Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:58 

B2s had toch gezegd dat voor de aankondiging van de nieuwe Loudness de sets van de eerste editie van loudness zouden worden vrij gegeven?
of zit ik er nou helemaal naast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:21 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
B2s had toch gezegd dat voor de aankondiging van de nieuwe Loudness de sets van de eerste editie van loudness zouden worden vrij gegeven?
of zit ik er nou helemaal naast?

Week voor loudness..

Deze albums komen:

Headhunterz
Showtek
The Machine
Digital Punk
Bioweapon
Toneshifterz
JDX
Frontliner
A2 Records
TNT
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Waarom heeft Hardtraxx altijd belgische feesten in de banner? Reverze, BLACK en nu Bassleader.
Gooi gewoon Loudness of Knock Out! in die banner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Waarom heeft Hardtraxx altijd belgische feesten in de banner? Reverze, BLACK en nu Bassleader.
Gooi gewoon Loudness of Knock Out! in die banner.

Lijkt mij omdat Bass Events en ID&T gekozen hebben om hier te adverteren, en B2S (nog) niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

Wat zeggen de vocals in B-Front & Titan - Haunted in de break? Iets met .... ghosts en dan ..... hard .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wat zeggen de vocals in B-Front & Titan - Haunted in de break? Iets met .... ghosts en dan ..... hard .....

Haha, wat hij voor ghosts zegt versta ik niet, en hard kan ook heart zijn, en dan zegt hij iets als night of unite. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Dakpan schreef:

Haha, wat hij voor ghosts zegt versta ik niet, en hard kan ook heart zijn, en dan zegt hij iets als night of unite. :P

Nah, dat laatste woord eindigt ook op een s geloof ik. :P Zo kut als ik de lyrics niet kan horen, en al helemaal als het van mijn favo track van t moment is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Die van X-Pand zijn ook echt niet te verstaan, gewoon een beetje gebrabbel en daarna dan "X-Pand your mind".
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Die van X-Pand zijn ook echt niet te verstaan, gewoon een beetje gebrabbel en daarna dan "X-Pand your mind".

Volgens mij zeggen ze op een gegeven moment ook: I need you to stand up of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Vind dat juist het vette van die vocals, hoe duister en mysterieus wil je ze hebben. Geniaal zo! :) Vocals die echt wat toevoegen aan de track. Wat bij bijna alle duistere tracks wel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

Hoe kunnen de vocals ooit iets toevoegen aan een track als die niet te verstaan zijn? Beetje onlogisch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:24 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:

Misschien moet je de vocals achterstevoren beluisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoe kunnen de vocals ooit iets toevoegen aan een track als die niet te verstaan zijn? Beetje onlogisch niet?

Het gaat om dat sinistere wat het mee brengt, als het om de inhoud van wat ze zeiden gingen maakten ze de vocals echt wel duidelijker. Ze zijn gesproken in zombie-speak, oftewel heel duister.

Zo logischer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:40 

Hardtraxx Addict

Catatonic Overload schreef:

Nope. Denk eerst dat je het bij je drivers moet zoeken. Gebruik je ASIO drivers?
Met Win7 kun je juist het geheugen van je PC flink pimpen, terwijl XP (de gewone versie dan) slechts 3.3 GB herkent.

sorry meneer de superstar producer! :P
maar als uw pc maar 3.3GB herkent dat ligt dit aan het feit dat uw OS een 32bit versie is ipv 64bit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:02 

Hardtraxx Newbie

Eind december 2010 heb ik de 3 gratis dvd's van de Feestfabriek besteld, er werd mij toen medegedeeld dat ik ze begin februari 2011 binnen zou krijgen.
Echter, tot op heden heb ik ze nog niet binnen gehad.
Nu was mijn vraag: ben ik de enige die ze nog niet binnen heeft of zijn er meerdere mensen met mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:18 

Hardtraxx Elite

Heb em ook nog niet binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 23:35 

Donateur

Voor welke zouden jullie gaan?

http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/a ... tails.html
of
http://www.rjshop.nl/M-Audio-Oxygen-49- ... uct/21928/

Niet kijeknd naar prijs, maar welke handiger/beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 23:42 

Hardtraxx Addict

@Refuze
Ik zou voor de 2e gaan, al heb ik met de 1e geen ervaring.. De 2e heb ik ook. De draaiknoppen kun je ook zelf toewijzen in FL zelf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

Iemand ook die de voor- en nadelen van een DJM400 tegenover een DJM350 kan zetten? Ben aan het kijken voor 1 van de twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 23:53 

Hardtraxx Addict

DJM 350
http://www.djresource.eu/Topics/story/131/Pioneer-DJM-350/

DJM 400
http://www.djresource.eu/Topics/story/98/Pioneer-DJM-400/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 23:56 

Donateur

Yoeloe schreef:
@Refuze
Ik zou voor de 2e gaan, al heb ik met de 1e geen ervaring.. De 2e heb ik ook. De draaiknoppen kun je ook zelf toewijzen in FL zelf ;)

Maar de 1e heeft ook die draaiknoppen. Beter toetsen (voelen niet zo licht aan) en heeft 4 drummpads wat erg handig kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 23:56 

Hardtraxx Addict

Refuze schreef:
Yoeloe schreef:
@Refuze

Maar de 1e heeft ook die draaiknoppen. Beter toetsen (voelen niet zo licht aan) en heeft 4 drummpads wat erg handig kan zijn.

Ja, waarom vraag je dan om advies ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 00:11 

Artiest

Khadber schreef:
Iemand ook die de voor- en nadelen van een DJM400 tegenover een DJM350 kan zetten? Ben aan het kijken voor 1 van de twee.

400 heeft de pioneer effecten bak :) Opzich best leuk mixertje maar kan lang nog niet tippen aan een 800.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 00:12 

Hardtraxx Addict

Nego schreef:
Khadber schreef:

400 heeft de pioneer effecten bak :) Opzich best leuk mixertje maar kan lang nog niet tippen aan een 800.

350 heeft ook effecten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Khadber schreef:

Maar een 800 vereist een budget waar ik voorloopig niet aan kan tippen. Het is dus kiezen of delen. Ik ga liever voor wat betaalbaarders om te vervangen wat ik nu heb (de goedkoopste mixer in de geschiedenis).
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen