geheugen ligt het niet aan, die is nooit volledig in gebruik tijdens FL, zelfde geld voor de CPU
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
ergens iets bekend over Intractable One - Raveline ?
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
ooit heb ik hier een sample pack voorbij zien komen van noisecontrollers en wildstylez. zijn er nog meer van deze packs beschikbaar? met vooral classics 
-
S
Anthem voor de nieuwe efteling atractie?iSenSe` wrote:ergens iets bekend over Intractable One - Raveline ?
Zou wel gruwelijk zijnstefaneke wrote:Anthem voor de nieuwe efteling atractie?iSenSe` wrote:ergens iets bekend over Intractable One - Raveline ?
Weet iemand waarom Alpha Twins ooit Alpha² zijn geworden?
Nope. Denk eerst dat je het bij je drivers moet zoeken. Gebruik je ASIO drivers?Refuze wrote:Zou het uitmaken als ik overga naar xp voor FL studio? Ik draai nu Win.7 Ultimate en FL stottert nu enorm veel.
Please answer!
Met Win7 kun je juist het geheugen van je PC flink pimpen, terwijl XP (de gewone versie dan) slechts 3.3 GB herkent.
Dat is toch gewoon hetzelfde als dat Catatonic Overload ook CO2 is... die 2 staat voor het feit dat ze een duo zijn. Volgens mij is het altijd Alpha Twins EN Alpha² geweest...Rik wrote:Weet iemand waarom Alpha Twins ooit Alpha² zijn geworden?
Volgens mij zijn ze begonnen als Alpha Twins en is de naam naderhand uitgebreid met de variatie Alpha². (2006 ofzo).
CO² Moet trouwens zo'n lager liggende ² zijn, maar ik weet niet welke toetsencombi daar voor is.
Iemand een idee?
CO² Moet trouwens zo'n lager liggende ² zijn, maar ik weet niet welke toetsencombi daar voor is.
-
G
nee, gewoon CTRL ALT en 2 tegelijk indrukkenp-stylez wrote:CTRL ALT.. en daarna CTRL ALT 2
Dan krijg je de ². Ik ben op zoek naar de lagere ², maar misschien bestaat die helemaal niet als toetsencombi.p-stylez wrote:CTRL ALT.. en daarna CTRL ALT 2
Voorbeeld: http://www.mtmediagroep.nl/wp-content/u ... 12/co2.jpg
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Dat is subscript. Er boven is superscript maar voor een aantal tekens is dat standaard opgenomen in de fontset zoals dus de hoge 2. Wil je dat hier kunnen gebruiken moet je Jor-D lief aankijken of hij de [sup] en [sub] tags aan maakt 
wie gaat das boot remix (submarine squad) dan ff rippen van max enforcer's cd? (A)
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Catatonic Overload wrote:Dan krijg je de ². Ik ben op zoek naar de lagere ², maar misschien bestaat die helemaal niet als toetsencombi.p-stylez wrote:CTRL ALT.. en daarna CTRL ALT 2
op een normaal toetsenbord: CTRL & [=/+] toets
das in WordTheDizZorder wrote:Catatonic Overload wrote:Dan krijg je de ². Ik ben op zoek naar de lagere ², maar misschien bestaat die helemaal niet als toetsencombi.p-stylez wrote:CTRL ALT.. en daarna CTRL ALT 2
op een normaal toetsenbord: CTRL & [=/+] toets
hier kan het niet.. als je CTRL + = doet hier wordt het scherm alleen groter/ of kleiner
Als je vaak genoeg CTRL + - doet, krijg je uiteindelijk ook wel een kleinere 2 inderdaad.p-stylez wrote: hier kan het niet.. als je CTRL + = doet hier wordt het scherm alleen groter/ of kleiner
Is hetzelfde trouwens als CTRL + scrollwiel up & down.
Ik weet dat die 2 voor het duo staat,The Skribblers wrote:Dat is toch gewoon hetzelfde als dat Catatonic Overload ook CO2 is... die 2 staat voor het feit dat ze een duo zijn. Volgens mij is het altijd Alpha Twins EN Alpha² geweest...Rik wrote:Weet iemand waarom Alpha Twins ooit Alpha² zijn geworden?
En het is sowieso niet altijd zo geweest, zoals gezegd zal het wel gewoon een "extra" naam zijn
Als iemand de Fothermucker (Evil Twist) ergens in hoge (geluids)kwaliteit kan vinden?
Gelieve een PM
Gelieve een PM
Nou, nu lees ik toch weer veel bij releases; dit zal wel op het album van ... komen.
Wie is dan toch allemaal een album aan het maken?? Ik heb geen hyves twitter facebook waar je dat mooi kunt volgen.
En wat is er al over bekend??
Ik hoor bijvoorbeeld:
Frontliner
Alpha Twins
Digital Punk
TnT
Ik ben wel eens benieuwd wat er over bekend is...
Wie is dan toch allemaal een album aan het maken?? Ik heb geen hyves twitter facebook waar je dat mooi kunt volgen.
En wat is er al over bekend??
Ik hoor bijvoorbeeld:
Frontliner
Alpha Twins
Digital Punk
TnT
Ik ben wel eens benieuwd wat er over bekend is...
Bevestigd zijn:
Frontliner
A2-Records (Dus: A2, Ran-D, Adaro, Beat Providers)
Digital Punk
TNT
Bioweapon
Toneshifterz
Headhunterz
En ik mis er nog een paar ook geloof ik.
Wacht maar rustig af, komt allemaal vanzelf wel eens langshobbelen heb ik zoiets.
Frontliner
A2-Records (Dus: A2, Ran-D, Adaro, Beat Providers)
Digital Punk
TNT
Bioweapon
Toneshifterz
Headhunterz
En ik mis er nog een paar ook geloof ik.
Wacht maar rustig af, komt allemaal vanzelf wel eens langshobbelen heb ik zoiets.
Je vergeet alleen The Machine voor zover ik weet.
the machine wist ik inderdaad ook nog. Maarjah het wordt voor mij dus tijd om eens te gaan kijken naar een (nog) groter cd rek.
JDX ook nogNando wrote:Je vergeet alleen The Machine voor zover ik weet.