Hmm, toch grappig! Ik had echt het gevoel dat ik naar David Attenbrough zat te luisteren haha!PierrePruuk wrote:Tekst komt uit een boek van Darwin. Vocals zijn door hem zelf ingesproken ja.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Denk het niet. Klinkt totaal niet als Ran-D. Zie ook dit:PierrePruuk wrote:Tekst komt uit een boek van Darwin. Vocals zijn door hem zelf ingesproken ja.
This is spoken by Richard Dawkins, a well known biologist and science popularizer.
- http://www.lololyrics.com/lyrics/12691. ... z1AeEAVUJk
-
G
wie is David Attenbrough ?Khadber wrote:Hmm, toch grappig! Ik had echt het gevoel dat ik naar David Attenbrough zat te luisteren haha!PierrePruuk wrote:Tekst komt uit een boek van Darwin. Vocals zijn door hem zelf ingesproken ja.
David Attenborough dan. (of ken je hem serieus niet?) Beste natuurdocu-producent ooit!KSwoosh wrote:wie is David Attenbrough ?Khadber wrote:Hmm, toch grappig! Ik had echt het gevoel dat ik naar David Attenbrough zat te luisteren haha!PierrePruuk wrote:Tekst komt uit een boek van Darwin. Vocals zijn door hem zelf ingesproken ja.
View on YouTube
-
G
had et van jou gequoteKhadber wrote:David Attenborough dan. (of ken je hem serieus niet?) Beste natuurdocu-producent ooit!
maar nee, ik ken em niet, mss omdat ik nooit natuur docu's kijk?
Schaam je
. Toch een hele bekende naam!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
View on YouTube
Gelukkig zie je niet in dit filmpje dat hij zelf de vocals inspreekt, anders was ik bij mijn standpunt gebleven.
Gelukkig zie je niet in dit filmpje dat hij zelf de vocals inspreekt, anders was ik bij mijn standpunt gebleven.
of je bent cynisch, of je hebt het filmpje niet goed bekekenGelukkig zie je niet in dit filmpje dat hij zelf de vocals inspreekt, anders was ik bij mijn standpunt gebleven.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat denk je zelf :') :') :')
-
N
- 2 posts member since 2011
- last seen Jan 2011
heee..
Beetje raar om het misschien zo te doen, maar heb me rot gezocht,
Vriendin en ik willen namelijk werken bij hardbass op 12 febr.
Evt. achter de bar.
Maar weet iemand toevallig, waar we ons daar voor kunnen inschrijven/ evt contact kunnen opnemen.
Dankuuu
Evt. achter de bar.
Maar weet iemand toevallig, waar we ons daar voor kunnen inschrijven/ evt contact kunnen opnemen.
Dankuuu
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
http://www.b2s.nl/#/Home/Home_JobsNena wrote:heee..
Evt. achter de bar.
Dankuuu
op de b2s site staat gewoon onderaan jobs dat is dus engels voor baan en er is dus niks beschikbaar.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
volgens mij moet je dan achter het cateringbedrijf komen wat bij hardbass werkt, en daar zul je dan moeten solliciteren denk ik 
gaat altijd via een uitzendbureau, het beste kan je op een feest een keer iemand van het bar personeel er naar vragenTimmer wrote:volgens mij moet je dan achter het cateringbedrijf komen wat bij hardbass werkt, en daar zul je dan moeten solliciteren denk ik
heeft een vriendin van mij ook gedaan @ xq hhz en op knock out heeft ze toen gewerkt
Gaat idd via een uitzendbureau. Lijkt mij ook wel een tof baantje, maar dan wel de "tweede rij" die alleen maar in hoeft te schenken (is dat eigenlijk altijd zo of niet? let ik nooit op), met die herrie kan ik die wause lui echt niet verstaandjpatt wrote:gaat altijd via een uitzendbureau, het beste kan je op een feest een keer iemand van het bar personeel er naar vragen
heeft een vriendin van mij ook gedaan @ xq hhz en op knock out heeft ze toen gewerkt
Maar denk dat je nu sowieso te laat bent, is al over een maandje...
Ga dan werken bij Unity. 2 uurtjes werken (en dan hopen op eerste shift) en dan de rest van de avond lekker feesten! Verdient niks, maar je hebt wel een gratis feestjeDeeltjesversneller wrote:Gaat idd via een uitzendbureau. Lijkt mij ook wel een tof baantje, maar dan wel de "tweede rij" die alleen maar in hoeft te schenken (is dat eigenlijk altijd zo of niet? let ik nooit op), met die herrie kan ik die wause lui echt niet verstaandjpatt wrote:gaat altijd via een uitzendbureau, het beste kan je op een feest een keer iemand van het bar personeel er naar vragen
Als ik ook regelmatig zie hoe sommige mensen met die barlui omgaan, dieptriest. Stukje fatsoen mag best wel.Deeltjesversneller wrote:Gaat idd via een uitzendbureau. Lijkt mij ook wel een tof baantje, maar dan wel de "tweede rij" die alleen maar in hoeft te schenken (is dat eigenlijk altijd zo of niet? let ik nooit op), met die herrie kan ik die wause lui echt niet verstaandjpatt wrote:gaat altijd via een uitzendbureau, het beste kan je op een feest een keer iemand van het bar personeel er naar vragen
Maar denk dat je nu sowieso te laat bent, is al over een maandje...
-
D
ik keek net of freaky.nl op een FusionClaw shirt te kopen
alleen ze hebben de kleur zwart niet en de maat L ook niet weet iemand waar ik dat shirt wel kan vinden?
alvast bedankt
alleen ze hebben de kleur zwart niet en de maat L ook niet weet iemand waar ik dat shirt wel kan vinden?
alvast bedankt
http://www.fusionbv.com/shop ?DarkSymphony wrote:ik keek net of freaky.nl op een FusionClaw shirt te kopen
alvast bedankt
-
S
Hoe plaats je je postcode in je profiel op partyflock? Dit moet ik doen om kans te maken op een gastenlijst plaats maar ik kan nergens mijn postcode invullen?
kan idd niet nee..stefaneke wrote:Hoe plaats je je postcode in je profiel op partyflock? Dit moet ik doen om kans te maken op een gastenlijst plaats maar ik kan nergens mijn postcode invullen?
-
S
RobertV wrote:kan idd niet nee..stefaneke wrote:Hoe plaats je je postcode in je profiel op partyflock? Dit moet ik doen om kans te maken op een gastenlijst plaats maar ik kan nergens mijn postcode invullen?
En ik MOET het doen van die site
-
S
Liervogels zijn echt geniaalKhadber wrote: David Attenborough dan. (of ken je hem serieus niet?) Beste natuurdocu-producent ooit!
View on YouTube
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
zelfde magazijn als freaky, zal daar ook wel op zijn.Khadber wrote:http://www.fusionbv.com/shop ?DarkSymphony wrote:ik keek net of freaky.nl op een FusionClaw shirt te kopen
alvast bedankt
-
G
decoupeerzaag wrote:onderaan jobs dat is dus engels voor baan en er is dus niks beschikbaar.
-
D
klopt was ook uitverkocht :')Timothy21 wrote:zelfde magazijn als freaky, zal daar ook wel op zijn.Khadber wrote:http://www.fusionbv.com/shop ?DarkSymphony wrote:ik keek net of freaky.nl op een FusionClaw shirt te kopen
alvast bedankt
maar ik heb de dont fuck with me, I Roll With The Donkeys besteld