Mja 1-0 voor FestucaFestuca wrote:ga geen 20 euro meer betalen voor een paar stofkappen
Koop daar gewoon men lichten op enz
Mja 1-0 voor FestucaFestuca wrote:ga geen 20 euro meer betalen voor een paar stofkappen
Hoeveel gaat zo'n ding kosten?Titatovenaar wrote:The Magic Show bannerWesz91 wrote:Ik zoek nog steeds een toffe vlag voor aan de muur!
als in, van een label, artiest etc.. van hardcore vindje opzich zat, ma voor hardstyle kom ik nii veel verder dan een q-dance vlag... iemand een idee?
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 340&type=1
Naar mijn weten niet, waar heb je dat vandaan dan?Mannonymous wrote:Iemand enig idee of je korting krijgt op entree van Walibiworld met Defqon Extended kaarten?
weet helaas niet meer waar..Mannonymous wrote:Iemand enig idee of je korting krijgt op entree van Walibiworld met Defqon Extended kaarten?
Bij Crypsis LIVE meestal wel jab-ram wrote:Is MC Tha Watcher de MC van Crypsis?
Crap. zonde!Timmiee wrote:weet helaas niet meer waar..Mannonymous wrote:Iemand enig idee of je korting krijgt op entree van Walibiworld met Defqon Extended kaarten?
maar weet 100% zeker dat ik dat ergens gehoord of gelezen heb
Waarom zou je korting krijgen? Defqon staat toch los van het pretpark?Mannonymous wrote:Crap. zonde!Timmiee wrote:weet helaas niet meer waar..Mannonymous wrote:Iemand enig idee of je korting krijgt op entree van Walibiworld met Defqon Extended kaarten?
maar weet 100% zeker dat ik dat ergens gehoord of gelezen heb
Adobe After effectsMaximum wrote:Iemand enig idee met welk programma sommige mensen die Youtube filmpjes maken met die geluids wave door het beeld heen etc. ?
Dankje man! Kan jij daarmee overweg? Zo ja, is het moeilijk om te leren?Banaanslak wrote:Adobe After effectsMaximum wrote:Iemand enig idee met welk programma sommige mensen die Youtube filmpjes maken met die geluids wave door het beeld heen etc. ?
google VideoCopilot maar es, zat tutorials daarMaximum wrote:Dankje man! Kan jij daarmee overweg? Zo ja, is het moeilijk om te leren?Banaanslak wrote:Adobe After effectsMaximum wrote:Iemand enig idee met welk programma sommige mensen die Youtube filmpjes maken met die geluids wave door het beeld heen etc. ?
http://www.q-dance.com/q/events/Defqon1 ... ages/12881W0uT3R wrote:Naar mijn weten niet, waar heb je dat vandaan dan?Mannonymous wrote:Iemand enig idee of je korting krijgt op entree van Walibiworld met Defqon Extended kaarten?
By showing your Extended bracelet at the info desks you can buy tickets at a reduced fare.
Do you want to buy your ticket in advance? Get it at walibiholland.nl/defqon
Ik denk dat hij bedoelt topnummers uit het verleden, denk ikProject 141 wrote:Weet niet.. Check de zoekfunctie effe zou ik zeggen, weet sowieso niet precies wat je bedoeldMannonymous wrote:Hebben we hier op hardtraxx iets als 'het grote nostalgie' topic?
Solutio & The I's hebben nieuw label, wordt binnenkort bekend gemaakt.Skedoedelefloeps wrote:Leeft KO beats nog?
Tijd al niks meer van gezien of gehoord, eerst nog Arboza en Solutio releases daar, maar tegenwoordig lijkt alleen El grekoz er nog maar te zitten ofzo.
Iemand enig idee hoe het zit met Arboza, Solutio... zitten die daar eigenlijk nog?