Welke release was dat?
Laat maar, al gevonden
Laat maar, al gevonden
Zoekfunctie gebruiken of zoeken op hardstyle.com of natuurlijk voor de hand liggend: GoogleEl Mare wrote:Welke release was dat?
Laat maar, al gevonden
Ja zo is t nii leuk he steff :p ze staan hier trouwes ook nii allemaal bij, miss bijv al: "Hellsystem - Set Me Up"Steffnov wrote:Hier heb je de complete lijst van tracks die samples uit FMJ gebruiken. Gruwelijke vette film trouwens, zeker één van mijn favorieten.
ja wat dat betreft is ET een alleen heerserHoofdcoach wrote:Wie weet een andere organisatie als Eventtravel die bussen verzorgt??
Zoek vervoer voor Decibel maar hier in de buurt is nergens een opstapplaats :')
Dan moeten er volgens mij wel minimaal 10 mensen zich daar voor aanmelden anders gaat het niet door.Hoofdcoach wrote:Heb gemaild, binnen 10 minuten reactie, heb een opstapplaats in m'n dorp
Samples in Set me Up waren uit Street Kings (laatst nog op TV), niet Tropic Thunder.Wesz91 wrote:Ja zo is t nii leuk he steff :p ze staan hier trouwes ook nii allemaal bij, miss bijv al: "Hellsystem - Set Me Up"Steffnov wrote:Hier heb je de complete lijst van tracks die samples uit FMJ gebruiken. Gruwelijke vette film trouwens, zeker één van mijn favorieten.
zeker vette film, alleen nogal slecht einde magoed..
wel egt aan te rade om weeris te kijke, laatste x voor mij was egt 6 jaar gelede ofzo (toen ik nog geen hardstyle/hardcore luisterde) dus als je m nu dan kijkt zit je de hele film alleen maar met liedjes in je hoofd xD
Denk dat je het beste Bax-Shop even kunt mailen. Staan bekend om hun goede service. Waarschijnlijk zul je hem dan wel op moeten sturen..Sainen wrote:Weet iemand hier hoe je monitor speakers kunt reparen. Ik heb de AM-50 set van JB systems zon 5 jaar geleden gekocht en heeft het altijd goed gedaan tot eergisteren.
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html
Ik merkte dat alleen de kleine speakertje (tweaker?) van de box waarop je de stroom en de plug vanuit de pc/mixer aansluit het nog doet, de grote conus werkt dus niet meer. De andere box werkt wel gewoon volledig. Ik heb verder weinig verstand van het maken van dat soort dingen dus heeft iemand suggesties wat ik zou kunnen doen?
http://hotfile.com/dl/22507124/8a72b32/ ... E.rar.htmlBeuntie wrote:Kerels
Beuntie is back in the Hardtraxx Lounge Room voor even, hehe!
Vraagje.
Ik ga vanavond (met 26 man) naar Sunnybeach maar ik wil nog ff een oude knaller op mn tel zetten:
Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farwell
Maar ik krijg em niet meer gedownload en heb em op mn harde schijf staan die naar de hoeren is
Heeft iemand die set nog en wil diegene mij ff contacten zodat ik hem kan krijgen?
Alvast bedankt!
Als je een half uurtje hebt, kan namelijk niet heel snel uploaden..Beuntie wrote:Die is het ja, maar ik krijg hem niet geopend.
Kun je hem niet als muziekbestand naar me sturen?
- Bioweapon is uit elkaar, Corey gaat naar Fusion door onder Code Black.stefaneke wrote:Sooow, terug van 2 weken vakantie. Wat belangrijks hardstyle gerelateerd gemist? Heb geen zin om alles door te spitten.
Jammer genoeg is mijn internetverbinding nou langzamer dan stront bergopwaarts nadat wij overwegen hadden om op KPN over te stappen en dat gecancalled hadden. Zoiezo haat aan die scheit Ziggopatrickjeb wrote:Verder moet je in nieuwe tracks topic maar de nieuwe tracks gaan luisteren