R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
sunset1 wrote:Hey allemaal,

Op defqon hoorde ik tijdens de afterparty snoeiharde hardstyle gemixt met dubstep of drum and bass
Nou ben ik uiteraard op zoek naar dit soort tracks/artiesten
Heb op youtube eigenlijk alleen nog maar low quality stuff gevonde, niet hetgeen waar ik op los ben gegaan :D

Kan iemand mij hier mee helpen?
Post eens die LQ filmpjes ervan dan, dan is het voor ons een stuk makkelijker ;)
S
D-Nemacyst wrote:Zo'n nummer van de pitcher dacht ik ook.
Enjoy The Music
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
D-Nemacyst wrote:

Op defqon hoorde ik tijdens de afterparty snoeiharde hardstyle gemixt met dubstep of drum and bass
Heb op youtube eigenlijk alleen nog maar low quality stuff gevonde, niet hetgeen waar ik op los ben gegaan :D

Art Of Fighters - Nirvana Of Noise heeft een dubstep achtig breakje ergens. Geen hardstyle maar toch :P
Kodex vs Skrillex - Hey Sexy Weekend zit dubstep in

Voor de rest als je dubstyle bedoelt dan heb je Pavelow alleen nog en n paar losse tracks
Brennan Heart & Headhunterz - The Point Of Perfection
Vamper - Journey
Toneshifterz - Magic City Anthem
Zo'n nummer van de pitcher dacht ik ook.
Hij vroeg om snoeiharde hardstyle :P
S
3 posts member since 2011
last seen Jul 2011
blijkbaar was de hardstyle niet zo snoeihard als in mijn beleving op defqon :D
deze track komt het meest in de buurt van wat ik bedoel:

Brennan Heart & Headhunterz - The Point Of Perfection

valt me op dat er in de tracks telkens maar 1 dubstep stukje in zit (hoe moet ik het noemen?), bij de bovenstaande track komt het later weer terug in het nummer, dat vind ik supervet
)hebben jullie nog tips hoe ik naar dit soort tracks op zoek kan gaan? ik heb relatief wel wat hardstyle tracks maar nooit met de dubstep er door heen ?

gr.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wat is de ether frequentie voor Q-danceradio?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
El Mare wrote:Wat is de ether frequentie voor Q-danceradio?
0

Is er niet.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ok helder :P
T
Donateur
3777 posts member since 2009
El Mare wrote:Wat is de ether frequentie voor Q-danceradio?
was die er maar :)
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Het schijnt dat ze hem in het noorden hadden maar nu niet meer. :P
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014

Headhunterz en volgens mij nog een paar meer draaiden een dubstep nummer in hun set, was geen hardstyle track.

EDIT: Net even gekeken naar set van hhz en hij draaide wel 'Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point of Lento' en 'Plan B - Love Goes Down (Doctor P Remix)'
B
Hardtraxxer
252 posts member since 2010
last seen Feb 2013
View on YouTube
Illuminatorz - Binary Finary Cheat

Deze track kwam zomaar in me op, is deze ooit uitgebracht?
Track is van 2 jaar geleden ongeveer. Ik Kan er niks meer over vinden.
Ze hadden toen der tijd een officiële preview als ik me het goed herinner, maar die is blijkbaar verwijderd.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Tijdje terug zeiden de beste mannen dat ze groot nieuws hadden op gebied van labels, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Dus weet er het fijne atm niet van, lijkt me iig sterk dat ze deze nog gaan releasen als die al niet gereleased is.
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Vraagje: Is angerfist met zijn masker een soort van "the stig" ala Top Gear of is het gewoon bekend hoe hij eruit ziet?
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Volgens mij is het wel bekend hoe hij eruit ziet
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Festuca wrote:Volgens mij is het wel bekend hoe hij eruit ziet
Als het goed is, is dit hem (rechts) ff snel opgezoch dus geen bijster goeie foto

Image

edit: 1 vd eerste keren dat ik een IMG derop gooi, dus kzie dattie niet zo direct werkt..
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Image

Die gozer rechts is het idd.

Dat ie niet moe wordt van de hele tijd zo'n masker dragen xd Hij heeft m altijd op tijdens optredens (en filmpjes buiten optredens etc). In het dagelijks leven doet ie m vast wel eens af hahaha.

Wel handig: 99% weet niet hoe hij er zonder masker uit ziet, die kan tenminste nog vrijuit lopen op party's. Enkel de ekte diehard gaat m herkennen.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
dawasiknie wrote:Image

Die gozer rechts is het idd.

Dat ie niet moe wordt van de hele tijd zo'n masker dragen xd Hij heeft m altijd op tijdens optredens (en filmpjes buiten optredens etc). In het dagelijks leven doet ie m vast wel eens af hahaha.

Wel handig: 99% weet niet hoe hij er zonder masker uit ziet, die kan tenminste nog vrijuit lopen op party's. Enkel de ekte diehard gaat m herkennen.
jah meh, die heb ik inderdaad al eens vaker zien rondlopen!!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Die kan zelfs een stand-in inhuren haha! Gaat hij zelf na t optreden gelijk weg, loopt die stand-in nog ff 10 rondjes door de zaal, met iedereen foto's maken :P

Nee, zal hij niet doen, maarja, het creeërt wel mogelijkheden zo ;)
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
The Skribblers wrote:Die kan zelfs een stand-in inhuren haha! Gaat hij zelf na t optreden gelijk weg, loopt die stand-in nog ff 10 rondjes door de zaal, met iedereen foto's maken :P

Nee, zal hij niet doen, maarja, het creeërt wel mogelijkheden zo ;)
Hoe wil je ongemerkt het podium afkomen? :whistle:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Achter in- en uitgang :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Of gewoon je masker afdoen ergens waar niemand het ziet, 99% van de mensen kent hem niet zonder masker xd
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
STAN- wrote:Achter in- en uitgang :P
Ik bedoel dat mensen echt wel merken dat je wegloopt hoor
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Gaat The Perfect Weapon op HHZ zijn album komen of is hier nog niets over bekend ^^ ?
S
3 posts member since 2011
last seen Jul 2011
ben weer, ik heb nu 2 vette tracks waar een soort van dubstep/drum bass beat in zit

uiteraard zatox a new dimension @ 3 minuten daarna knalt die keihard door: View on YouTube
en deze hebben jullie me al getipt: Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix) [HQ] View on YouTube

nog meer? :D
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Nrgizer wrote:Gaat The Perfect Weapon op HHZ zijn album komen of is hier nog niets over bekend ^^ ?
Album dacht ik