D
B2s had toch gezegd dat voor de aankondiging van de nieuwe Loudness de sets van de eerste editie van loudness zouden worden vrij gegeven?
of zit ik er nou helemaal naast?
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
DarkSymphony wrote:B2s had toch gezegd dat voor de aankondiging van de nieuwe Loudness de sets van de eerste editie van loudness zouden worden vrij gegeven?
of zit ik er nou helemaal naast?
Week voor loudness..

Deze albums komen:

Headhunterz
Showtek
The Machine
Digital Punk
Bioweapon
Toneshifterz
JDX
Frontliner
A2 Records
TNT
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Waarom heeft Hardtraxx altijd belgische feesten in de banner? Reverze, BLACK en nu Bassleader.
Gooi gewoon Loudness of Knock Out! in die banner.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Nando wrote:Waarom heeft Hardtraxx altijd belgische feesten in de banner? Reverze, BLACK en nu Bassleader.
Gooi gewoon Loudness of Knock Out! in die banner.
Lijkt mij omdat Bass Events en ID&T gekozen hebben om hier te adverteren, en B2S (nog) niet :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wat zeggen de vocals in B-Front & Titan - Haunted in de break? Iets met .... ghosts en dan ..... hard .....
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Dakpan wrote:Wat zeggen de vocals in B-Front & Titan - Haunted in de break? Iets met .... ghosts en dan ..... hard .....
Haha, wat hij voor ghosts zegt versta ik niet, en hard kan ook heart zijn, en dan zegt hij iets als night of unite. :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
katamaran wrote:
Dakpan wrote:Wat zeggen de vocals in B-Front & Titan - Haunted in de break? Iets met .... ghosts en dan ..... hard .....
Haha, wat hij voor ghosts zegt versta ik niet, en hard kan ook heart zijn, en dan zegt hij iets als night of unite. :P
Nah, dat laatste woord eindigt ook op een s geloof ik. :P Zo kut als ik de lyrics niet kan horen, en al helemaal als het van mijn favo track van t moment is.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Die van X-Pand zijn ook echt niet te verstaan, gewoon een beetje gebrabbel en daarna dan "X-Pand your mind".
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nando wrote:Die van X-Pand zijn ook echt niet te verstaan, gewoon een beetje gebrabbel en daarna dan "X-Pand your mind".
Volgens mij zeggen ze op een gegeven moment ook: I need you to stand up of iets dergelijks.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Nando wrote:Die van X-Pand zijn ook echt niet te verstaan, gewoon een beetje gebrabbel en daarna dan "X-Pand your mind".
Vind dat juist het vette van die vocals, hoe duister en mysterieus wil je ze hebben. Geniaal zo! :) Vocals die echt wat toevoegen aan de track. Wat bij bijna alle duistere tracks wel is.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Hoe kunnen de vocals ooit iets toevoegen aan een track als die niet te verstaan zijn? Beetje onlogisch niet?
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Misschien moet je de vocals achterstevoren beluisteren?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Nando wrote:Hoe kunnen de vocals ooit iets toevoegen aan een track als die niet te verstaan zijn? Beetje onlogisch niet?
Het gaat om dat sinistere wat het mee brengt, als het om de inhoud van wat ze zeiden gingen maakten ze de vocals echt wel duidelijker. Ze zijn gesproken in zombie-speak, oftewel heel duister.

Zo logischer?
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Catatonic Overload wrote:
Nope. Denk eerst dat je het bij je drivers moet zoeken. Gebruik je ASIO drivers?
Met Win7 kun je juist het geheugen van je PC flink pimpen, terwijl XP (de gewone versie dan) slechts 3.3 GB herkent.
sorry meneer de superstar producer! :P
maar als uw pc maar 3.3GB herkent dat ligt dit aan het feit dat uw OS een 32bit versie is ipv 64bit :thumbup:
R
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2009
last seen Nov 2011
Eind december 2010 heb ik de 3 gratis dvd's van de Feestfabriek besteld, er werd mij toen medegedeeld dat ik ze begin februari 2011 binnen zou krijgen.
Echter, tot op heden heb ik ze nog niet binnen gehad.
Nu was mijn vraag: ben ik de enige die ze nog niet binnen heeft of zijn er meerdere mensen met mij?
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Heb em ook nog niet binnen.
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Voor welke zouden jullie gaan?

http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/a ... tails.html
of
http://www.rjshop.nl/M-Audio-Oxygen-49- ... uct/21928/

Niet kijeknd naar prijs, maar welke handiger/beter is.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
@Refuze
Ik zou voor de 2e gaan, al heb ik met de 1e geen ervaring.. De 2e heb ik ook. De draaiknoppen kun je ook zelf toewijzen in FL zelf ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Iemand ook die de voor- en nadelen van een DJM400 tegenover een DJM350 kan zetten? Ben aan het kijken voor 1 van de twee.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2012
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Yoeloe wrote:@Refuze
Ik zou voor de 2e gaan, al heb ik met de 1e geen ervaring.. De 2e heb ik ook. De draaiknoppen kun je ook zelf toewijzen in FL zelf ;)
Maar de 1e heeft ook die draaiknoppen. Beter toetsen (voelen niet zo licht aan) en heeft 4 drummpads wat erg handig kan zijn.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2012
Refuze wrote:
Yoeloe wrote:@Refuze
Maar de 1e heeft ook die draaiknoppen. Beter toetsen (voelen niet zo licht aan) en heeft 4 drummpads wat erg handig kan zijn.
Ja, waarom vraag je dan om advies ? :P
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Khadber wrote:Iemand ook die de voor- en nadelen van een DJM400 tegenover een DJM350 kan zetten? Ben aan het kijken voor 1 van de twee.
400 heeft de pioneer effecten bak :) Opzich best leuk mixertje maar kan lang nog niet tippen aan een 800.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2012
Nego wrote:
Khadber wrote:Iemand ook die de voor- en nadelen van een DJM400 tegenover een DJM350 kan zetten? Ben aan het kijken voor 1 van de twee.
400 heeft de pioneer effecten bak :) Opzich best leuk mixertje maar kan lang nog niet tippen aan een 800.
350 heeft ook effecten :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nego wrote:
Maar een 800 vereist een budget waar ik voorloopig niet aan kan tippen. Het is dus kiezen of delen. Ik ga liever voor wat betaalbaarders om te vervangen wat ik nu heb (de goedkoopste mixer in de geschiedenis).