Een keytar

Of gewoon het filmpje kijken en zien dat hij op een iPad of wat dan ook drukt ipv die keytar.Lyst wrote:Lezen?
Het was ook niet tegen jou, maar tegen degene die jouw quote, nadat hij duidelijk heeft gezegd dat dat het niet is en hij het ding op 8:28 zoekt.Markienl wrote:Sorry hoor maar als iemand vraagt hoe heet dat "ding" dat hij gebruikt is het moeilijk om te begrijpen wat je nou precies bedoeld. ik zei een keytar omdat je dat niet veel mensen ziet doen en dat dus het meest in het filmpje qua gear opviel. dus houd je nutteloze opmerkingen eens voor je, er wordt ook helemaal niet duidelijk gezegd wat er bedoeld wordt. Ik probeer gewoon te helpen
Denk het wel, want ik heb mijn eventtravel buskaartje voor defqon ook nog niet, en het zou vandaag komen als het goed is. Dat staat in die mail iiigjeone wrote:kan het kloppen dat ik mijn Defqon 1. tickets van eventtravel nog steeds niet heb?
roberttt wrote:waarom staat ie zo laat op Defqon, zet dan waverider er neer.. achterlijke vriendjes politiek
En waarom staat ie in BLUE als ie nog nooit ergens heeft gedraaid
roberttt wrote:vriendjes politiek
Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen.Skedoedelefloeps wrote:Leeft KO beats nog?
Tijd al niks meer van gezien of gehoord, eerst nog Arboza en Solutio releases daar, maar tegenwoordig lijkt alleen El grekoz er nog maar te zitten ofzo.
Iemand enig idee hoe het zit met Arboza, Solutio... zitten die daar eigenlijk nog?
Arboza wrote:Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen.Skedoedelefloeps wrote:Leeft KO beats nog?
Tijd al niks meer van gezien of gehoord, eerst nog Arboza en Solutio releases daar, maar tegenwoordig lijkt alleen El grekoz er nog maar te zitten ofzo.
Iemand enig idee hoe het zit met Arboza, Solutio... zitten die daar eigenlijk nog?
say Whatt?Arboza wrote:Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen.Skedoedelefloeps wrote:Leeft KO beats nog?
Voel mijn vuurtje!DarkestSymphony wrote:say Whatt?Arboza wrote: Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen.
Omdat je hem bij het uitchecken om moet gooien naar 320 en dan de prijs automatisch ook hoger wordt dan de 192 kbps. Bij je account kan je ook instellen waarin je de tracks het liefst heb Wav, 320 of 192. Als je hem dan instelt op 320 krijg je ook de goede prijzen te zien. Als je niet inlogt of dat niet aanpast zie je de prijzen voor 192.Dakpan wrote:Waarom zie ik alleen 192 kbps op hardstyle.com?
Oh op die fiets. Thanks.Edwinn wrote:Omdat je hem bij het uitchecken om moet gooien naar 320 en dan de prijs automatisch ook hoger wordt dan de 192 kbps. Bij je account kan je ook instellen waarin je de tracks het liefst heb Wav, 320 of 192. Als je hem dan instelt op 320 krijg je ook de goede prijzen te zien. Als je niet inlogt of dat niet aanpast zie je de prijzen voor 192.Dakpan wrote:Waarom zie ik alleen 192 kbps op hardstyle.com?
leg die aansteker terug!Solutio wrote:Voel mijn vuurtje!DarkestSymphony wrote:say Whatt?Arboza wrote: Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen.