Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:52 

Donateur

Ik heb nog NOOIT, maar dan echt nog NOOIT iemand op basis van afkomst, huidskleur of wat dan ook gediscrimineerd zien worden op wat voor manier dan ook op een feest. Dat 95% blank is maakt geen fuck uit. Gewoon gaan, al ben je groen en geel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:04 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
inderdaad, zolang je gewoon lekker los gaat en niemand lastig valt [tenzij je hardstikke gezellig bent] dan maakt je huidskleur/uiterlijk helemaal niks uit!
we zijn 1 grote gezellige, blije familie!(

Los gaan we zeker, al helemaal op Loudness! Die blije familie daar houd ik van :D Tot dan mensen! XX
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
paar weekjes terug werd er gesproken over volgens mij Josh & Wesz of Low-E & Alter Egosz
dat 1 van de 2 een aantal jaren terug een dikke hit hadden, met een oldskool trance achtig nummer. Stond volgens mij in het wist je dat topic, welke artiest was dit, en welk nummer? :thumbup:

alvast bedankt :innocent:

Bedoel je het nummer van DJ Adaro aka Driftwood?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Bij de Defqon.1 Line up hebben ze het over de Digital Age Contest winnaars... wat is de wedstrijd dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

The Skribblers schreef:
Bij de Defqon.1 Line up hebben ze het over de Digital Age Contest winnaars... wat is de wedstrijd dan?

Weet nog niemand, krijgen we vanzelf info over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Aangezien het eerder in het wist je dat topic ging over muziekrechten enzo voor DJ's vroeg ik me af:

Als je een vinyl hebt, mag je dan "illegaal" gedownloade mp3-versies (WEB) van die track(s) dan gewoon draaien?
(Lijkt me wel logisch eigenlijk, anders betaal je twee keer voor de track, maar moet het ff zeker weten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 01:44 

Donateur

Hoe komt het dat Southstylers niet meer van tracks maakt of uitbrengt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 02:40 

Hardtraxx Elite

The Hardstyler-1994 schreef:

Omdat Showtek en Zany nogal druk bezig zijn met hun eigen carrieres. Ze willen wel nieuw spul gaan maken maar komt er gewoon niet van
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 11:54 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Josh-T schreef:
Aangezien het eerder in het wist je dat topic ging over muziekrechten enzo voor DJ's vroeg ik me af:

Als je een vinyl hebt, mag je dan "illegaal" gedownloade mp3-versies (WEB) van die track(s) dan gewoon draaien?
(Lijkt me wel logisch eigenlijk, anders betaal je twee keer voor de track, maar moet het ff zeker weten)

Lijkt me niet ;) ... als je het bestand als digitaal iets wil moet je m zelf rippen of gewoon kopen. Zelfde als dat je een 192kbps mp3 koopt en vervolgens de 320kbps illegaal download en die gebruikt ipv de 192kbps.

Dat is eigenlijk net iets anders, 320 Kbps is hogere kwaliteit/duurder dan 192, over vinyl word door velen gezegd dat het betere kwaliteit is, en ik heb 8 euro voor 2 tracks betaald ipv 3-4 euro voor de 320 Kbps :P

Op die vraag kwam je zeker dankzij mijn userbar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:49 

Artiest

Josh-T schreef:
Qre8ive schreef:
Josh-T schreef:

Lijkt me niet ;) ... als je het bestand als digitaal iets wil moet je m zelf rippen of gewoon kopen. Zelfde als dat je een 192kbps mp3 koopt en vervolgens de 320kbps illegaal download en die gebruikt ipv de 192kbps.

Dat is eigenlijk net iets anders, 320 Kbps is hogere kwaliteit/duurder dan 192, over vinyl word door velen gezegd dat het betere kwaliteit is, en ik heb 8 euro voor 2 tracks betaald ipv 3-4 euro voor de 320 Kbps :P

Illegaal gedownloade mp3's mag je nooit openbaar stellen, dat is strafbaar. Dus ik denk dat je dan zou moeten draaien met de vinyl. Aangezien het downloaden in NL niet illegaal is, maar het openbaar maken van je download weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 14:17 

Donateur

josh-t schreef:

Op die vraag kwam je zeker dankzij mijn userbar? :P

Nope

en Tita bedankt voor je antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 14:52 

Hardtraxx Elite

Ik ben al een tijdje rustig bezig met me playlist op me Ipod beetje op te schonen.
Ik wil namelijk voor de zomer een nieuwe playlist hebben, want bestaat nu vooral uit oude nummers van 1997 tot 2007 en dan wat nummers hier en daar van dit/vorig jaar.
Heeft iemand hier misschien een idee voor nummers die wel lekker zijn om er in te gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Hangt er puur vanaf waar je naar op zoek bent.

Wat ik persoonlijk altijd handig vind: Discogs! Typ een groot label in en pak een paar platen uit die lijst. Luister deze op youtube om te kijken of ze bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 14:56 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Hangt er puur vanaf waar je naar op zoek bent.

Wat ik persoonlijk altijd handig vind: Discogs! Typ een groot label in en pak een paar platen uit die lijst. Luister deze op youtube om te kijken of ze bevallen.

Oke, zal even een kijkje nemen bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 15:09 

Hardtraxxer

Misschien een vraag die al gesteld is, maar hoe kun je bv teksten van een film in FL plaatsen om daarmee een song te maken?
Moet je dan programma's hebben zoals Audacity?

Thnx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 15:14 

Hardtraxx Veteran

lunatix schreef:
Misschien een vraag die al gesteld is, maar hoe kun je bv teksten van een film in FL plaatsen om daarmee een song te maken?
Moet je dan programma's hebben zoals Audacity?

Thnx.

Ik verwijs je door naar DJ's Corner, daar weten ze dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 10:51 

Hardtraxx Veteran

Vraagje, heeft iemand al een een shirt bij Q-Dance gekocht? Hoe vallen de maten uit en stel het is niet goed hoe zit het met retourneren? Q-Dance zelf reageert weer is niet.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:19 

Edwinn schreef:
Vraagje, heeft iemand al een een shirt bij Q-Dance gekocht? Hoe vallen de maten uit en stel het is niet goed hoe zit het met retourneren? Q-Dance zelf reageert weer is niet.. :')

ik weet van et shirt dat ik op Qlimax heb gekocht dat de M erg klein uitvalt..
als je bijvoorbeeld bij een normale winkel M hebt, is de M van QDance even groot als een S :/
zit ik hier met een te klein shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:26 

Hardtraxx Addict

Wat is een redelijke prijs voor 2x een CDJ 100 ?
Zag een op about dj een prijs van rond de € 200,- stond. Maar dat was in 2005
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:30 

jeone schreef:

818,00 zonder verzend bij baxshop
met met djm350 in totaal 1299,00 met 29.95 verzend bij wehkamp.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:33 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
jeone schreef:

wel raar dat hier staat dat ze 200 p.s waren in 2005 http://aboutdj.nl/reviews/cd-spelers/20 ... dj100.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:38 

jeone schreef:
biscuit schreef:
jeone schreef:

wel raar dat hier staat dat ze 200 p.s waren in 2005 http://aboutdj.nl/reviews/cd-spelers/20 ... dj100.html

ik had net ciao-shopping.nl liggen vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:42 

Hardtraxx Addict

ja ik ook maar na dat artikel vond ik het nog al vreemd.
Naja ik kijk maar is even wat ik doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:51 

Hardtraxx Addict

Als je de zinnen erboven leest zou je eruit kunnen opmaken dat ze 2de hands voor die prijs worden aangeboden.

Vind trouwens wel dat 200 euro nieuwprijs terecht zou zijn geweest, ruim 400 euro gaat natuurlijk nergens over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:53 

Hardtraxx Addict

Timothy21 schreef:
Als je de zinnen erboven leest zou je eruit kunnen opmaken dat ze 2de hands voor die prijs worden aangeboden.

Vind trouwens wel dat 200 euro nieuwprijs terecht zou zijn geweest, ruim 400 euro gaat natuurlijk nergens over...

heb ze op marktplaats nu ook al gezien voor 100 p.s Dus ga denk ik maar voor 2e handjes
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen