Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
iemand eigenlijk enig idee wat er met die 2 tracks van B-Front & Digital Punk gaat gebeuren?..want die hadden toch weer 2 nieuwe tracks na Elements/Awake gemaakt?

Komen op DP album ;) For The Girls is echt dik, wordt wel een hitje denk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
@ rik koop een psp of playstation en gooi die ds weg. Alleen maar geldverspiling...

Is van mn broertje... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:30 

The I's schreef:
zou ik gewoon voor de Pioneer DJM800 gaan en 2 x Pioneer CDJ1000MK3 komt op iets van 3800euro ofzo

Maar als je er niks vanaf weet waarom zou je dan niet eerst eens bij een vriend ofzo keertje meekijken want het is een flink bedrag! ;)

ja ik heb al een keer meegeken en sommige dingen snap ik wel... moet alleen nog meer leren over dat soort dingen ;)
naja 3800 is wel redelijkwat geldmaar ik heb ut er voor over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
G1LL schreef:
@ rik koop een psp of playstation en gooi die ds weg. Alleen maar geldverspiling...

Is van mn broertje... ?

Dan gooi je 'm alsnog weg :P Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan pokemon spelletjes en mario.. koop een PS3 + killzone 3 ofzo, das pas gamen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:57 

Hardtraxxer

G1LL schreef:

Dan gooi je 'm alsnog weg :P Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan pokemon spelletjes en mario.. koop een PS3 + killzone 3 ofzo, das pas gamen :)

Wat is er mis met Mario? Mario is en blijft een icoon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:28 

Rik schreef:
Is hier iemand die enig verstand heeft van nintendo ds - geheugenkaartjes?

Mijn broertjes hebben zo'n kaartje waar ze de spellen kunnen opzetten. Dit ging altijd goed, maar nu wil ik de Black Ops & de nieuwste pokemon er op zetten, maar die kan die niet draaien...?

Ik heb het kaartje al een keer geformateerd, en ik heb er opnieuw software opgezet. Toen bedacht ik me dat er wellicht nieuwere software opmoet, omdat het nieuwe spellen zijn. Alleen kan ik geen nieuwe updates vinden (laatste van 2009).

Het gaat om een TT DS kaart van NDSTT ;)

www.google.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 09:49 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Rik schreef:
Is hier iemand die enig verstand heeft van nintendo ds - geheugenkaartjes?

Mijn broertjes hebben zo'n kaartje waar ze de spellen kunnen opzetten. Dit ging altijd goed, maar nu wil ik de Black Ops & de nieuwste pokemon er op zetten, maar die kan die niet draaien...?

Ik heb het kaartje al een keer geformateerd, en ik heb er opnieuw software opgezet. Toen bedacht ik me dat er wellicht nieuwere software opmoet, omdat het nieuwe spellen zijn. Alleen kan ik geen nieuwe updates vinden (laatste van 2009).

Het gaat om een TT DS kaart van NDSTT ;)

http://www.google.com

Citaat:
Alleen kan ik geen nieuwe updates vinden (laatste van 2009).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:12 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Intervention schreef:
iemand eigenlijk enig idee wat er met die 2 tracks van B-Front & Digital Punk gaat gebeuren?..want die hadden toch weer 2 nieuwe tracks na Elements/Awake gemaakt?

ok kben benieuwd hoe die platen klinken kheb ze nog nergens gehoord :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Rik schreef:
G1LL schreef:

Is van mn broertje... ?

Dan gooi je 'm alsnog weg :P Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan pokemon spelletjes en mario.. koop een PS3 + killzone + Call Of Duty Modern Warfar 3 ofzo, das pas gamen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:38 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Rik schreef:
G1LL schreef:

Is van mn broertje... ?

Dan gooi je 'm alsnog weg :P Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan pokemon spelletjes en mario.. koop een PS3 + killzone + Call Of Duty Modern Warfar 3 ofzo, das pas gamen :)

Mw3 :') maarehhh:
off-topic/het-game-topic-t8736.html ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Intervention schreef:

Waar heb je die gehoord? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:31 

Hardtraxx Addict

Intervention schreef:

[/quote]

Modern Warfare 3 :')

Kijk in ieder geval wel uit naar die B-Front + Digital Punk tracks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:22 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
PNXRMX schreef:
Intervention schreef:

Deze man komt wel eens in de studio van Bob ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
PNXRMX schreef:
Intervention schreef:

Heb vorige week wat nieuwe tracks mogen horen toen ik bij Freaky langsging. Ook de nieuwe Frequencerz gehoord (ook heel vet), stukje van de nieuwe met High Voltage (nog niet af - maar ook vet), en wat van de nieuwe tracks die op hard bass gedraaid werden. Wat Tel zei dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

Wow, nice! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Groot voordeel aan vinyl kopen dat je met downloaden niet hebt :) Studio's zitten daarboven, dus er zijn regelmatig artiesten. Vooral de rokers komen altijd wel ff buiten een gezellig praatje maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 11:00 

Hardtraxx Addict

Waarom zie je tegenwoordig bijna alleen maar reverse basses in intros en nooit meer in de climax? Zit hier een bepaalde gedachte achter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 11:53 

Hardtraxx Addict

wvd schreef:
Waarom zie je tegenwoordig bijna alleen maar reverse basses in intros en nooit meer in de climax? Zit hier een bepaalde gedachte achter?

In de climax zit het ook nog vaak zat hoor. Je hoort alleen bijna niet doordat de kick heel erg de boventoon voert, als je snapt wat ik bedoel. Pas als de bassline gaat pitchshiften kan je 't soms horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:50 

Aan het typen...

Noem eens wat voorbeelden, want ik hoor ze amper nog in de climax, alleen een lange basstail van de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Jongens, ik heb 16 credits voor Dance Tunes, maar nou weet ik me god niet welke tracks ik zou moeten kopen, zeg maar klassiekertjes, tracks die niet vervelen. Ik heb al een soort van een lijstje gemaakt maar ik kom er niet uit. Misschien weten jullie een paar tracks die ik over het hoofd zie of simpel weg niet ken. Ik weet gewoon niet welke tracks ik wil kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 21:04 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Noem eens wat voorbeelden, want ik hoor ze amper nog in de climax, alleen een lange basstail van de kick.

Waverider - Be As One
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 21:57 

Aan het typen...

Ik hoor hem niet hoor, ik hoor alleen de tail van de kick. En wat heb ik aan een reverse bass als je hem niet eens kunt horen lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 22:07 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik hoor hem niet hoor, ik hoor alleen de tail van de kick. En wat heb ik aan een reverse bass als je hem niet eens kunt horen lol.

Klopt, maar dat heb je bij zoveel tracks, maar dan moet je goed heel goed luisteren + goeie geluidsinstallatie hebben ;) Je kan ook heel hard de muziek aanzetten, dan voel je 't aan de trillingen op je bureau. Je kan ook een equalizer over een track heen gooien als je hem in fruityloops of cubase zet en dan ff alle hoge tonen in de track wegfilteren zodat alleen de lagere tonen overblijven. Hoor je het beter ;)

Maar vroeger was de reverse bass duidelijk aanwezig in tracks, één van de/ belangrijkste onderdeel van een track. Tegenwoordig zit die der ook nog ontzettend vaak in, maar worden de "hogere" tonen helemaal weggefilterd en is de kick/punch helemaal op de voorgrond te horen en is de bassline helemaal naar "achter geschoven" als je snapt wat ik bedoel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Jongens, ik heb 16 credits voor Dance Tunes, maar nou weet ik me god niet welke tracks ik zou moeten kopen, zeg maar klassiekertjes, tracks die niet vervelen. Ik heb al een soort van een lijstje gemaakt maar ik kom er niet uit. Misschien weten jullie een paar tracks die ik over het hoofd zie of simpel weg niet ken. Ik weet gewoon niet welke tracks ik wil kopen.

Tja, het is ook een kwestie van eigen smaak, maar ik zou toch zeggen dat de volgende 2 platen wel klassiekertjes blijven.
Scope DJ - Lockdown
Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)

Maar kies vooral wat je zelf leuk vind! Dat kan niemand voor je beslissen.
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen