Alles van Pavelow!sunset1 wrote:ben weer, ik heb nu 2 vette tracks waar een soort van dubstep/drum bass beat in zit
uiteraard zatox a new dimension @ 3 minuten daarna knalt die keihard door: View on YouTube
en deze hebben jullie me al getipt: Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix) [HQ] View on YouTube
nog meer?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Nou toevallig deze week bij angerfist geweest in Lloret, ben niet heel erg in to hardcore, maar herkende 'm toch zonder maskerdawasiknie wrote: Wel handig: 99% weet niet hoe hij er zonder masker uit ziet, die kan tenminste nog vrijuit lopen op party's. Enkel de ekte diehard gaat m herkennen.
Denk trouwens dat zo'n masker niet alleen handig is om niet constant herkent te worden, maar het voegt ook echt wat toe aan je act denk ik... Hij onderscheid zich zo een beetje van de rest.
Dat kan wel heel erg fijn zijn jadawasiknie wrote: Die gozer rechts is het idd.
Dat ie niet moe wordt van de hele tijd zo'n masker dragenHij heeft m altijd op tijdens optredens (en filmpjes buiten optredens etc). In het dagelijks leven doet ie m vast wel eens af hahaha.
Wel handig: 99% weet niet hoe hij er zonder masker uit ziet, die kan tenminste nog vrijuit lopen op party's. Enkel de ekte diehard gaat m herkennen.
Maar een andere dj kan ook gewoon z'n baard laten staan en een zonnebril opzetten
Nou hij is niet de enige, Art Of Fighters dragen ook maskers en Noiskick ook en zo zullen er nig wel meer zijn dus zich onderscheidenRik wrote:Nou toevallig deze week bij angerfist geweest in Lloret, ben niet heel erg in to hardcore, maar herkende 'm toch zonder maskerdawasiknie wrote: Wel handig: 99% weet niet hoe hij er zonder masker uit ziet, die kan tenminste nog vrijuit lopen op party's. Enkel de ekte diehard gaat m herkennen.
Denk trouwens dat zo'n masker niet alleen handig is om niet constant herkent te worden, maar het voegt ook echt wat toe aan je act denk ik... Hij onderscheid zich zo een beetje van de rest.
The Masochist ookIntervention wrote: Nou hij is niet de enige, Art Of Fighters dragen ook maskers en Noiskick ook en zo zullen er nig wel meer zijn dus zich onderscheiden

Iemand enig idee, wanneer TNT eindelijk is album samplers gaan releasen? 
Al 25% van de tracks van het album is al gereleased. 
-Dial T For TNTMaximum wrote:Iemand enig idee, wanneer TNT eindelijk is album samplers gaan releasen?
-First Match 2011
-Scared
zijn al gereleased
Kun je alleen op FB stemmen voor de DJ Mag Top 100? Heb ik namelijk niet.
https://partyflock.nl/forum/4:Markt.htmlEl Mare wrote:Waar op partyflock kun je tickets aanbieden?
Weet iemand of die 3 bij elkaar horende vinyls vna TTM
Concrete combat
Real rude
Knocking walls down
nog verkrijgbaar zijn?
Concrete combat
Real rude
Knocking walls down
nog verkrijgbaar zijn?
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Misschien ff Mid-Town bellen/ mailen.Draidy wrote:Weet iemand of die 3 bij elkaar horende vinyls vna TTM
Concrete combat
Real rude
Knocking walls down
nog verkrijgbaar zijn?
Knocking Walls Down is wel een uber dikke plaat overigens!
goed idee, ga ik doen!
vind het sowieso alle 3 super dikke platen. en ook voor aan de muur. oa omdat ze bij elkaar passen
vind het sowieso alle 3 super dikke platen. en ook voor aan de muur. oa omdat ze bij elkaar passen
Wil je serieus weten hoe die heet?
evil activities - nobody said it was easy
nee ik bedoel de user hardtraxx2005, of dat iemand vna hardtraxx is
laat maar zitten trouwens. ik zie nu pas dat hardtraxx pas sinds 2008 bestaat 
Gaat Dana nog wat doen in de toekomst? 
Vroeg ik me laatst ook al af.Stokbrood wrote:Gaat Dana nog wat doen in de toekomst?
Zou me niet verbazen als dat niet zo zou zijn...
Jah klopt, maar ik zit ook puur op The 8 Note en Countdown te wachte!wootum wrote:-Dial T For TNTMaximum wrote:Iemand enig idee, wanneer TNT eindelijk is album samplers gaan releasen?
-First Match 2011
-Scared
zijn al gereleased