gezien je hier een vast lid bent kan je het wel proberen denk ik, maar zet er dan wel bij dat het een beginnend setje is waarbij je graag feedback wilt op je mixwerk

als je mixwerk echt nergens naar klinkt (beatmatching en timings) dan zou ik eerst nog wat oefenen, niemand heeft zin om naar een rotzooi setje te luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:45 

Hardtraxx Elite

Heb gister weer is "Full Metal Jacket" zitten kijken,
daar zijn eg veeeeels te veel vocals uit gehaald voor tracks,
ben wel benieuwd naar een lijstje dervan,
zoude er zelfs een spel van kunne make haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Ik weet er maar 1 en dat is Noisecontrollers - In the Marine :P

Edit: Volgens mij hoor ik er net nog 1, Degos & Re-Done - The Rifle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 13:43 

Hardtraxx Veteran

Hier heb je de complete lijst van tracks die samples uit FMJ gebruiken. Gruwelijke vette film trouwens, zeker één van mijn favorieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 13:56 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Hier heb je de complete lijst van tracks die samples uit FMJ gebruiken. Gruwelijke vette film trouwens, zeker één van mijn favorieten.

Ja zo is t nii leuk he steff :p ze staan hier trouwes ook nii allemaal bij, miss bijv al: "Hellsystem - Set Me Up"
zeker vette film, alleen nogal slecht einde magoed..
wel egt aan te rade om weeris te kijke, laatste x voor mij was egt 6 jaar gelede ofzo (toen ik nog geen hardstyle/hardcore luisterde) dus als je m nu dan kijkt zit je de hele film alleen maar met liedjes in je hoofd xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

Wie weet een andere organisatie als Eventtravel die bussen verzorgt??
Zoek vervoer voor Decibel maar hier in de buurt is nergens een opstapplaats :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 16:47 

Hoofdcoach schreef:
Wie weet een andere organisatie als Eventtravel die bussen verzorgt??
Zoek vervoer voor Decibel maar hier in de buurt is nergens een opstapplaats :')

ja wat dat betreft is ET een alleen heerser :P
anders een bob nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

Heb gemaild, binnen 10 minuten reactie, heb een opstapplaats in m'n dorp :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Heb gemaild, binnen 10 minuten reactie, heb een opstapplaats in m'n dorp :thumbsup:

Dan moeten er volgens mij wel minimaal 10 mensen zich daar voor aanmelden anders gaat het niet door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Steffnov schreef:

Ja zo is t nii leuk he steff :p ze staan hier trouwes ook nii allemaal bij, miss bijv al: "Hellsystem - Set Me Up"
zeker vette film, alleen nogal slecht einde magoed..
wel egt aan te rade om weeris te kijke, laatste x voor mij was egt 6 jaar gelede ofzo (toen ik nog geen hardstyle/hardcore luisterde) dus als je m nu dan kijkt zit je de hele film alleen maar met liedjes in je hoofd xD

Samples in Set me Up waren uit Street Kings (laatst nog op TV), niet Tropic Thunder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 12:09 

Hardtraxx Elite

Weet iemand hier hoe je monitor speakers kunt reparen. Ik heb de AM-50 set van JB systems zon 5 jaar geleden gekocht en heeft het altijd goed gedaan tot eergisteren.
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/jb-systems-am-50-actieve-studio-monitor-set/product-details.html

Ik merkte dat alleen de kleine speakertje (tweaker?) van de box waarop je de stroom en de plug vanuit de pc/mixer aansluit het nog doet, de grote conus werkt dus niet meer. De andere box werkt wel gewoon volledig. Ik heb verder weinig verstand van het maken van dat soort dingen dus heeft iemand suggesties wat ik zou kunnen doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:19 

Hardtraxxer

Kerels

Beuntie is back in the Hardtraxx Lounge Room voor even, hehe!

Vraagje.
Ik ga vanavond (met 26 man) naar Sunnybeach maar ik wil nog ff een oude knaller op mn tel zetten:

Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farwell

Maar ik krijg em niet meer gedownload en heb em op mn harde schijf staan die naar de hoeren is

Heeft iemand die set nog en wil diegene mij ff contacten zodat ik hem kan krijgen?

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:23 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Weet iemand hier hoe je monitor speakers kunt reparen. Ik heb de AM-50 set van JB systems zon 5 jaar geleden gekocht en heeft het altijd goed gedaan tot eergisteren.
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/jb-systems-am-50-actieve-studio-monitor-set/product-details.html

Ik merkte dat alleen de kleine speakertje (tweaker?) van de box waarop je de stroom en de plug vanuit de pc/mixer aansluit het nog doet, de grote conus werkt dus niet meer. De andere box werkt wel gewoon volledig. Ik heb verder weinig verstand van het maken van dat soort dingen dus heeft iemand suggesties wat ik zou kunnen doen?

Denk dat je het beste Bax-Shop even kunt mailen. Staan bekend om hun goede service. Waarschijnlijk zul je hem dan wel op moeten sturen.. ;)

Beuntie schreef:
Kerels

Beuntie is back in the Hardtraxx Lounge Room voor even, hehe!

Vraagje.
Ik ga vanavond (met 26 man) naar Sunnybeach maar ik wil nog ff een oude knaller op mn tel zetten:

Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farwell

Maar ik krijg em niet meer gedownload en heb em op mn harde schijf staan die naar de hoeren is

Heeft iemand die set nog en wil diegene mij ff contacten zodat ik hem kan krijgen?

Alvast bedankt!

http://hotfile.com/dl/22507124/8a72b32/Fear.FM_Farewell_-_Josh___Wesz_ft._Low-E.rar.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:25 

Hardtraxxer

Die is het ja, maar ik krijg hem niet geopend.

Kun je hem niet als muziekbestand naar me sturen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

Beuntie schreef:
Die is het ja, maar ik krijg hem niet geopend.

Kun je hem niet als muziekbestand naar me sturen? :P

Als je een half uurtje hebt, kan namelijk niet heel snel uploaden.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:30 

Hardtraxxer

Maat van me is ook al bezig, ik denk dat t niet nodig is :)

But thnx! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Prima, stuur maar een PM als het wel nodig is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:11 

Hardtraxxer

Hoi,

K heb laatst een surround set gekocht ( misschien rare vraag om hier te stellen maar weet niet waar ik het anders moet doen )
Waar zeer goed geluid uit komt, ik gebruik deze dan ook als ik zelf bijvoorbeeld wat maak in FL bijv. Maar nu ben ik met de geluids-
instellingen aan het klooien geweest. Ik kan kiezen uit: R.F.D Std ( Weergave v/h geluid zoals het opgenomen is ),
R.F.D Multi ( Ik hoor geen verschil ) , Pro logic 2, Pro logic 2 Movie, Pro logic music.
En verder kan ik bij sound mode ook nog kiezen uit Movie, Auto , of Music.
Ik weet niet of iemand er hier verstand van heeft, maar wat zijn de beste instellingen voor het produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 23:13 

Sooow, terug van 2 weken vakantie. Wat belangrijks hardstyle gerelateerd gemist? Heb geen zin om alles door te spitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 23:18 

Donateur

stefaneke schreef:
Sooow, terug van 2 weken vakantie. Wat belangrijks hardstyle gerelateerd gemist? Heb geen zin om alles door te spitten.

- Bioweapon is uit elkaar, Corey gaat naar Fusion door onder Code Black.
- X-Qlusive Italy dit jaar.
- B-Front gaat een track met Crypsis maken
- Thrillogy wordt gehost door Hhz, Promo & B-Front

Da's iig iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

En theracords komt de 15e met een pakket met 4 gratis tracks en de 22e Geck-O - 2-1 :thumbsup:
Verder moet je in nieuwe tracks topic maar de nieuwe tracks gaan luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 21:07 

patrickjeb schreef:
Verder moet je in nieuwe tracks topic maar de nieuwe tracks gaan luisteren :P

Jammer genoeg is mijn internetverbinding nou langzamer dan stront bergopwaarts nadat wij overwegen hadden om op KPN over te stappen en dat gecancalled hadden. Zoiezo haat aan die scheit Ziggo :thumbdown:. Zo'n youtube filmpje duurt minimaal 10 min om te laden.
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen