Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:48 

Hardtraxxer

Op CD's die ik hier heb staat dat er 80 min. op kan maar ook 700 MB
Maar voor 700 MB heb je toch veel meer als 80 min.?

Dus mijn vraag kan ik ook gewoon bestanden van 600 MB erop zetten een Set van 1 uur en 3 kwartier ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

nope,dat kan niet..
dit hangt af van wat voor cd je wil branden..

als je een data-cd wil branden kan er 700MB op, en kan je de set alleen afspelen door het bestand op de computer te openen met media player of iets dergelijks.

als je een audio-cd wil branden kan er maar 80 minuten op. maar dan kan je de set afspelen in een radio/auto/wat je maar wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:51 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
nope,dat kan niet..
dit hangt af van wat voor cd je wil branden..

als je een data-cd wil branden kan er 700MB op, en kan je de set alleen afspelen door het bestand op de computer te openen met media player of iets dergelijks.

als je een audio-cd wil branden kan er maar 80 minuten op. maar dan kan je de set afspelen in een radio/auto/wat je maar wil

Oke, Thanks voor de info :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 16:58 

Ligt er ook maar net aan. Als je je CD brand als audio-cd converteert ie de nrs naar .wav die alle cd spelers kunnen lezen. Als data cd brand hij gewoon de bestanden op de cd zonder ze te converteren, maar dan moet je wel een cd speler hebben die dat bestandsformaat ondersteund, zo'n beetje elke moderne installatie dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 20:04 

Hardtraxxer

Okee ik heb de LG FA 163, dus kan ik dan een data cd branden en gewoon voor 700 MB erop zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

http://www.testfreaks.co.uk/audio-systems/lg-fa163 zegt dit:
Citaat:
The LG FA163 is a Micro Hi-Fi system. It has 2 80W amplifiers along with 2 sub– woofers and runs on 160W power. It has a CD player and also comes with an iPod docking system and USB ripping function, enabling it to play material from other portable devices. In addition to this the LG FA163 also has a touch interface and inputs for USB and Auxiliary Input. It is also compatible with CD-RW, MP3 files and WMA. It also comes with a headphone socket and remote control for convenience.

ik zou dus zeggen van wel, maar ik weet het niet zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 23:32 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
http://www.testfreaks.co.uk/audio-systems/lg-fa163 zegt dit:
Citaat:
The LG FA163 is a Micro Hi-Fi system. It has 2 80W amplifiers along with 2 sub– woofers and runs on 160W power. It has a CD player and also comes with an iPod docking system and USB ripping function, enabling it to play material from other portable devices. In addition to this the LG FA163 also has a touch interface and inputs for USB and Auxiliary Input. It is also compatible with CD-RW, MP3 files and WMA. It also comes with a headphone socket and remote control for convenience.

ik zou dus zeggen van wel, maar ik weet het niet zeker!

Nouja proberen dan maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

Is het nieuw tegenwoordig om per HS set 1x Dub step te draaien ofzo? Headhunterz begon er weer is mee en nu doen de NC het ook al... gatverdamme daar kom ik toch niet voor :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:22 

Maximum schreef:
Is het nieuw tegenwoordig om per HS set 1x Dub step te draaien ofzo? Headhunterz begon er weer is mee en nu doen de NC het ook al... gatverdamme daar kom ik toch niet voor :sick:

HHZ, NC, WS, en mss nog wat zal je dat horen doen, die denken dat dat leuk is ofzo.
Ik ben er ook niet zon fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:44 

Artiest

titandj Titan
Citaat:
Followers!! Later op de dag zal ik in een online bericht vertellen wat er nou gister tijdens mijn set mis ging.

Defqon gangers explain?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
titandj Titan
Citaat:
Followers!! Later op de dag zal ik in een online bericht vertellen wat er nou gister tijdens mijn set mis ging.

Defqon gangers explain?

Toen ie net met z'n set begon deed het geluid al erg vreemd, hoorde alleen laag. Na 2 tracks stopte die en liep ie weg, waarna Josh & Wesz het podium op kwamen en een kwartiertje draaide. Daarna kwam Titan weer terug en deed alles het weer. Later liet ie nog een traantje vallen tijdens zijn 'speech'. Best sneu voor die held, verdient ie niet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Dat lijkt me toch zo ongelofelijk bagger als dat je overkomt, je wil wat laten zien en dan flipt de boel hem en gaat het niet. :(
En vooral als je er al lang naar uit kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:11 

Hardtraxx Elite

Precies, ik heb echt staan wachten totdat de problemen opgelost werden maar toen Josh & Wesz begonnen te draaien ben ik op een gegeven moment maar naar de main gelopen. Achteraf wel spijt van gehad van na een tijdje hoorde je tijdens de eindshow de blauw er gewoon over heen donderen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

Je had moeten blijven, laatste half uurtje was zooo gruwelijk. :worship:

Octavius Augustus
Dark Symphony
Pattern 1
Midnight Freaks
Sleepwalker
Remember Me
Nieuwe met Hardwear

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:48 

Hardtraxx Elite

Helemaal mee eens, heb meer kippevel gehad bij de set van Ran-D & Adaro dan van dat hele vuurwerk bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Maximum schreef:

HHZ, NC, WS, en mss nog wat zal je dat horen doen, die denken dat dat leuk is ofzo.
Ik ben er ook niet zon fan van.

PP ook, echt precies dat 'groepje'... vind het echt weer zonde dat dat nu gelijk in iedere set van hun word gedaan... leuk man! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 08:06 

Artiest

Agh dubstep is huge ATM, dat zal ook wel veranderen, ik denk dat het gewoon een fase is.

Trouwens niemand decibel anthem @ defqon gespot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

hardponic is bezig met het opzetten van een internetradiostation, MassFM. dj-s-corner/massfm-t17204.html
maar we hebben een probleepje:
traktor accepteer voor broadcasting geen shoutcast servers,(dit is wat ik gehoord heb)
dus iemand een idee hoe we dat oplossen dat je wel kan broadcasten via traktor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 16:27 

Hardtraxxer

Icecast nemen of een icecast achtige harbor via bv liquidsoap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

Iemand die misschien een chill forum kent voor Darkstep/DNB enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:58 

Hardtraxxer

Iemand een idee waar ik de tracklist kan vinden van ALPHAVERB die hij op defqon 2011 draaide? Heerlijke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Ik heb van iemand gehoord dat Paul Elstak & Beatstream & Radiate - Mainstream Killah een remix ergens van was. Klopt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:03 

Hardtraxx Elite

mrlaks schreef:
Iemand een idee waar ik de tracklist kan vinden van ALPHAVERB die hij op defqon 2011 draaide? Heerlijke set

Stuur hem een berichtje zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:12 

Draidy schreef:
Ik heb van iemand gehoord dat Paul Elstak & Beatstream & Radiate - Mainstream Killah een remix ergens van was. Klopt dat?

voor zover ik weet niet.. heb net ff rondgekeken maar kan die verder ook niet vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:24 

Hardtraxxer

Draidy schreef:

Je hoort wel in de break Bad dreams, dat hadden ze gepakt van isaac - bad dreams (remix)
maar niet officieel ofzo, van wie hoorde je dat dan?
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen