Ja dat verhaal gaat al een tijdje, maar Solutio staat toch los van The I's in principe? Aangezien er een Arboza & Solutio release was, wat gebeurt er met Arboza dan?Rik wrote:Solutio & The I's hebben nieuw label, wordt binnenkort bekend gemaakt.Skedoedelefloeps wrote:Leeft KO beats nog?
Tijd al niks meer van gezien of gehoord, eerst nog Arboza en Solutio releases daar, maar tegenwoordig lijkt alleen El grekoz er nog maar te zitten ofzo.
Iemand enig idee hoe het zit met Arboza, Solutio... zitten die daar eigenlijk nog?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik heb Solutio hier zelf over gesproken het is wel degelijk waar.Skedoedelefloeps wrote:Ja dat verhaal gaat al een tijdje, maar Solutio staat toch los van The I's in principe? Aangezien er een Arboza & Solutio release was, wat gebeurt er met Arboza dan?Rik wrote:Solutio & The I's hebben nieuw label, wordt binnenkort bekend gemaakt.Skedoedelefloeps wrote:Leeft KO beats nog?
Tijd al niks meer van gezien of gehoord, eerst nog Arboza en Solutio releases daar, maar tegenwoordig lijkt alleen El grekoz er nog maar te zitten ofzo.
Iemand enig idee hoe het zit met Arboza, Solutio... zitten die daar eigenlijk nog?
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij gaan Solutio & The I's als duo naar het nieuwe label.
Maar dat sluit in principe niet uit dat er nog eens een Solutio & Arboza release komt. Zelf denk ik dat Knock Out beats gewoon blijft bestaan...
Vraag me af wanneer ze dat bekent maken... duurt wel erg lang

-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja naja, welk label zouden ze dan gaan vraag ik me af...
wel zonde, want KO beats had toch vette releases met Arboza en Solutio, als alleen Kayem en El Grekoz daar gaan releasen daalt het toch wel flink in waarde imo.
wel zonde, want KO beats had toch vette releases met Arboza en Solutio, als alleen Kayem en El Grekoz daar gaan releasen daalt het toch wel flink in waarde imo.
Self Esteem Fund Remixes staan nog geplanned voor KOB deze zomer.Skedoedelefloeps wrote:Ja naja, welk label zouden ze dan gaan vraag ik me af...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ok naja, laat me dan wel verrassen, valt me alleen op dat het allemaal beetje in vergetelheid raakt (lijkt haast wel).
ben iig benieuwd dan naar label van Solutio & The I's zou echt niet weten waar die naartoe gaan.
ben iig benieuwd dan naar label van Solutio & The I's zou echt niet weten waar die naartoe gaan.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Waarom is het Sys-X logo eigenlijk hetzelfde als dat logo wat achterop een pakje iboprufen staat?
Skedoedelefloeps wrote:Waarom is het Sys-X logo eigenlijk hetzelfde als dat logo wat achterop een pakje iboprufen staat?

lijkt wel een beetje toch?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nee jonguhhh niet dieOxbow wrote:Skedoedelefloeps wrote:Waarom is het Sys-X logo eigenlijk hetzelfde als dat logo wat achterop een pakje iboprufen staat?
![]()
lijkt wel een beetje toch?
Haha inderdaad, nu je het zegtPommer wrote:Hij lijkt ook die Unkown van Pokemon

Daar dacht ik ook altijd aan iddPommer wrote:Hij lijkt ook die Unkown van Pokemon
-
DArtiest
- last seen Apr 2019

Kijk.. rechts onderin.
Mijn medicijnen hebben ook dat logo, blijkbaar had Sys-X gebrek aan inspiratie 
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
ik ben opzoek naar een track wat zegt ''it's the new style'' best een ouwe track.. iemand die me kan helpen 
en mijn 2de vraag is (misschien wel een domme) wat is nou het verschil tussen een normale set en een live-set op een feest?
en mijn 2de vraag is (misschien wel een domme) wat is nou het verschil tussen een normale set en een live-set op een feest?
-
S
Hardstyle Masterz - Age of the Reverse Bass?SvonD wrote:ik ben opzoek naar een track wat zegt ''it's the new style'' best een ouwe track.. iemand die me kan helpen
Live set en een set zijn eigk gewoon hetzelfde.
Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass
En dan zijn er nog enkele remixen van
Zoek alleen zelf nog steeds de versie die gedraaid werd op Hard Bass 2009
@ 6.32
View on YouTube
Maar dit moet eigenlijk in Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
En dan zijn er nog enkele remixen van
Zoek alleen zelf nog steeds de versie die gedraaid werd op Hard Bass 2009
@ 6.32
View on YouTube
Maar dit moet eigenlijk in Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
-
SHardtraxxer
- last seen Oct 2017
thanks!! 
SORRY!!
oops das waar ook!patrickjeb wrote:Maar dit moet eigenlijk in algemeen/het-grote-hoe-heet-deze-track-topic-t4587.html
SORRY!!
No problemSvonD wrote:oops das waar ook!![]()
SORRY!!
Dit filmpje laat wel wat zien over wat AVIO live doet.
View on YouTube
View on YouTube
-
SHardtraxxer
- last seen Oct 2017
GENIAAAAAAL!Knocker wrote:Dit filmpje laat wel wat zien over wat AVIO live doet.
View on YouTube
thanks alles is duidelijk nu
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 12 hours ago