Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 14:01 

Hardtraxxer

Een keytar

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoelde dat ding op rond de 8.28, waar die dan zo snel op tikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Markienl schreef:
Een keytar

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:21 

Aan het typen...

Lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Lezen?

Of gewoon het filmpje kijken en zien dat hij op een iPad of wat dan ook drukt ipv die keytar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:56 

Hardtraxxer

Sorry hoor maar als iemand vraagt hoe heet dat "ding" dat hij gebruikt is het moeilijk om te begrijpen wat je nou precies bedoeld. ik zei een keytar omdat je dat niet veel mensen ziet doen en dat dus het meest in het filmpje qua gear opviel. dus houd je nutteloze opmerkingen eens voor je, er wordt ook helemaal niet duidelijk gezegd wat er bedoeld wordt. Ik probeer gewoon te helpen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:07 

Hardtraxxer

Deze volgens mij:

http://uk.yamaha.com/en/products/musica ... ab=feature
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 07:50 

Aan het typen...

Markienl schreef:
Sorry hoor maar als iemand vraagt hoe heet dat "ding" dat hij gebruikt is het moeilijk om te begrijpen wat je nou precies bedoeld. ik zei een keytar omdat je dat niet veel mensen ziet doen en dat dus het meest in het filmpje qua gear opviel. dus houd je nutteloze opmerkingen eens voor je, er wordt ook helemaal niet duidelijk gezegd wat er bedoeld wordt. Ik probeer gewoon te helpen :/

Het was ook niet tegen jou, maar tegen degene die jouw quote, nadat hij duidelijk heeft gezegd dat dat het niet is en hij het ding op 8:28 zoekt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 09:07 

Hardtraxx Addict

kan het kloppen dat ik mijn Defqon 1. tickets van eventtravel nog steeds niet heb? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 10:35 

jeone schreef:
kan het kloppen dat ik mijn Defqon 1. tickets van eventtravel nog steeds niet heb? :$

Denk het wel, want ik heb mijn eventtravel buskaartje voor defqon ook nog niet, en het zou vandaag komen als het goed is. Dat staat in die mail iiig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 10:59 

Hardtraxxer

ik had is een keer ergens gelezen dat josh & wesz een house nummer hadden gemaakt voor een contest ofzo.
weet iemand hier iets over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:04 

Artiest

Nee, ken wel het verhaal dat 1 v.d. Frequencerz (dacht ik) een House plaat had gemaakt met iemand. Was het house? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

Tis al gefixtt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:04 

Donateur

Who The Fuck is CLOCKKID?

En waarom staat ie zo laat op Defqon, zet dan waverider er neer.. achterlijke vriendjes politiek

En waarom staat ie in BLUE als ie nog nooit ergens heeft gedraaid -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

http://www.youtube.com/user/DJClockkid

dat is ie..volgens mij heeft hij geen eigen producties of wat dan ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:27 

roberttt schreef:
waarom staat ie zo laat op Defqon, zet dan waverider er neer.. achterlijke vriendjes politiek

En waarom staat ie in BLUE als ie nog nooit ergens heeft gedraaid -.-

roberttt schreef:
vriendjes politiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 06:20 

Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
Leeft KO beats nog?
Tijd al niks meer van gezien of gehoord, eerst nog Arboza en Solutio releases daar, maar tegenwoordig lijkt alleen El grekoz er nog maar te zitten ofzo.
Iemand enig idee hoe het zit met Arboza, Solutio... zitten die daar eigenlijk nog?

Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:09 

Hardtraxx Veteran

Arboza schreef:
Leeft KO beats nog?
Tijd al niks meer van gezien of gehoord, eerst nog Arboza en Solutio releases daar, maar tegenwoordig lijkt alleen El grekoz er nog maar te zitten ofzo.
Iemand enig idee hoe het zit met Arboza, Solutio... zitten die daar eigenlijk nog?

Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen. ;)

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:50 

Arboza schreef:
Leeft KO beats nog?

say Whatt? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:35 

Artiest

DarkestSymphony schreef:
Arboza schreef:

Voel mijn vuurtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Haunted :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Waarom zie ik alleen 192 kbps op hardstyle.com?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Omdat je hem bij het uitchecken om moet gooien naar 320 en dan de prijs automatisch ook hoger wordt dan de 192 kbps. Bij je account kan je ook instellen waarin je de tracks het liefst heb Wav, 320 of 192. Als je hem dan instelt op 320 krijg je ook de goede prijzen te zien. Als je niet inlogt of dat niet aanpast zie je de prijzen voor 192. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Dakpan schreef:

Omdat je hem bij het uitchecken om moet gooien naar 320 en dan de prijs automatisch ook hoger wordt dan de 192 kbps. Bij je account kan je ook instellen waarin je de tracks het liefst heb Wav, 320 of 192. Als je hem dan instelt op 320 krijg je ook de goede prijzen te zien. Als je niet inlogt of dat niet aanpast zie je de prijzen voor 192. ;)

Oh op die fiets. Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:29 

Artiest

Solutio schreef:
DarkestSymphony schreef:
Arboza schreef:

Voel mijn vuurtje!

leg die aansteker terug! :list:
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen