Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
nicht van me
mischien bedoelde ze dat wel, zal het zeggen dat t mischien deze is
D
welk feest is dat in dat bos?
View on YouTube
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Das Nightmare Outdoor in Hellendoorn idd. Inmiddels ook al weer verleden tijd helaas.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Weet iemand waarom de tracks van Fusion sinds kort niet meer op Dance-Tunes verschijnen? Via de Fusion-website kom je er namelijk ook niet bij.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Khadber wrote:Weet iemand waarom de tracks van Fusion sinds kort niet meer op Dance-Tunes verschijnen? Via de Fusion-website kom je er namelijk ook niet bij.
Ik doe maar een wilde gok, maar het zou goed kunnen dat het minder geld oplevert. Als je de nummers namelijk via credits (100+100) koopt kost een track maar 1 euro. Bij Juno en Hardstyle.com liggen de prijzen volgensmij boven de 1,50. Het zou dus goed kunnen dat het dan Fusion minder oplevert en ze dus hebben besloten ze niet meer bij Dance-Tunes te verkopen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het lijkt me eerder dat Dance-Tunes er zelf minder aan verdient dan dat Fusion er minder rijk van wordt.
Heeft iemand misschien Twitter en heeft de tijd om dat te vragen aan het Fusion account?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Het kan ook met percentages werken, zoveel % naar de site, en de overige % naar het label (die dan weer een x % aan de artiest uitkeert). Dus als de verkoopprijs lager is zal het label ook minder verdienen. Zo bedoelde ik het. ^^
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Khadber wrote:Het lijkt me eerder dat Dance-Tunes er zelf minder aan verdient dan dat Fusion er minder rijk van wordt.
Heeft iemand misschien Twitter en heeft de tijd om dat te vragen aan het Fusion account?
Heb het even gevraagd ;) Ben zelf ook wel benieuwd.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Edwinn wrote:Het kan ook met percentages werken, zoveel % naar de site, en de overige % naar het label (die dan weer een x % aan de artiest uitkeert). Dus als de verkoopprijs lager is zal het label ook minder verdienen. Zo bedoelde ik het. ^^
Het kost hetzelfde aantal credits. En ik denk dat Dance Tunes / elk ander downloadportaal per download een x bedrag over moet maken aan Fusion.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
PierrePruuk wrote:
Edwinn wrote:Het kan ook met percentages werken, zoveel % naar de site, en de overige % naar het label (die dan weer een x % aan de artiest uitkeert). Dus als de verkoopprijs lager is zal het label ook minder verdienen. Zo bedoelde ik het. ^^
Het kost hetzelfde aantal credits. En ik denk dat Dance Tunes / elk ander downloadportaal per download een x bedrag over moet maken aan Fusion.
Ik denk dat ze inderdaad een bepaald bedrag moeten uitkeren aan het label. Als dancetunes een actie houdt zou het niet zo moeten zijn dat een label hier verplicht aan mee moet doen lijkt me.
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Ik ben van plan wat shirts te bestellen. Daarover een aantal vraagjes.

Waar kan ik dat het beste doen? Gewoon hardstyle.com of zijn er betere sites mbt. prijs levertijd enz.
En hoe zitten deze shirts? Want ik heb een hekel aan als het van die wijde flabber dingen zijn als je begrijpt wat ik bedoel :P

Alvast bedankt :thumbup:
G
Woodside wrote:Ik ben van plan wat shirts te bestellen. Daarover een aantal vraagjes.

Waar kan ik dat het beste doen? Gewoon hardstyle.com of zijn er betere sites mbt. prijs levertijd enz.
En hoe zitten deze shirts? Want ik heb een hekel aan als het van die wijde flabber dingen zijn als je begrijpt wat ik bedoel :P

Maten zijn vaak terug te vinden op de sites zelf, dus afmetingen breedte, etc.
En waar je wil kopen hangt af van watvoor shirt je wilt :P lijkt mij
W
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
KSwoosh wrote:
Woodside wrote:Ik ben van plan wat shirts te bestellen. Daarover een aantal vraagjes.

Zowiezo eentje uit de hardstyle ;) En dan gewoon eentje die ik mooi vind :P En ja ik weet dat ik een M moet hebben maar ik vind het fijn als een shirt wat strak om me lijf zit. Ik heb bijvoorbeeld mensen met zon Fusion shirt zien lopen en die leek me dus niet fijn ;) Of ze hebben 2 maten te groot gekocht:P
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Woodside wrote:
KSwoosh wrote:

Zowiezo eentje uit de hardstyle ;) En dan gewoon eentje die ik mooi vind :P En ja ik weet dat ik een M moet hebben maar ik vind het fijn als een shirt wat strak om me lijf zit. Ik heb bijvoorbeeld mensen met zon Fusion shirt zien lopen en die leek me dus niet fijn ;) Of ze hebben 2 maten te groot gekocht:P
Ik heb er een keer een bij hardstyle.com besteld, zat prima in mn normale maat. Ook een keer bij fusion merchandise, zelfde verhaal. Gewoon mn eigen maat en zit ook lekker. En nog een keer bij spreadshirt een, die viel alleen wat kleiner uit. Had een slimfit in mijn maat gekocht alleen die viel klein uit. Terug gestuurd en kreeg een nieuwe terug, 1 maat groter.

Levertijd van hardstyle was vrij snel, fusion duurder ongeveer weekje, en spreadshirt ook een week.
W
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Dank u :)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
ik ooit gehoord van iemand hier op hardtraxx dat ie een banner/vlag had laten maken (ik dacht dat die van theracords was), maar weet iemand waar dat kan? want ik wil er zelf ook eentje laten maken
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Draidy wrote:ik ooit gehoord van iemand hier op hardtraxx dat ie een banner/vlag had laten maken (ik dacht dat die van theracords was), maar weet iemand waar dat kan? want ik wil er zelf ook eentje laten maken
Dat was Piaa, moet je hem even vragen. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
ok zal ik doen thanks!
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
hmm kan Piaa niet vinden.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Linksvooraan bij mainstage, 2e rij boxen van rechts. In geel shirt.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
dawasiknie wrote:Linksvooraan bij mainstage, 2e rij boxen van rechts. In geel shirt.
lol?
ik bedoel op de site. wil hem een berichtje sturen maar kan de gebruiker neit vinden
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Draidy wrote:
dawasiknie wrote:Linksvooraan bij mainstage, 2e rij boxen van rechts. In geel shirt.
lol?
ik bedoel op de site. wil hem een berichtje sturen maar kan de gebruiker neit vinden
Voila: https://hardtraxx.com/member/Piaaa/
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
ohh een derde a erbij, beetje vreemd dat ie gewoon Piaa neit vind

maar bedankt! :)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Misschien beetje rare vraag, maaaree.. :lol: welke CD's (merk) kan ik het beste gebruiken voor het branden?
En hoe brand je dat je de tekst ook hebt? En zijn er verder nog dingen die ik moet weten qua branden? xx
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Maximum wrote:Misschien beetje rare vraag, maaaree.. :lol: welke CD's (merk) kan ik het beste gebruiken voor het branden?
En hoe brand je dat je de tekst ook hebt? En zijn er verder nog dingen die ik moet weten qua branden? xx
Ik heb zelf altijd cd's van Sony, niks mis mee :) .

Als je brand met Nero heb je volgens mij tekst, misschien even Google raadplegen.. :thumbup: