Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
PierrePruuk wrote:Tekst komt uit een boek van Darwin. Vocals zijn door hem zelf ingesproken ja.
Hmm, toch grappig! Ik had echt het gevoel dat ik naar David Attenbrough zat te luisteren haha!
Artiest
348 posts member since 2010
PierrePruuk wrote:Tekst komt uit een boek van Darwin. Vocals zijn door hem zelf ingesproken ja.
Denk het niet. Klinkt totaal niet als Ran-D. Zie ook dit:
This is spoken by Richard Dawkins, a well known biologist and science popularizer.

- http://www.lololyrics.com/lyrics/12691. ... z1AeEAVUJk
G
Khadber wrote:
Hmm, toch grappig! Ik had echt het gevoel dat ik naar David Attenbrough zat te luisteren haha!
wie is David Attenbrough ?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
KSwoosh wrote:
Khadber wrote:
wie is David Attenbrough ?
David Attenborough dan. (of ken je hem serieus niet?) Beste natuurdocu-producent ooit!

View on YouTube
G
Khadber wrote:David Attenborough dan. (of ken je hem serieus niet?) Beste natuurdocu-producent ooit!
had et van jou gequote :P
maar nee, ik ken em niet, mss omdat ik nooit natuur docu's kijk? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Schaam je ;). Toch een hele bekende naam!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
View on YouTube

Gelukkig zie je niet in dit filmpje dat hij zelf de vocals inspreekt, anders was ik bij mijn standpunt gebleven.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Gelukkig zie je niet in dit filmpje dat hij zelf de vocals inspreekt, anders was ik bij mijn standpunt gebleven.
of je bent cynisch, of je hebt het filmpje niet goed bekeken
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Wat denk je zelf :') :') :')
N
2 posts member since 2011
last seen Jan 2011
heee..

Beetje raar om het misschien zo te doen, maar heb me rot gezocht,
Vriendin en ik willen namelijk werken bij hardbass op 12 febr.
Evt. achter de bar.
Maar weet iemand toevallig, waar we ons daar voor kunnen inschrijven/ evt contact kunnen opnemen.

Dankuuu :thumbsup:
D
Hardtraxxer
171 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Nena wrote:heee..

Beetje raar om het misschien zo te doen, maar heb me rot gezocht,
Vriendin en ik willen namelijk werken bij hardbass op 12 febr.
Evt. achter de bar.
Maar weet iemand toevallig, waar we ons daar voor kunnen inschrijven/ evt contact kunnen opnemen.

Dankuuu :thumbsup:
http://www.b2s.nl/#/Home/Home_Jobs

op de b2s site staat gewoon onderaan jobs dat is dus engels voor baan en er is dus niks beschikbaar.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
volgens mij moet je dan achter het cateringbedrijf komen wat bij hardbass werkt, en daar zul je dan moeten solliciteren denk ik ;)
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Timmer wrote:volgens mij moet je dan achter het cateringbedrijf komen wat bij hardbass werkt, en daar zul je dan moeten solliciteren denk ik ;)
gaat altijd via een uitzendbureau, het beste kan je op een feest een keer iemand van het bar personeel er naar vragen

heeft een vriendin van mij ook gedaan @ xq hhz en op knock out heeft ze toen gewerkt
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
djpatt wrote:gaat altijd via een uitzendbureau, het beste kan je op een feest een keer iemand van het bar personeel er naar vragen

heeft een vriendin van mij ook gedaan @ xq hhz en op knock out heeft ze toen gewerkt
Gaat idd via een uitzendbureau. Lijkt mij ook wel een tof baantje, maar dan wel de "tweede rij" die alleen maar in hoeft te schenken (is dat eigenlijk altijd zo of niet? let ik nooit op), met die herrie kan ik die wause lui echt niet verstaan ;)

Maar denk dat je nu sowieso te laat bent, is al over een maandje...
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Deeltjesversneller wrote:
djpatt wrote:gaat altijd via een uitzendbureau, het beste kan je op een feest een keer iemand van het bar personeel er naar vragen

Gaat idd via een uitzendbureau. Lijkt mij ook wel een tof baantje, maar dan wel de "tweede rij" die alleen maar in hoeft te schenken (is dat eigenlijk altijd zo of niet? let ik nooit op), met die herrie kan ik die wause lui echt niet verstaan ;)
Ga dan werken bij Unity. 2 uurtjes werken (en dan hopen op eerste shift) en dan de rest van de avond lekker feesten! Verdient niks, maar je hebt wel een gratis feestje :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Deeltjesversneller wrote:

Maar denk dat je nu sowieso te laat bent, is al over een maandje...
Als ik ook regelmatig zie hoe sommige mensen met die barlui omgaan, dieptriest. Stukje fatsoen mag best wel.
D
ik keek net of freaky.nl op een FusionClaw shirt te kopen
alleen ze hebben de kleur zwart niet en de maat L ook niet weet iemand waar ik dat shirt wel kan vinden?
alvast bedankt :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
DarkSymphony wrote:ik keek net of freaky.nl op een FusionClaw shirt te kopen
alleen ze hebben de kleur zwart niet en de maat L ook niet weet iemand waar ik dat shirt wel kan vinden?
http://www.fusionbv.com/shop ?
S
Hoe plaats je je postcode in je profiel op partyflock? Dit moet ik doen om kans te maken op een gastenlijst plaats maar ik kan nergens mijn postcode invullen?
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
stefaneke wrote:Hoe plaats je je postcode in je profiel op partyflock? Dit moet ik doen om kans te maken op een gastenlijst plaats maar ik kan nergens mijn postcode invullen?
kan idd niet nee..
S
RobertV wrote:
stefaneke wrote:Hoe plaats je je postcode in je profiel op partyflock? Dit moet ik doen om kans te maken op een gastenlijst plaats maar ik kan nergens mijn postcode invullen?
kan idd niet nee..
:huh:

En ik MOET het doen van die site >.<
S
Khadber wrote: David Attenborough dan. (of ken je hem serieus niet?) Beste natuurdocu-producent ooit!

View on YouTube
Liervogels zijn echt geniaal :P.
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Khadber wrote:
zelfde magazijn als freaky, zal daar ook wel op zijn.
G
decoupeerzaag wrote:onderaan jobs dat is dus engels voor baan en er is dus niks beschikbaar.
:worship:
D
Timothy21 wrote:
Khadber wrote:
zelfde magazijn als freaky, zal daar ook wel op zijn.
klopt was ook uitverkocht :')
maar ik heb de dont fuck with me, I Roll With The Donkeys besteld :corn: