Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:12 

Hardtraxx Addict

Ik zou de 400 nemen Daniel, de 400 heeft meer effecten, plus dat je bij de 400 de effecten per kanaal kan toewijzen, bij de 350 kan je ze alleen over de master doen.

(Of je legt er nog 100e en je neemt, naar mijn mening, een van de beste 2ch mixers op dit moment, de Denon X600)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:51 

ik wil graag de beste van ut beste poineer cdspeler + mixer kopen..
weet iemand hoeveel ik dan ongeveer kwijt ben qua geld?
heb nu zo'n 1400euro aan geld maar ik weet dat ik nog wel ff door moet sparen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:13 

Hardtraxxer

DarkSymphony schreef:
heb nu zo'n 1400euro aan geld maar ik weet dat ik nog wel ff door moet sparen :P

volgens mij kost een cdj2000 al meer dan je budget xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:15 

Luxion schreef:
DarkSymphony schreef:

volgens mij kost een cdj2000 al meer dan je budget xd

ja ik wist dat pioneer duur was/is :P
naja dan word ut voor de hele set nog ff door werken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:19 

Artiest

2 x Pioneer CDJ2000 = 3698
1 x Pioneer DJM2000 = 2299
1 x Pioneer HDJ2000 = 309
-------------------------------------
1 x Pioneer Pakket = 6306

ff doorsparen nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

The I's schreef:

ff doorsparen nog ;)

Wat een geld he, eigenlijk is het te belachelijk voor woorden...
Maar het is wel zeer mooi spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

The I's schreef:

ff doorsparen nog ;)

Wat moet je nou in vredesnaam met een DJM 2000. Lijkt wel kinderspeelgoed met al die kleurtjes enzo. En voor hardstyle is het ook totaal niet functioneel. Vind de DMJ 800 veel geschikter en die is ook goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:54 

Artiest

Hij vroeg het beste van het beste wat er nu van pioneer is dus daar gaf ik dat op aan ;)

Zelf komen de meeste effecten niet echt tot zn recht bij hardstyle nee maar toch zou ik ook die wel willen hebben, gewoon voor de heb! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand ervaring met http://www.djgear.nl/? Eerste keer dat ik de site zie namelijk. Ze hebben er nog DJM400's op voorraad, dus zit er wel aan te denken. Normaliter koop ik via Bax Shop, maar die hebben hem niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:23 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Heeft iemand ervaring met http://www.djgear.nl/? Eerste keer dat ik de site zie namelijk. Ze hebben er nog DJM400's op voorraad, dus zit er wel aan te denken. Normaliter koop ik via Bax Shop, maar die hebben hem niet meer.

Heb je al op I4muzique gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:31 

Hardtraxx Addict

Ik wil net een nummer aanklikken die het gewoon altijd al heeft gedaan, dus ik klik erop, zegt wmp dit : Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren..

Dit is nou dus in een keer bij al me nummer :mad:
hoe kan ik het oplossen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:52 

Yoeloe schreef:
Ik wil net een nummer aanklikken die het gewoon altijd al heeft gedaan, dus ik klik erop, zegt wmp dit : Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren..

Dit is nou dus in een keer bij al me nummer :mad:
hoe kan ik het oplossen ?

heb je toevallig fruityloops open staan
of een ander audio producing programma?
anders wmp afsluiten en herstarten, nadat je dat programma hebt afgesloten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Khadber schreef:

Kijk ik nu en heeft ze niet. Alleen dus Djgear.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:10 

Artiest

Khadber schreef:
Titatovenaar schreef:
Khadber schreef:

Das geen antwoord op zn vraag hea ... ;) ik snap dat je die winkel wilt promoten.

DJ Gear.nl is een winkel die ook al weer een hele tijd mee gaat en een maatje van mij heeft daar ooit zn eerste gear gekocht. Niets mis mee met die winkel. Waarom wil je persee een DJM400, ik heb er zelf ook 1, maar de 350 is een stuk goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:15 

Hardtraxx Addict

30 euro maar......valt toch wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:17 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
The I's schreef:

ff doorsparen nog ;)

Wat moet je nou in vredesnaam met een DJM 2000. Lijkt wel kinderspeelgoed met al die kleurtjes enzo. En voor hardstyle is het ook totaal niet functioneel. Vind de DMJ 800 veel geschikter en die is ook goedkoper.

Ik zou voor de DJM900nexus gaan dan, aangezien het aannemelijker is dat de 800's in de clubs vervangen zullen worden door de 900 omdat die de look en feel hebben van de 800 die nu standaard zijn :) Ik zie de 2000 niet in de clubs verschijnen als mixer eerlijk gezegd. En op de 2000 oak je met de 900 ook weer ruim € 400.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:

DJ Gear.nl is een winkel die ook al weer een hele tijd mee gaat en een maatje van mij heeft daar ooit zn eerste gear gekocht. Niets mis mee met die winkel. Waarom wil je persee een DJM400, ik heb er zelf ook 1, maar de 350 is een stuk goedkoper.

Tja, ik ben de voor- en nadelen van beiden aan het bekijken. Ik denk dat die draaiknop van de effectenbak op zich wel een voordeeltje heeft om later met de grotere varianten daarmee te spelen. De 350 zou ik verder ook prima vinden hoor, maar als ik hier de vraag stel krijg ik meestal het voordeel van de twijfel voor de 400. Vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:
Gangsterdwerg schreef:
The I's schreef:

ff doorsparen nog ;)

Ik zou voor de DJM900nexus gaan dan, aangezien het aannemelijker is dat de 800's in de clubs vervangen zullen worden door de 900 omdat die de look en feel hebben van de 800 die nu standaard zijn :) Ik zie de 2000 niet in de clubs verschijnen als mixer eerlijk gezegd. En op de 2000 oak je met de 900 ook weer ruim € 400.

ik vind die 900 egt niks, bepaalde effecten die ik gebruik zijn weg en vervangen door nutteloze effecten die je tog nooit kan toepassen bij HS :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 09:56 

Artiest

Er is ook meer dan alleen Hardstyle. Het is zelfs zo dat de Hardstyle scene "klein" is dat ze er amper of geen rekening mee zullen houden.

Maar misschien wat voorbeelden wat je bedoeld? Om te zeggen dat het zo is geloof ik wel maar zonder onderbouwing hebben wij dr weinig aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:17 

Gangsterdwerg schreef:
The I's schreef:

ff doorsparen nog ;)

wat zou dan het beste vn ut beste zijn en wel echt goed voor hardstyle en hardcore?
ik heb er dus 0 verstand an dus, en hoeveel ben ik dan kwijt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:21 

Artiest

zou ik gewoon voor de Pioneer DJM800 gaan en 2 x Pioneer CDJ1000MK3 komt op iets van 3800euro ofzo

Maar als je er niks vanaf weet waarom zou je dan niet eerst eens bij een vriend ofzo keertje meekijken want het is een flink bedrag! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

iemand eigenlijk enig idee wat er met die 2 tracks van B-Front & Digital Punk gaat gebeuren?..want die hadden toch weer 2 nieuwe tracks na Elements/Awake gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:18 

Hardtraxx Crew

Intervention schreef:
iemand eigenlijk enig idee wat er met die 2 tracks van B-Front & Digital Punk gaat gebeuren?..want die hadden toch weer 2 nieuwe tracks na Elements/Awake gemaakt?

Ik gok dat die op het album van DP zullen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

Is hier iemand die enig verstand heeft van nintendo ds - geheugenkaartjes?

Mijn broertjes hebben zo'n kaartje waar ze de spellen kunnen opzetten. Dit ging altijd goed, maar nu wil ik de Black Ops & de nieuwste pokemon er op zetten, maar die kan die niet draaien...?

Ik heb het kaartje al een keer geformateerd, en ik heb er opnieuw software opgezet. Toen bedacht ik me dat er wellicht nieuwere software opmoet, omdat het nieuwe spellen zijn. Alleen kan ik geen nieuwe updates vinden (laatste van 2009).

Het gaat om een TT DS kaart van NDSTT ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

@ rik koop een psp of playstation en gooi die ds weg. Alleen maar geldverspiling...
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen