Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:04 

Hardtraxxer

hee ik heb een (simpele) vraag.
Hoe heten die eerste 2 jump nrs uit de pussylounge aftermovie? die moet ik aanschaffen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
flevoboys schreef:
Ik had laatst de Qlimax 2009 dvd gekeken en daar zag je Davide Sonar met zo'n soort gitaar/keyboard achtig iets. Hij zat beetje popie jopie te doen met dat ding, maar ik vraag me af is dit echt. Of slechts show?

Hij had een live set, dus zal wel echt zijn. en hij drukt de toetsen ook op het goede moment in ;) of gelijk met de muziek. Volgens mij is het echt

Ik betwijfel het.

Zou me niks verbazen als 't nep is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:39 

Donateur

Rik schreef:
roberttt schreef:
flevoboys schreef:
Ik had laatst de Qlimax 2009 dvd gekeken en daar zag je Davide Sonar met zo'n soort gitaar/keyboard achtig iets. Hij zat beetje popie jopie te doen met dat ding, maar ik vraag me af is dit echt. Of slechts show?

Hij had een live set, dus zal wel echt zijn. en hij drukt de toetsen ook op het goede moment in ;) of gelijk met de muziek. Volgens mij is het echt

Ik betwijfel het.

Maar als dat al nep is, zouden de andere dj's wel echt draaien dan?
Of is dat ook gewoon CD erin, en play. en net alsof doen dat je aan de mixer zit/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:01 

Hardtraxx Veteran

Meestal wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:26 

PierrePruuk schreef:
Meestal wel ja.

ik denk et niet hoor, kijk bijvoorbeeld naar setjes die fout gaan, bijv door storing, dan starten ze vanaf een nummer, en niet zomaar midden in een nummer...
een ander mooi voorbeeld is frontliner, die vaak ook niet altijd lekker mixt, ook al staat ie niet live..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:34 

Hardtraxxer

Rik schreef:
roberttt schreef:
flevoboys schreef:

Ik betwijfel het.

De toetsen die hij indrukt kloppen totaal niet dus dat is gewoon nep :) Net als de meeste grote live acts helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:40 

Hardtraxx Veteran

Abject ft. The Scientist - Mystical <- iemand enig idee waar ik die kan aanschaffen of is hij nog niet uitgebracht? Kan hem niet vinden namelijk :(

Edit: en The Navigator - Another Shout kan ik ook niet vinden, weet iemand waar te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 03:16 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Meestal wel ja.

Dit gebeurd af en toe bij de grote feesten, en de afsluiting of Defqon altijd, maar meestal draaien ze gewoon wel daadwerkelijk op dat moment.

Wat wel vaker gebeurd is, dat ze 2 nummers al in elkaar hebben laten overgaan en die op cd staat en ze die dan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 11:20 

Hardtraxx Addict

BuzzLightyear schreef:
Edit: en The Navigator - Another Shout kan ik ook niet vinden, weet iemand waar te krijgen?

Staat op junodownload ;) Tijdje geleden ook die aangeschaft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 11:22 

Donateur

PierrePruuk schreef:
Meestal wel ja.

Genoeg dj's draaien gewoon echt hoor :huh: Hoor je vaak genoeg aan het mixwerk, ook indd met het uitvalle van muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 11:26 

Donateur

Refuze schreef:
Ik zoek het volgende:

Een geluidskaart.
Budget is ongeveer 100 Euro (moet lukken toch?)

Ik moet hem kunnen gebruiken met FL studio. Het moet het ''stotter'' probleem oplossen.
En ik moet er mij 7 logitech + 2 subwoofers op kunnen aansluiten. Oftewel gewoon een gat voor 1 Jackplug. (zo'n kleine van je speakers) (ik heb alles aan 1 gevoegd via kabeltjes)

Welke kan ik het beste nemen?

Iemand? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 11:43 

Artiest

Refuze schreef:
Refuze schreef:
Ik zoek het volgende:

Een geluidskaart.

Ik moet hem kunnen gebruiken met FL studio. Het moet het ''stotter'' probleem oplossen.
En ik moet er mij 7 logitech + 2 subwoofers op kunnen aansluiten. Oftewel gewoon een gat voor 1 Jackplug. (zo'n kleine van je speakers) (ik heb alles aan 1 gevoegd via kabeltjes)

Muziek maken op zoiets is sowieso al een slecht idee. Een geluidskaart die jij zoekt is eenvoudig te vinden denk ik. Heb je de ASIO drivers ook al eens geprobeerd?

In principe hoef je ook geen externe geluidskaart te hebben aangezien het over een kleine jackplug gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 12:12 

Artiest

Nego schreef:
Refuze schreef:
Refuze schreef:
Ik zoek het volgende:

Een geluidskaart.

Muziek maken op zoiets is sowieso al een slecht idee. Een geluidskaart die jij zoekt is eenvoudig te vinden denk ik. Heb je de ASIO drivers ook al eens geprobeerd?

In principe hoef je ook geen externe geluidskaart te hebben aangezien het over een kleine jackplug gaat.

een geluidskaart gebruik je voornamelijk om echte studiomonitoren aan te sturen en als je eigen interne kaart het niet trekt, maar als dat et geval is, is je pc waarschijnlijk ook niet helemaal in orde.

Ik gebruik op dit moment ook mn interne kaart, totdat ik monitoren ga aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 12:51 

Donateur

Nego schreef:
Refuze schreef:
Refuze schreef:
Ik zoek het volgende:

Een geluidskaart.

Nou mijn huidige geluidskaart trekt het niet. Aan mijn PC ligt het niet, die is gewoon 2x 2.8 Ghz en 3 GB werkgeheugen. En deze zijn tijdens FL niet max. in gebruik.
ASIO helpt niet echt. Wat is de beste oplossing?

En dat het niet de beste boksen zijn om te producen klopt. Maar je kan er wel mee beginnen. Je moet toch ergens beginnen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
PierrePruuk schreef:
Meestal wel ja.

Genoeg dj's draaien gewoon echt hoor :huh: Hoor je vaak genoeg aan het mixwerk, ook indd met het uitvalle van muziek.

Ik had het over de meeste live-acts. Bijvoorbeeld Davide Sonar met dat witte dingetje. Kiss my ass, dat is zooo nep.

De beste man staat hier gewoon van cd te draaien en een beetje interessant te doen met z'n lichtgevende sampler :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
BuzzLightyear schreef:

Staat op junodownload ;) Tijdje geleden ook die aangeschaft ;)

Danku! :worship:
Blijft een heerlijk nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:04 

Hardtraxx Veteran

ik en mn broertje(Darksymphony) moeten binnenkort draaien in ons plaatstelijke jeugdcentrum en wouden weten wat jullie van onze tracklist vinden?:
alvast bedankt voor comments :) :
1. Donkey Rollers – Immeasurbly (Intro Vocal Mix)
2. Second Identity – Karma Circle
3. Alphaverb & Intractable One – Triangle Of Life
4. Thera – Underground(Alphaverb remix)
5. The Pitcher – Savor Time
6. Headhunterz & Noisecontrollers – Robots Dream
7. Wildstylez – Pleasure
8. Josh & Wesz – Oblivion
9. The Pitcher – Strange Love
10. Brennan Heart – Musical Impressions
11. Southstylers – Pounding Senses(Deeper Inside mix)
12. Wildstylez – Delay distortion
13. The Pitcher & Noisecontrollers – Shut Up
14. Technoboy – Put Some Grace(In Your Face mix)
15. Wildstylez – Revenge Of The Dirty Motherfucker
16. Wildstylez – Push That Feeling
17. The Pitcher ft Noisecontrollers – Cherisch
18. Deepack – The Prophecy (Orgineel mix)
19. Hardstyle Mafia – Boom & Blast
20. The Beholder & Digital Punk – Machine Master
21. Tuneboy – Money Walks Bullshit Talks
22. Crypsis - Chaser
23. Max Enforcer & Frontliner – On The Go
24. Aphaverb & Intractable One – Dikke Bleek (J.O.S. Remix)
25. Zany – Symphonic Feedback
26. The Machine – State Of Your Mind
27. Zany & Brennan Heart – Bang The Bass
28. Ran-D & Adaro – Struggle For Existence
29. Catatonic Overload – The Seksual Thrill
30. Second Identity – God Of The Underworld
31. Digital Punk & B-Front - Awake
32. Floorcrushers – Psychostylez
33. Kodex – Universe(Parellel mix)
34. Zany – Psychedelic Trip
35. The Machine – Place Of Terror
36. Digital Punk & Waverider – Death Sentence
37. The Pitcher ft Zany & Dv8 – Fuck Hardstyle
38. B-front – The Darkside
39. The Machine – Time Like These
40. The Vision & Pulse - Pandorum
41. The Pitcher – Burn It
42. Kodex – Nucleic Acid
43. Donkey Rollers – Chaos
44. Dj Thera & Geck-o - Trespassing
45. The Beholder & Digital Punk – A Dark Tomorrow
46. Dj Thera – No More Misunderstanding (The Machine Remix)
47. The Pitcher & B-Front – Noctus Noa
48. B-front – Sleepwalker
49. Chris One – Loudness Dj Tool
50. The Machine & Sasha F – No Mad Soul
51. Ran-D & Adaro – Under Attack
52. B-front & Frontliner – Magic
53. The Machine – Loud Tool
54. B-front & Slim Shore – Scary Noises
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:10 

Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
ik en mn broertje(Darksymphony) moeten binnenkort draaien in ons plaatstelijke jeugdcentrum en wouden weten wat jullie van onze tracklist vinden?:
*shitload aan tracks*

Breng er eerst maar wat order in :')
Ik zou gewoon alle nummers mee nemen en kijken waar het publiek zin in heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Intervention schreef:
*shitload aan tracks*

Breng er eerst maar wat order in :')
Ik zou gewoon alle nummers mee nemen en kijken waar het publiek zin in heeft.

kvind opbouw wel goed gelukt eigenlijk :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:20 

Artiest

Intervention schreef:

Vind m best prima, maar ik hou er inderdaad niet echt van om een tracklist van te voren op te stellen.. Een idee van wat je gaat draaien is altijd goed, maar als je al een hele tracklist hebt kan je nergens meer op inspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

Korey schreef:
Intervention schreef:

Vind m best prima, maar ik hou er inderdaad niet echt van om een tracklist van te voren op te stellen.. Een idee van wat je gaat draaien is altijd goed, maar als je al een hele tracklist hebt kan je nergens meer op inspelen.

je kan onder het draaien altijd dingen aanpassen want zorg wel gewoon dat ik al mn muziek bij me heb..maar bedankt voor je comment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Hoelang moet je draaien? 3 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:12 

Artiest

Intervention schreef:

Heel slecht. een tracklist moet je niet voorbereiden. Die moet je aanpassen aan de response van het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Intervention schreef:

Heel slecht. een tracklist moet je niet voorbereiden. Die moet je aanpassen aan de response van het publiek.

Inderdaad, ik vind dat van die nep dj's die op feesten en clubjes allemaal tracklists voorbereiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Intervention schreef:

Dat. En die tracklist is zo eentonig als wat.
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen