Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:12 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
is spin me up ooit ge(free)released?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 03:31 

oostzaner schreef:
dj-rico01 schreef:

The Prophet & Zatox - Spin Me Up?
zo ja, dan ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
The Outside Agency - Motherfucking Ants Pt1 is hier ooit wat mee gedaan want vind deze echt gruwelijk vet :drool:
Donkey Rollers - Motherfuck alleen dn een soort vn Edit van TOA :drool:

http://www.discogs.com/Outside-Agency-M ... ase/396345
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:27 

PNXRMX schreef:
DarkSymphony schreef:
The Outside Agency - Motherfucking Ants Pt1 is hier ooit wat mee gedaan want vind deze echt gruwelijk vet :drool:
Donkey Rollers - Motherfuck alleen dn een soort vn Edit van TOA :drool:

http://www.discogs.com/Outside-Agency-M ... ase/396345

danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
oostzaner schreef:
dj-rico01 schreef:

The Prophet & Zatox - Spin Me Up?
zo ja, dan ja

ja samen met Prozaxxx toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

Prozaxx is op scantraxx unreleased, en volgens mij staat Spin me Up daar niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Prozaxx is op scantraxx unreleased, en volgens mij staat Spin me Up daar niet op

oh ok ik dacht dat die samen waren gereleased...my bad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:34 

Artiest

Edwinn schreef:
Jorea88 schreef:
Wat is grote verschil tussen een:
- Remix/RMX
- Refix
- Re-Amp
- Mix
- Edit

Remix is als een andere artiest het nummer aanpast en er (vrij) veel aan veranderd.
Refix is als het een oude plaat is en ze gaan hem opnieuw in elkaar zetten.
Re-amp is hetzelfde als remix.
Mix is als een artiest van een nummer maakt en hij hem op twee manieren leukt vindt en ze dan beide uitbrengt. Eigenlijk is de een dus een remix, zo zou je het kunnen zeggen.
Edit is een kleine aanpassing aan het nummer.

En je hebt ook nog een Bootleg, wat een onofficiƫle remix is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:37 

Donateur

Edit en re-fix is hetzelfde. Stelt meestal niet meer voor dan een paar geluidjes veranderen of een hedendaagse bassline onder een oud nummer zetten (bijv Masters Symphony EA-refix). Edit is een term die meestal wordt gebruikt bij andere mixjes voor een live-act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 12:37 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met Clickandbuy? Oa gebruikt door iTunes.
Ik ben nooit zo happig op online bankrekeningen die je doorlinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 12:48 

Khadber schreef:

Een snelle zoekopdracht met google levert niet veel goeds op:
http://www.reviewcentre.com/reviews239738.html
http://www.google.nl/search?&q=clickandbuy+review

ik zou Paypal doen als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Ik vind het heel chill :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 13:25 

Artiest

PierrePruuk schreef:
Khadber schreef:

Ik vind het heel chill :)

Idd, werkt perfect :) En doorlinken? Het wordt gewoon automatisch van je rekening afgeschreven allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

Dat bedoel ik. Het is toch mijn rekening en daar laat ik liever niet al te veel programma's van internet bij als je voelt wat ik bedoel. Wat dat betreft ben ik toch wel sceptisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik het alleen voor Itunes en op mijn iPhone kan ik ook via de appstore heel snel iets kopen.. werkt perfect en nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:06 

Hardtraxx Veteran

mediaelement error
fout 4001 het bestand kan niet worden geopent

als ik iets op rtl gemist wil kijken ofzo komt dit ervoor iemand die het snapt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dat bedoel ik. Het is toch mijn rekening en daar laat ik liever niet al te veel programma's van internet bij als je voelt wat ik bedoel. Wat dat betreft ben ik toch wel sceptisch.

Jij vertrouwt Apple niet met je betaalgegevens? Volgens mij is dat nog een stuk veiliger dan op een station pinnen ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:12 

Donateur

paar weekjes terug werd er gesproken over volgens mij Josh & Wesz of Low-E & Alter Egosz
dat 1 van de 2 een aantal jaren terug een dikke hit hadden, met een oldskool trance achtig nummer. Stond volgens mij in het wist je dat topic, welke artiest was dit, en welk nummer? :thumbup:

alvast bedankt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

iemand antwoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:19 

Hardtraxx Addict

Mensen, vraagje...

Mattie van me is donker en gaat mee naar Loudness (:D), maar kweet eigenlijk niet zo goed welke feestjes hij wel, en welke hij beter niet mee kan gaan. Klinkt misschien beetje flauw, maar bijv. Dominator zeggen mensen al van, tsja dat gaat m niet worden met een donker iemand. Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben?

bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Mensen, vraagje...

Mattie van me is donker en gaat mee naar Loudness (:D), maar kweet eigenlijk niet zo goed welke feestjes hij wel, en welke hij beter niet mee kan gaan. Klinkt misschien beetje flauw, maar bijv. Dominator zeggen mensen al van, tsja dat gaat m niet worden met een donker iemand. Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben?

denk dat loudness zeker moet lukken want ik bne in november 2009 naar MOH gewest en daar waren zelfs zwarte uitsmeiters dus moet bij loudness wel lukken ook omdat het kleiner feest is en dus komen er meer liefhebbers die echt voor de muziek gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
mr_vertigo schreef:
Mensen, vraagje...

denk dat loudness zeker moet lukken want ik bne in november 2009 naar MOH gewest en daar waren zelfs zwarte uitsmeiters dus moet bij loudness wel lukken ook omdat het kleiner feest is en dus komen er meer liefhebbers die echt voor de muziek gaan :)

Dominator gaat het niet worden zeggen mensen? Wat een onzin zeg, als hij wil dan kan hij toch lekker gaan? Zag op MOH ook ene keer zo'n neger, en ze zijn meestal eerder positief dan negatief over zulke mensen! De extreem rechtse lui met Nederlandse vlaggen etc die zie je daar niet of nauwelijks (tenminste ik heb ze nooit gezien) als je je daar zorgen om maakt... Loudness zou geen probleem zijn, tenzij hij zelf problemen gaat zoeken maar dat doen mensen zonder kleurtje ook en die worden er net zo goed uitgezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:34 

mr_vertigo schreef:
Mensen, vraagje...

Dat maakt volgens mij echt niets uit, je ziet op hardstyle feesten mensen die blank, bruin, geel en zelfs zilver zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:39 

Hardtraxx Addict

Yoo ja je hebt gelijk man, ik maak me er absoluut niet druk over. Hij was er ook bij in de Matrixx laatst, kreeg indd eerder positieve reacties dan slechte, maar tis toch fijn om ff voor de zekerheid te weten of er plekken zijn/dingen zijn waar je niet heen moet/moet doen. :)

thanks he
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:51 

inderdaad, zolang je gewoon lekker los gaat en niemand lastig valt [tenzij je hardstikke gezellig bent] dan maakt je huidskleur/uiterlijk helemaal niks uit!
we zijn 1 grote gezellige, blije familie!

dat dominator niet kan met een donker iemand, dat is gewoon bullshit.
heb al zat hakkende gabber negers gezien :P zelfs met Lonsdale aan [ja ik weet het, het is origineel niet anti-buitenlander, maar maakte ze dr in NL wel van :(
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen