Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 12:08 

Hardtraxxer

Nena schreef:
heee..

Beetje raar om het misschien zo te doen, maar heb me rot gezocht,
Vriendin en ik willen namelijk werken bij hardbass op 12 febr.
Evt. achter de bar.
Maar weet iemand toevallig, waar we ons daar voor kunnen inschrijven/ evt contact kunnen opnemen.

Dankuuu :thumbsup:

Ik heb jaren geleden gewerkt via de Wit Events, oa. op Mysteryland en Thrillogy 2008. geen idee of ze nog steeds de catering doen van feesten en van Hard bass, maar ik zou zeggen bel ze even op. contactinfo kun je vinden op de site: http://www.dewitevents.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 13:02 

Donateur

Djenz schreef:
Nena schreef:
heee..

Beetje raar om het misschien zo te doen, maar heb me rot gezocht,
Vriendin en ik willen namelijk werken bij hardbass op 12 febr.
Evt. achter de bar.
Maar weet iemand toevallig, waar we ons daar voor kunnen inschrijven/ evt contact kunnen opnemen.

Dankuuu :thumbsup:

Ik heb jaren geleden gewerkt via de Wit Events, oa. op Mysteryland en Thrillogy 2008. geen idee of ze nog steeds de catering doen van feesten en van Hard bass, maar ik zou zeggen bel ze even op. contactinfo kun je vinden op de site: http://www.dewitevents.nl/

Klopt, paar vrienden van me doen het ook. Die werken bij een catering bedrijf, en q-dance of b2s of een andere organisatie huren hun in op feesten. :thumbup: dus je zal bij zoon catering bedrijf moeten komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:34 

zijn er eigenlijk speciale jumpstyle only feesten geweest, toen jumpstyle op kwam, en maar nog niet gedaan werd door die kleuters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
zijn er eigenlijk speciale jumpstyle only feesten geweest, toen jumpstyle op kwam, en maar nog niet gedaan werd door die kleuters?

Wat denk je zelf, die zijn er ook nog steeds hoor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:25 

PNXRMX schreef:
KSwoosh schreef:

Wat denk je zelf, die zijn er ook nog steeds hoor :P

beetje stomme vraag idd, maar ik heb em heel anders in me hoofd, iets te uit om uit te leggen zo :/ nvm xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Wat is het verschil tussen live en niet live draaien? Want als je niet live draait dan is je set toch niet van tevoren al klaar? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het eerder andersom, een live-set is een set die je al van tevoren gemaakt hebt, maar waar je ter plekke nog aanpassingen maakt.
Een DJ-set is volgens mij gewoon aankomen met een paar cd-mapjes, en kijken wat er gewaardeerd wordt.

Correct me if I'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Live = meestal maar een half uurtje met alleen eigen tracks. Denk aan Donkey Rollers of Avio. Bij live worden de tracks 'live' gespeeld, bespeeld, bewerkt of hoe je het wil noemen.

Meestal gaat het zoals hierboven, gewoon een hoop samples er door heen gooien, kicks live bewerken, synths live anders laten klinken etc. Donkey Rollers, Avio en Angerfist vind ik persoonlijk erg vet. Er zijn ook genoeg live acts die op een laptop op play drukken en dan een beetje moeilijk kijken en wat knopjes vasthouden en een beetje met hun handjes wapperen.

Ook erg vet. Sonar wordt nog steeds betwijfeld of dat wel allemaal echt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Ah oke, dus als ik het goed begrijp is een Live-set gewoon een set die van te voren al is gemaakt,
maar live passen ze dan de geluiden en kicks etc. aan door middel van een Pad Control?
Een DJ set is dus als de DJ ter plekke omstebeurt een nieuwe track afspeelt?

Wat een idioot is die Noize Suppressor ook. xd AVIO kan er ook wat van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ah oke, dus als ik het goed begrijp is een Live-set gewoon een set die van te voren al is gemaakt,
maar live passen ze dan de geluiden en kicks etc. aan door middel van een Pad Control?
Een DJ set is dus als de DJ ter plekke omstebeurt een nieuwe track afspeelt?

Wat een idioot is die Noize Suppressor ook. xd AVIO kan er ook wat van. :P

In een live-set mixen ze de nummer ook nog aan elkaar (als ik het goed heb).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Er komt wel voorbereiding bij kijken. En alleen Avio gebruikt padkontrol volgens mij. Vaak wordt ook keyboard of zo gebruikt, gewoon aanslaggevoelige dingen waar dmv laptop samples in zijn geladen. Correct me if i'm wrong, dit is wat ik er van weet...

Je moet eens wat setjes downloaden van Angerfist live, bijvoorbeeld op Dominator dit jaar. Echt gruwelijk vet en ook 100% ter plekke live gedaan. Ongelofelijk hoeveel samples die gast er door heen gooit.

Live-set: is dus met allemaal andere apparatuur, tracks die live bewerkt worden
Dj-set: gewoon gemixte tracks zoals ze bijvoorbeeld op Fear FM komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:14 

Mensen mensen!

Ik ben op zoek naar een nieuwe headset. Niet om mee te draaien, maar om lekker muziek te luisteren op de fiets. Met oordopjes heb ik erg slechte ervaringen, daarom heb ik eerder al een Sennheiser 201 en Sennheiser 202 gehad. Jammer genoeg heeft m'n 202 het na een jaar begeven :(. Heeft iemand tips voor de volgende aankoop die ik kan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:16 

Artiest

stefaneke schreef:
Mensen mensen!

Ik ben op zoek naar een nieuwe headset. Niet om mee te draaien, maar om lekker muziek te luisteren op de fiets. Met oordopjes heb ik erg slechte ervaringen, daarom heb ik eerder al een Sennheiser 201 en Sennheiser 202 gehad. Jammer genoeg heeft m'n 202 het na een jaar begeven :(. Heeft iemand tips voor de volgende aankoop die ik kan doen?

headset of headphone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Mensen mensen!

De 201 heb ik op dit moment, en die bevalt me goed.
Beneden hebben wij thuis een Sennheiser 565 en die is goddelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:46 

Hardtraxxer

Bijna hetzelfde als Stefaneke voor mij. Heb nadat mijn oude Sennheiser PMX 60 het vandaag heeft begeven ook een nieuwe koptelefoon nodig. Dit moet bij voorkeur een open of half-open koptelefoon zijn. Dopjes heb ik genoeg en een DJ hoofdtelefoon heb ik ook al liggen voor als ik wat groots op m'n hoofd wil, dus dat is niet wat ik zoek :P

Sennheiser PMX 60 is zo'n ding:
Afbeelding

Ben op zoek naar iets kwalitatiefs soortgelijks of beter, budget max 50 euro. Voornamelijk voor thuisgebruik en af en toe onderweg (op de fiets, in de trein).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:48 

Hardtraxxer

Ik weet niet of deze vraag hier wel thuis hoort, maar stel hem toch gewoon maar.
Er bestaat een hardstyle/hardcore nummer met lyrics uit de film "The Chronicles of Riddick" of "Pitch Black" maar je hoort iig de stem van Riddick.

Weet iemand toevallig hoe dit liedje heet?

Thanx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
Ik weet niet of deze vraag hier wel thuis hoort, maar stel hem toch gewoon maar.
Er bestaat een hardstyle/hardcore nummer met lyrics uit de film "The Chronicles of Riddick" of "Pitch Black" maar je hoort iig de stem van Riddick.

Thanx!

Ff kijken op Lololyrics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:09 

acidburn schreef:

Thanx!

The Machine - Times Like These
Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
Degos & Re-Done - Another Kind Of Evil
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:26 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Mensen mensen!

wat is je budget, ook niet onbelangrijk..

ik ga deze denk ik halen: http://tweakers.net/pricewatch/168651/a ... -dj-(zwart).html
als ik de reviews mag geloven, erg goed geluid voor 50eu. alleen zou die niet zo lekker meer zitten na 2 uur gebruik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:28 

Budget is 30 - 40 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 01:57 

Hardtraxxer

Weet iemand toevallig al wat meer informatie wat betreft dat nummer wat Wildstylez speelde in de X-Qlusive video van HHZ? Alweer 1 jaar geleden en nog steeds nooit wat over gehoord :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:00 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
acidburn schreef:

Thanx!

The Machine - Times Like These
Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
Degos & Re-Done - Another Kind Of Evil

@ Parvuz, thanx gevonden @ lolo.

Het nummer wat ik zocht is genaamd: Breath en is van de Meccano Twins.
Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Ik had laatst de Qlimax 2009 dvd gekeken en daar zag je Davide Sonar met zo'n soort gitaar/keyboard achtig iets. Hij zat beetje popie jopie te doen met dat ding, maar ik vraag me af is dit echt. Of slechts show?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:34 

Donateur

flevoboys schreef:
Ik had laatst de Qlimax 2009 dvd gekeken en daar zag je Davide Sonar met zo'n soort gitaar/keyboard achtig iets. Hij zat beetje popie jopie te doen met dat ding, maar ik vraag me af is dit echt. Of slechts show?

Hij had een live set, dus zal wel echt zijn. en hij drukt de toetsen ook op het goede moment in ;) of gelijk met de muziek. Volgens mij is het echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:26 

Donateur

Ik zoek het volgende:

Een geluidskaart.
Budget is ongeveer 100 Euro (moet lukken toch?)

Ik moet hem kunnen gebruiken met FL studio. Het moet het ''stotter'' probleem oplossen.
En ik moet er mij 7 logitech + 2 subwoofers op kunnen aansluiten. Oftewel gewoon een gat voor 1 Jackplug. (zo'n kleine van je speakers) (ik heb alles aan 1 gevoegd via kabeltjes)

Welke kan ik het beste nemen?
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen