Media Markt...DarkSymphony wrote:waar kan je een opnamekabel kopen?
eigenlijk alle dat soort winkels die denkbaar zijn.
Media Markt...DarkSymphony wrote:waar kan je een opnamekabel kopen?
wat voor opnamekabel?DarkSymphony wrote:waar kan je een opnamekabel kopen?
Ja, zou wel eens kunnen.Lyst wrote:Waveform?
Klopt, verschillende versies ookJolleNL wrote:http://www.alphaverb.nl
Hij zit waarschijnlijk in de download: Intractable One - Dikke Bleek (RMX Tools) bij media section.
Zelf makenEdwinn wrote:Bedankt, maar ik zoe die van di di dikke bleek. En dit is alleen dikke bleek..
Komop hoe moeilijk kan dat zijnEdwinn wrote:Ja leuk! :')
Volgende weekJust4Music wrote:weet iemand al iets van die actie van B-front die deze week zou komen?
Nee nog niet.JP Hardstyle wrote:is Crypsis & Chain Reaction - Furious al gereleased?
wou em gebruiken voor een mixje maar kan em nergens vinden
Thx, alle drie (ook dpDakpan wrote:Modulo, Hasta La Vista Baby en Nog Een Keer. JTS gebruikte samples uit Our Power.Lyst wrote:Jimmy The Sound - Hasta la Vista Baby!Rik wrote:Waarvan is Hasta La Pasta ook weer een "mash up" en naar welke artiest?
Het was volgens mij een soort parodie richting jts, die na een tijd klassiekers gemaakt te hebben, er iets was met zijn produceren, weet niet precies meer wat (samples??).
flash plugin opnieuw installeren?Randleman wrote:Ik heb ook nog ff een vraagje, gaat meer over de youtube filmpjes hier.
Af en toe, vooral bij de 'new tracks topic' en soms ook bij het 'releases-topic' zie ik ipv de youtube filmpjes alleen witte vlakken. Er is voor zover niks aan de hand met m'n Flash Player, althans hij geeeft niks fouts aan verder. Af en toe na een paar keer te hebben ge-F5't zie ik ze wel, maar steeds vaker blijf ik die witte vlakken houden. Iemand een idee hoe dit kan?
Browser: Firefox
Ik zou zeggen luister vanavond naar The Magic Show, zitten ze beide inJP Hardstyle wrote:is Crypsis & Chain Reaction - Furious al gereleased?
wou em gebruiken voor een mixje maar kan em nergens vinden
Denk het niet, maar hier een afbeelding van mn specs:Luxion wrote:dat is mogelijk.. probleem ligt denk ik alleen meer bij je cpu en ramgeheugen