Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Een keytar

Image
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Ik bedoelde dat ding op rond de 8.28, waar die dan zo snel op tikt
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Markienl wrote:Een keytar
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Lezen?
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lyst wrote:Lezen?
Of gewoon het filmpje kijken en zien dat hij op een iPad of wat dan ook drukt ipv die keytar.
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Sorry hoor maar als iemand vraagt hoe heet dat "ding" dat hij gebruikt is het moeilijk om te begrijpen wat je nou precies bedoeld. ik zei een keytar omdat je dat niet veel mensen ziet doen en dat dus het meest in het filmpje qua gear opviel. dus houd je nutteloze opmerkingen eens voor je, er wordt ook helemaal niet duidelijk gezegd wat er bedoeld wordt. Ik probeer gewoon te helpen :/
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Markienl wrote:Sorry hoor maar als iemand vraagt hoe heet dat "ding" dat hij gebruikt is het moeilijk om te begrijpen wat je nou precies bedoeld. ik zei een keytar omdat je dat niet veel mensen ziet doen en dat dus het meest in het filmpje qua gear opviel. dus houd je nutteloze opmerkingen eens voor je, er wordt ook helemaal niet duidelijk gezegd wat er bedoeld wordt. Ik probeer gewoon te helpen :/
Het was ook niet tegen jou, maar tegen degene die jouw quote, nadat hij duidelijk heeft gezegd dat dat het niet is en hij het ding op 8:28 zoekt. :/
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
kan het kloppen dat ik mijn Defqon 1. tickets van eventtravel nog steeds niet heb? :$
B
jeone wrote:kan het kloppen dat ik mijn Defqon 1. tickets van eventtravel nog steeds niet heb? :$
Denk het wel, want ik heb mijn eventtravel buskaartje voor defqon ook nog niet, en het zou vandaag komen als het goed is. Dat staat in die mail iiig ;)
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
ik had is een keer ergens gelezen dat josh & wesz een house nummer hadden gemaakt voor een contest ofzo.
weet iemand hier iets over?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Nee, ken wel het verhaal dat 1 v.d. Frequencerz (dacht ik) een House plaat had gemaakt met iemand. Was het house? :lol:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Tis al gefixtt :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Who The Fuck is CLOCKKID?

En waarom staat ie zo laat op Defqon, zet dan waverider er neer.. achterlijke vriendjes politiek

En waarom staat ie in BLUE als ie nog nooit ergens heeft gedraaid -.-
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
http://www.youtube.com/user/DJClockkid

dat is ie..volgens mij heeft hij geen eigen producties of wat dan ook..
G
roberttt wrote:waarom staat ie zo laat op Defqon, zet dan waverider er neer.. achterlijke vriendjes politiek

En waarom staat ie in BLUE als ie nog nooit ergens heeft gedraaid -.-
roberttt wrote:vriendjes politiek
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Skedoedelefloeps wrote:Leeft KO beats nog?
Tijd al niks meer van gezien of gehoord, eerst nog Arboza en Solutio releases daar, maar tegenwoordig lijkt alleen El grekoz er nog maar te zitten ofzo.
Iemand enig idee hoe het zit met Arboza, Solutio... zitten die daar eigenlijk nog?
Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen. ;)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Arboza wrote:
Tijd al niks meer van gezien of gehoord, eerst nog Arboza en Solutio releases daar, maar tegenwoordig lijkt alleen El grekoz er nog maar te zitten ofzo.
Iemand enig idee hoe het zit met Arboza, Solutio... zitten die daar eigenlijk nog?
Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen. ;)
:woot:
D
Arboza wrote:
say Whatt? :woot:
Artiest
146 posts member since 2010
last seen Aug 2013
DarkestSymphony wrote:
Arboza wrote: Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen. ;)
Voel mijn vuurtje!
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Haunted :drool:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Waarom zie ik alleen 192 kbps op hardstyle.com?
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Dakpan wrote:Waarom zie ik alleen 192 kbps op hardstyle.com?
Omdat je hem bij het uitchecken om moet gooien naar 320 en dan de prijs automatisch ook hoger wordt dan de 192 kbps. Bij je account kan je ook instellen waarin je de tracks het liefst heb Wav, 320 of 192. Als je hem dan instelt op 320 krijg je ook de goede prijzen te zien. Als je niet inlogt of dat niet aanpast zie je de prijzen voor 192. ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Edwinn wrote:
Dakpan wrote:Waarom zie ik alleen 192 kbps op hardstyle.com?
Omdat je hem bij het uitchecken om moet gooien naar 320 en dan de prijs automatisch ook hoger wordt dan de 192 kbps. Bij je account kan je ook instellen waarin je de tracks het liefst heb Wav, 320 of 192. Als je hem dan instelt op 320 krijg je ook de goede prijzen te zien. Als je niet inlogt of dat niet aanpast zie je de prijzen voor 192. ;)
Oh op die fiets. Thanks.
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Solutio wrote:
DarkestSymphony wrote:
Arboza wrote: Wij hebben geen contract getekend bij Knockout Beats dus wij hebben verder geen verplichtingen daar. Ik ben zelf bezig met een aantal soloplaten en collabs. Daarnaast gaan we binnenkort een nieuwe A&S-plaat maken. Naast de plaat The Cry van mij, Solutio en The I's zijn we ook nog bezig met een 2de plaat genaamd Haunted en zijn er ook een aantal nieuwe S&I-platen. ;)
Voel mijn vuurtje!
leg die aansteker terug! :list: