Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:05 

Hardtraxx Veteran

nicht van me
mischien bedoelde ze dat wel, zal het zeggen dat t mischien deze is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:30 

welk feest is dat in dat bos?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MXKxeO0mcT0&feature=related[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:17 

Donateur

Das Nightmare Outdoor in Hellendoorn idd. Inmiddels ook al weer verleden tijd helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand waarom de tracks van Fusion sinds kort niet meer op Dance-Tunes verschijnen? Via de Fusion-website kom je er namelijk ook niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Weet iemand waarom de tracks van Fusion sinds kort niet meer op Dance-Tunes verschijnen? Via de Fusion-website kom je er namelijk ook niet bij.

Ik doe maar een wilde gok, maar het zou goed kunnen dat het minder geld oplevert. Als je de nummers namelijk via credits (100+100) koopt kost een track maar 1 euro. Bij Juno en Hardstyle.com liggen de prijzen volgensmij boven de 1,50. Het zou dus goed kunnen dat het dan Fusion minder oplevert en ze dus hebben besloten ze niet meer bij Dance-Tunes te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt me eerder dat Dance-Tunes er zelf minder aan verdient dan dat Fusion er minder rijk van wordt.
Heeft iemand misschien Twitter en heeft de tijd om dat te vragen aan het Fusion account?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

Het kan ook met percentages werken, zoveel % naar de site, en de overige % naar het label (die dan weer een x % aan de artiest uitkeert). Dus als de verkoopprijs lager is zal het label ook minder verdienen. Zo bedoelde ik het. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Het lijkt me eerder dat Dance-Tunes er zelf minder aan verdient dan dat Fusion er minder rijk van wordt.
Heeft iemand misschien Twitter en heeft de tijd om dat te vragen aan het Fusion account?

Heb het even gevraagd ;) Ben zelf ook wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Het kan ook met percentages werken, zoveel % naar de site, en de overige % naar het label (die dan weer een x % aan de artiest uitkeert). Dus als de verkoopprijs lager is zal het label ook minder verdienen. Zo bedoelde ik het. ^^

Het kost hetzelfde aantal credits. En ik denk dat Dance Tunes / elk ander downloadportaal per download een x bedrag over moet maken aan Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:50 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Edwinn schreef:

Het kost hetzelfde aantal credits. En ik denk dat Dance Tunes / elk ander downloadportaal per download een x bedrag over moet maken aan Fusion.

Ik denk dat ze inderdaad een bepaald bedrag moeten uitkeren aan het label. Als dancetunes een actie houdt zou het niet zo moeten zijn dat een label hier verplicht aan mee moet doen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:43 

Hardtraxxer

Ik ben van plan wat shirts te bestellen. Daarover een aantal vraagjes.

Waar kan ik dat het beste doen? Gewoon hardstyle.com of zijn er betere sites mbt. prijs levertijd enz.
En hoe zitten deze shirts? Want ik heb een hekel aan als het van die wijde flabber dingen zijn als je begrijpt wat ik bedoel :P

Alvast bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:34 

Woodside schreef:

Waar kan ik dat het beste doen? Gewoon hardstyle.com of zijn er betere sites mbt. prijs levertijd enz.
En hoe zitten deze shirts? Want ik heb een hekel aan als het van die wijde flabber dingen zijn als je begrijpt wat ik bedoel :P

Maten zijn vaak terug te vinden op de sites zelf, dus afmetingen breedte, etc.
En waar je wil kopen hangt af van watvoor shirt je wilt :P lijkt mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:37 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Woodside schreef:

Zowiezo eentje uit de hardstyle ;) En dan gewoon eentje die ik mooi vind :P En ja ik weet dat ik een M moet hebben maar ik vind het fijn als een shirt wat strak om me lijf zit. Ik heb bijvoorbeeld mensen met zon Fusion shirt zien lopen en die leek me dus niet fijn ;) Of ze hebben 2 maten te groot gekocht:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:36 

Hardtraxx Addict

Woodside schreef:
KSwoosh schreef:
Woodside schreef:

Zowiezo eentje uit de hardstyle ;) En dan gewoon eentje die ik mooi vind :P En ja ik weet dat ik een M moet hebben maar ik vind het fijn als een shirt wat strak om me lijf zit. Ik heb bijvoorbeeld mensen met zon Fusion shirt zien lopen en die leek me dus niet fijn ;) Of ze hebben 2 maten te groot gekocht:P

Ik heb er een keer een bij hardstyle.com besteld, zat prima in mn normale maat. Ook een keer bij fusion merchandise, zelfde verhaal. Gewoon mn eigen maat en zit ook lekker. En nog een keer bij spreadshirt een, die viel alleen wat kleiner uit. Had een slimfit in mijn maat gekocht alleen die viel klein uit. Terug gestuurd en kreeg een nieuwe terug, 1 maat groter.

Levertijd van hardstyle was vrij snel, fusion duurder ongeveer weekje, en spreadshirt ook een week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 00:20 

Hardtraxxer

Dank u :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

ik ooit gehoord van iemand hier op hardtraxx dat ie een banner/vlag had laten maken (ik dacht dat die van theracords was), maar weet iemand waar dat kan? want ik wil er zelf ook eentje laten maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
ik ooit gehoord van iemand hier op hardtraxx dat ie een banner/vlag had laten maken (ik dacht dat die van theracords was), maar weet iemand waar dat kan? want ik wil er zelf ook eentje laten maken

Dat was Piaa, moet je hem even vragen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

ok zal ik doen thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

hmm kan Piaa niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:53 

Donateur

Linksvooraan bij mainstage, 2e rij boxen van rechts. In geel shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

lol?
ik bedoel op de site. wil hem een berichtje sturen maar kan de gebruiker neit vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
dawasiknie schreef:

lol?
ik bedoel op de site. wil hem een berichtje sturen maar kan de gebruiker neit vinden

Voila: member/Piaaa/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

ohh een derde a erbij, beetje vreemd dat ie gewoon Piaa neit vind

maar bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 11:19 

Hardtraxx Veteran

Misschien beetje rare vraag, maaaree.. :lol: welke CD's (merk) kan ik het beste gebruiken voor het branden?
En hoe brand je dat je de tekst ook hebt? En zijn er verder nog dingen die ik moet weten qua branden? xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 11:28 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Misschien beetje rare vraag, maaaree.. :lol: welke CD's (merk) kan ik het beste gebruiken voor het branden?
En hoe brand je dat je de tekst ook hebt? En zijn er verder nog dingen die ik moet weten qua branden? xx

Ik heb zelf altijd cd's van Sony, niks mis mee :) .

Als je brand met Nero heb je volgens mij tekst, misschien even Google raadplegen.. :thumbup:
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen