N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
x2

Anders kun je net zo goed een Logitec 5.1 setje gebruiken. Maar sowieso, jij gaat monitoren kopen vanaf een plaatje? Zoals ik reeds al aangaf. Ga naar de winkel en eens luisteren?
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Nego wrote:x2

Anders kun je net zo goed een Logitec 5.1 setje gebruiken. Maar sowieso, jij gaat monitoren kopen vanaf een plaatje? Zoals ik reeds al aangaf. Ga naar de winkel en eens luisteren?
Nee ik ga eerst een goede geluidskaart halen anders kan je weer niet het maximale uit je monitoren halen.
Vandaar ook het advies over de Xonar D1.

En nee, ik koop niet vanaf een plaatje. Een kwartier rijden van mij vandaan zit een winkel waar je kan luisteren naar monitoren en dat heb ik dus ook gedaan.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Refuze wrote:
Nego wrote:x2

Nee ik ga eerst een goede geluidskaart halen anders kan je weer niet het maximale uit je monitoren halen.
Vandaar ook het advies over de Xonar D1.

En nee, ik koop niet vanaf een plaatje. Een kwartier rijden van mij vandaan zit een winkel waar je kan luisteren naar monitoren en dat heb ik dus ook gedaan.
Dan schaf ook een externe USB kaart aan. Op een interne heb je altijd verlies met het aansluiten van je monitoren aangezien de connectoren anders zijn en je ze niet wilt pluggen.

En een geluidskaart kost je al snel 150 euro (daar onder is het meestal vrij prut).
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Koop dan wel een geluidskaart met gebalanceerde uitgangen, ipv een 7.1 kaartje.. Das leuk voor home-theater spul, maar niet voor productie...
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Weet iemand echt een goede tutorial met een filmpje hoe je een echte HS kick maakt,
D
Antraxus wrote:Weet iemand echt een goede tutorial met een filmpje hoe je een echte HS kick maakt,
ergens op ut forum staan er wel wat filmpjes van zany die je uitlegd hoe je een kick maakt maar kan m niet terug vinden :/
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Weet iemand dit wel?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Antraxus wrote:Weet iemand dit wel?
Fusion Labs
Volgens mij staat daar wel wat bij ;)
D
Daveytl wrote:
Fusion Labs
dankje,, hier zocht ik ook na :) .. komen er nog meer filmpjes ??
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 14 minutes ago
DarkSymphony wrote:
Daveytl wrote:
Fusion Labs
dankje,, hier zocht ik ook na :) .. komen er nog meer filmpjes ??
Ja, als het goed is wel.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Is 'Angerfist - Riotstart (State of Emergency Remix)' al gereleased?
Kan er niks over vinden :x
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
patrickjeb wrote:Is 'Angerfist - Riotstart (State of Emergency Remix)' al gereleased?
volgens mij niet...maar ik kan me herinneren dat ik hier op hardtraxx ergens las die die nog gaat komen omdat State Of Emergency ook nu contract getekent heeft bij MOH records.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Intervention wrote:
patrickjeb wrote:Is 'Angerfist - Riotstart (State of Emergency Remix)' al gereleased?
volgens mij niet...maar ik kan me herinneren dat ik hier op hardtraxx ergens las die die nog gaat komen omdat State Of Emergency ook nu contract getekent heeft bij MOH records.
Oke, thanks :thumbsup:
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Vraagje..

Ik vroeg me af wat er met deze track gebeurd is? Vond hem best dik opzich :)

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gokje: op het album. Frontliner draaide hem wel op Euphoria. Paste prima binnen de rest van die tracks.
Hardtraxxer
last seen Oct 2014
Ok hij is nog wel op Euphoria gedraaid.. Hoorde al niks meer van deze plaat. Dan maar wachten op het album :thumbup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Jorea88 wrote:Ok hij is nog wel op Euphoria gedraaid.. Hoorde al niks meer van deze plaat. Dan maar wachten op het album :thumbup:
Volgens mij wel ja. Weet het niet 100% zeker meer, maar dacht van wel.
D
patrickjeb wrote:
Intervention wrote:
Oke, thanks :thumbsup:
laten we dn hopen dat ze niet zo'n MOH sound krijgen zoals de rest op MOH records ;)
vind State Of Emergency altijd wel lekker hardcore plaatjes uitbrengen :thumbsup:
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Khadber wrote:
Jorea88 wrote:Ok hij is nog wel op Euphoria gedraaid.. Hoorde al niks meer van deze plaat. Dan maar wachten op het album :thumbup:
Volgens mij wel ja. Weet het niet 100% zeker meer, maar dacht van wel.
Is zeker op Euphoria gedraaid ja! Ik d8 namelijk dat ie nog wat was aangepast van de vorige keer dat ik um gehoord had!! Heerlijke track! Laat maar komen!
Hardtraxxer
last seen Oct 2014
Wat is grote verschil tussen een:
- Remix/RMX
- Refix
- Re-Amp
- Mix
- Edit
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jorea88 wrote:Wat is grote verschil tussen een:
- Remix/RMX
- Refix
- Re-Amp
- Mix
- Edit
Re-Amp is een zelfbedachte naam voor een remix dacht ik.
Een mix is vaak een ander stijltje, dus bijvoorbeeld Phrantic- Become One (Fuse Mix) (Early) & Become One (Merge Mix) (Raw).
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
En een edit is vaak een kleine verandering aan de track zoals een andere kick of een geknipte break ofzo :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Jorea88 wrote:Wat is grote verschil tussen een:
- Remix/RMX
- Refix
- Re-Amp
- Mix
- Edit
Remix is als een andere artiest het nummer aanpast en er (vrij) veel aan veranderd.
Refix is als het een oude plaat is en ze gaan hem opnieuw in elkaar zetten.
Re-amp is hetzelfde als remix.
Mix is als een artiest van een nummer maakt en hij hem op twee manieren leukt vindt en ze dan beide uitbrengt. Eigenlijk is de een dus een remix, zo zou je het kunnen zeggen.
Edit is een kleine aanpassing aan het nummer.
Hardtraxxer
last seen Oct 2014
Duidelijk dank u :thumbup:
D
The Outside Agency - Motherfucking Ants Pt1 is hier ooit wat mee gedaan want vind deze echt gruwelijk vet :drool:
Donkey Rollers - Motherfuck alleen dn een soort vn Edit van TOA :drool: