Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:32 

Hardtraxxer

Waarom is het Defqon.1 en niet gewoon defqon?
EDIT: oja een pagina terug vroeg ik nog:
Waarom komen sommige releases zo laat? net zoals Neophobia/Sleepwalker.
Je kan ze al redelijk lang op cd krijgen, en fusion released toch nu alleen maar digitaal.
Dus waarom komt het dat ze het dan na 2maanden pas releasen?
Iemand hier nog een antwoord op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:35 

Hardtraxx Veteran

Defqon.1 is volgens mij de laatste fase van de wereld ofzo?

DEFCON 1 geeft maximale paraatheid aan. Dit is voor zover bekend nog nooit gebruikt, maar wordt gereserveerd voor een dreigende of bestaande aanval op de strijdkrachten van de Verenigde Staten of op het gebied van de Verenigde Staten door een buitenlandse / buitenaardse militaire macht. Gebruik van kernwapens toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:49 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:

DEFCON 1 geeft maximale paraatheid aan. Dit is voor zover bekend nog nooit gebruikt, maar wordt gereserveerd voor een dreigende of bestaande aanval op de strijdkrachten van de Verenigde Staten of op het gebied van de Verenigde Staten door een buitenlandse / buitenaardse militaire macht. Gebruik van kernwapens toegestaan.

Klopt!

DEFCON 5 FADE OUT Normal readiness
DEFCON 4 DOUBLE TAKE Increased intelligence watch and strengthened security measures
DEFCON 3 ROUND HOUSE Increase in force readiness above that required for normal readiness
DEFCON 2 FAST PACE Further increase in force readiness, but less than maximum readiness
DEFCON 1 COCKED PISTOL Maximum readiness

The highest confirmed DEFCON ever was Level 2. During the Cuban Missile Crisis on October 22, 1962, the U.S. armed forces were ordered to DEFCON 3. On October 23, Strategic Air Command (SAC) was ordered to DEFCON 2, while the rest of the U.S. armed forces remained at DEFCON 3. SAC remained at DEFCON 2 until November 15.[7]

For much of the Cold War, U.S. ICBM sites were at DEFCON 4, rather than 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:51 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
p-stylez schreef:

Klopt!

is wel een gruwelijk verhaal erachter :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:04 

Hardtraxxer

Markos schreef:
p-stylez schreef:

Klopt!

DEFCON 4 DOUBLE TAKE Increased intelligence watch and strengthened security measures
DEFCON 3 ROUND HOUSE Increase in force readiness above that required for normal readiness
DEFCON 2 FAST PACE Further increase in force readiness, but less than maximum readiness

The highest confirmed DEFCON ever was Level 2. During the Cuban Missile Crisis on October 22, 1962, the U.S. armed forces were ordered to DEFCON 3. On October 23, Strategic Air Command (SAC) was ordered to DEFCON 2, while the rest of the U.S. armed forces remained at DEFCON 3. SAC remained at DEFCON 2 until November 15.[7]

Daar komt dus ook de "Maximum force readiness" vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 09:35 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
Markos schreef:
p-stylez schreef:

Klopt!

Daar komt dus ook de "Maximum force readiness" vandaan.

Aha, wel bruut verzonnen.
ik hoorde wel is in van die americaanse oorlog films dat ze dan defcon zeiden, toen snapte ik nooit wat ze bedoelde. thnx :thumbup: (als ze nou ff een defqon.2 organiseren....)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:10 

Hardtraxx Addict

waarom kan ik de donwload van the magic show niet kunnen luisteren,?

als ik hem gedownload heb via hun site,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:41 

Hardtraxx Veteran

Waarvan is Hasta La Pasta ook weer een "mash up" en naar welke artiest?

En

Werden Promo's vroeger op vinyl gedrukt? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:54 

Rik schreef:

jot
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:03 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Rik schreef:

jot

? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:04 

Hardtraxx Addict

ik wil mijn kamer een beetje opleuken met wat hardstyle dingen heeft iemand nog tips?

Als je tips hebt zou ik ook graag willen weten waar ik het kan halen,

al vast bedankt,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:06 

Hardtraxxer

Vinyl hoezen? Vlaggen? Posters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:08 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
ik wil mijn kamer een beetje opleuken met wat hardstyle dingen heeft iemand nog tips?

Als je tips hebt zou ik ook graag willen weten waar ik het kan halen,

al vast bedankt,

Langs de kant van de weg staan soms van die borden langs een lantaarnpaal met een aankondiging van een feest, die kan je jatten heb ik ook gedaan en dat staat wel mooi. :P
Wil je het legaal doen kan je wat vinyls met een vette cover kopen en die ophangen, ook kan je een vlag kopen of een tshirt en die ophangen. Keuzes zat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:15 

Hardtraxx Addict

ja ik zag hier op hardtraxx iemand een zwarte q-dance vlag en ben nu op zoek naar vynil's met hoezen. maar geen idee waar ik die zwarte vlag kan kopen. iemand een idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:16 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

Ja. Als het om enkele platen ging (voor testmixes bijv., of alleen om zelf te draaien), werd er een 'acetaat' van gemaakt ofzo, een soort van vinyl dat in kleine oplages te maken is, maar wel heel snel slijt. Voor grotere hoeveelheden werden meestal whitelabels (of soms met alleen zwarte opdruk op de label) gedrukt om weg te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:21 

Artiest

jeone schreef:
ja ik zag hier op hardtraxx iemand een zwarte q-dance vlag en ben nu op zoek naar vynil's met hoezen. maar geen idee waar ik die zwarte vlag kan kopen. iemand een idee

q-dance vlag kun je kopen bij de q-dance merchandise shop, gewoon naar de site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:24 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
jeone schreef:

ja maar only white,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
jeone schreef:

ja maar only white,

http://store.dance-tunes.com/en/accesso ... black-161/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:36 

Hardtraxx Addict

thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:46 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Rik schreef:

Ja. Als het om enkele platen ging (voor testmixes bijv., of alleen om zelf te draaien), werd er een 'acetaat' van gemaakt ofzo, een soort van vinyl dat in kleine oplages te maken is, maar wel heel snel slijt. Voor grotere hoeveelheden werden meestal whitelabels (of soms met alleen zwarte opdruk op de label) gedrukt om weg te geven.

Thx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 11:48 

Aan het typen...

Rik schreef:

Jimmy The Sound - Hasta la Vista Baby!

Het was volgens mij een soort parodie richting jts, die na een tijd klassiekers gemaakt te hebben, er iets was met zijn produceren, weet niet precies meer wat (samples??).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 11:52 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Rik schreef:

Het was volgens mij een soort parodie richting jts, die na een tijd klassiekers gemaakt te hebben, er iets was met zijn produceren, weet niet precies meer wat (samples??).

Veel samples van Zany geloof ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 13:34 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
Lyst schreef:
Rik schreef:

Veel samples van Zany geloof ik :)

Veel samples van Zany idd, daarom zit er ook die 'samplebox van zany' bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 13:36 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Rik schreef:

Modulo, Hasta La Vista Baby en Nog Een Keer. JTS gebruikte samples uit Our Power.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 13:48 

waar kan je een opnamekabel kopen?
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen