Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:55 

Hardtraxx Elite

Ik lees hier en daar op partyflock dat t nii mogelijk is om met de trein naar defqon1 te gaan dit jaar...?
vind nerges een bron ofzo, iemand wat meer hier over.. anders tog maar auto pakken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Ik lees hier en daar op partyflock dat t nii mogelijk is om met de trein naar defqon1 te gaan dit jaar...?
vind nerges een bron ofzo, iemand wat meer hier over.. anders tog maar auto pakken...

Klopt, je kunt inderdaad niet met de trein naar DefQon i.v.m. werkzaamheden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:15 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Wesz91 schreef:

Klopt, je kunt inderdaad niet met de trein naar DefQon i.v.m. werkzaamheden

Ja heb je daar een bron bij.. ik geloof t wel daarniet van... ma ben toch wel benieuwd waar dat bericht vandaan komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:19 

Hardtraxx Elite

Q-Dance pre sale mail!
LET OP: Het is niet mogelijk om met de trein naar Defqon.1 te gaan. Wegens werkzaamheden aan het spoor in de nacht na Defqon.1 kunnen er geen extra treinen ingezet worden en na het festival is niet genoeg tijd om de laatste trein te halen. Kom dus alsjeblieft niet met de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:25 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:
Q-Dance pre sale mail!
LET OP: Het is niet mogelijk om met de trein naar Defqon.1 te gaan. Wegens werkzaamheden aan het spoor in de nacht na Defqon.1 kunnen er geen extra treinen ingezet worden en na het festival is niet genoeg tijd om de laatste trein te halen. Kom dus alsjeblieft niet met de trein.

Aha thnx, weer waardeloos de treinen dus... afgelope jaar defqon was te belachelijk, nog nooit zoiets ernstigs meegemaakt na een feest! gvd een uur in een menigte gestaan die liep te trekke en douwe.. en telkes mocht de andere kant van t hek de trein pakke, iedereen werd helemaal gek.. mense met claustrofobie waren al gelijk opgegeven..
dit jaar sowieso auto of eventtravel.. ben benieuwd wat dat grapje gaat kosten.. liever eige vervoer hoef je je ook nii wezeloos te zoeken na die klote bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:15 

Hardtraxxer

Weet iemand misschien of er een hardstyle remix is van Ring of Fire ? Ik kan niet veel vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:19 

Hardtraxx Veteran

Mystyle schreef:
Weet iemand misschien of er een hardstyle remix is van Ring of Fire ? Ik kan niet veel vinden.

Heb het ff snel voor je opgezocht @ Youtube, enige wat ik kan vinden is dit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:21 

Hardtraxx Crew

Haha die zag ik ook staan ja, maar die is zoooooo slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:42 

Hardtraxxer

Die had ik ook al gevonden,maar die hoef ik niet xd
Zijn wel aardig wat dance/trance versies van maar Hardstyle kan ik niets van vinden,toch wel jammer. Als iemand zich geroepen voelt wat te maken... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:13 

Hardtraxx Addict

zou iemand met mijn signature aan de slag willen gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:35 

Donateur

Morgen ga ik mijn KRK5 monitoren ophalen, alleen om ze aan te sluiten, moet ik dan een XLR naar tulp kabel hebben? Of moet dit anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 08:34 

Hardtraxx Addict

ik ga vrijdag kijken naar 2e hands cdj100s moet ik nog ergens speciaal op letten??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 09:37 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
ik ga vrijdag kijken naar 2e hands cdj100s moet ik nog ergens speciaal op letten??

Alles eigenlijk. Paar keer goed de knoppen indrukken, jogwheel moet het goed doen etcetera. Gewoon even testen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:12 

Hardtraxx Addict

Ja ga ze sowizo even testen worden me eerste cd spelers. Maar niet echt specifieks waar je speciaal aan moet denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:33 

Hardtraxxer

iSenSe` schreef:

Hetzelfde en dan met fusion logo middenin ?

Weet iemand trouwens wanneer er wat gereleased wordt op Digital Age ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:45 

Donateur

Mystyle schreef:
iSenSe` schreef:

hardstyle-releases/

Zoek er maar tussen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:42 

iSenSe` schreef:

http://www.adobe.com/products/photoshop/photoshop/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Kzou zweren dat ik ergens had gelezen wanneer 'Frontliner - Call Of The Visionary' uit kwam, alleen kan het nergens meer vinden :/

Weet iemand wanneer de release ervan gepland staat? Feest is allang geweest :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:38 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Mystyle schreef:
iSenSe` schreef:

hardstyle-releases/

Zoek er maar tussen :P

LOL. Maar er is toch nog niets gereleasd op Digital Age of zit ik nu helemaal mis ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Mystyle schreef:
LOL. Maar er is toch nog niets gereleasd op Digital Age of zit ik nu helemaal mis ?

Hij vroeg toch ook als er iemand 'weet' wanneer er wat gereleased wordt op DA :P En idd, is nog niks op uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:14 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Mystyle schreef:

Hij vroeg toch ook als er iemand 'weet' wanneer er wat gereleased wordt op DA :P En idd, is nog niks op uit ;)

Nee dat stond er niet,er stond zoek maar dus dacht heel even misschien heb ik hem over het hoofd gezien. Maar niet dus maakt ook niet uit,naja ze moeten die boel binnenkort natuurlijk wel even releasen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Iemand die weet welke schermen Headhunterz in zijn studio heeft? Ben op zoek naar filmpje maar Youtube doet weer eens kudt langzaam.

Edit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:34 

Donateur

Vraagje m.b.t. Beatport & Paypal.

IK kon altijd gewoon via paypal check out doen bij beatport.
sinds een poosje terug lukt het niet, als ik dan op check out klik staat er dat ie nog bezig was, en als ik dan op continue druk komt er te staan dat ik op check out moet klikken alleen blijft er dan een schermpje voor zodat dat niet kan en na 5 minuten wachten staat er: pagina kan niet worden weergegeven.
Ik las iets over dat er spy/malware op me computer staat waardoor dat komt.
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
of wat het is dat het nu opeens niet meer kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:02 

PierrePruuk schreef:
Iemand die weet welke schermen Headhunterz in zijn studio heeft? Ben op zoek naar filmpje maar Youtube doet weer eens kudt langzaam.

Edit:

ze zien er uit als standaard Acer schermpjes [gebaseerd op de voet en bedieningspaneeltje middenonder het scherm]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

Het zijn Samsungs volgens mij..
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen