Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
JP Hardstyle wrote:wordt Donkey Rollers - Atrocity(B-Front Remix) ook gereleased?
zo'n heerlijke track :drool:
misschien samen met D.O.N.K.E.Y enz?
Nee dacht het niet. :(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
katamaran wrote:
JP Hardstyle wrote:wordt Donkey Rollers - Atrocity(B-Front Remix) ook gereleased?
Oh zonde :(
en even een ander vraagje,
komt er nog een aftermovie van ML of moeten we het doen met dat filmpje met die verschillende camerashots?
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 8 days ago
JP Hardstyle wrote:
katamaran wrote:
Oh zonde :(
en even een ander vraagje,
komt er nog een aftermovie van ML of moeten we het doen met dat filmpje met die verschillende camerashots?
denk het niet nee, 3 weken is voor Q wel erg lang om dan nog een aftermovie online te zetten. bij de feesten dit jaar was het steeds binnen 1 en maximaal 2 weken
Last edited by Oxbow on 17 Sep 2010 14:40, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
190 posts member since 2010
last seen Mar 2014
ik heb een vraagje :P
Heeft iemand mischien tutorial van hoe je een oged hardstyle nummer maakt, en dan bedoel ik niet de melodie, maar gewoon echt een nummer:P
Ik heb weleens een nummertje gemaakt, ik kreeg daarop de reactie dat ik tutorials moet volgen.
Nu ben ik dus hevig opzoek

Alsvast bedankt :D
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
R-shot wrote:ik heb een vraagje :P
Heeft iemand mischien tutorial van hoe je een oged hardstyle nummer maakt, en dan bedoel ik niet de melodie, maar gewoon echt een nummer:P
Ik heb weleens een nummertje gemaakt, ik kreeg daarop de reactie dat ik tutorials moet volgen.

Tja was het maar zo makkelijk.. Gewoon veel oefen enz. je kan anders andere mensen die producen op dit forum ook altijd even vragen. ;)
Hardtraxxer
190 posts member since 2010
last seen Mar 2014
ok ;) dankjewel voor je reactie :D

Tja produceren doe ik nu niet zo lang, pas 3 maandjes ongeveer, ik snap wel hoe alles een beetje werkt in fl studio, maartoch :P

Draaien kan ik tevens stukken beter als produceren :P
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
R-shot wrote:ok ;) dankjewel voor je reactie :D

Tja produceren doe ik nu niet zo lang, pas 3 maandjes ongeveer, ik snap wel hoe alles een beetje werkt in fl studio, maartoch :P

Draaien kan ik tevens stukken beter als produceren :P
Als je mix werk net zo goed is als je Nederlands zal dat niet zo best zijn...
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Sainen wrote:Als je mix werk net zo goed is als je Nederlands zal dat niet zo best zijn...
Slechte dag gehad jongen? :P
D
wie zijn fusion allstars?
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
DarkSymphony wrote:wie zijn fusion allstars?
Alle stars van Fusion ^^
S
Een dijk artiesten van Fusion, niemand hier weet echt precies, maar hoogstwaarschijnlijk Zany en nog wat anderen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Intro klinkt als Walt (denk echter niet dat hij mee heeft gewerkt) en Michel Pollen.
Break klinkt als Toneshifterz
Climax klinkt als Zany + Noisecontrollers
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Hoor ook kick effects/breaks weet niet hoe je dat noemt van Slim Shore.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
fx kicks?
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
R-shot wrote:ik heb een vraagje :P

Ga je track vergelijken met full tracks van andere artiesten. Kijken wat de manier van opbouw, hoe een nummer begint, hoe het weer afbouwt. Intro's, mid intro's etc. Probeer dat dan vervolgens ook met ong dezelfde maten indeling.
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
misschien heel domme vraag en is die al gesteld maar wat zijn nou precies pitch kicks
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dat de kick hoger gaat in de climax. Met de melodie mee. Zoals in Headhunterz - Psychedelic.
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
oke bedankt he, :)
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
of omlaag natuurlijk ^^
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Just4Music wrote:of omlaag natuurlijk ^^
Pitchkicks die omlaag gaan zijn de beste, maar heb voorkeur naar geen eigenlijk ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mij boeit het niet, pitchkicks kunnen een enorme toevoeging zijn aan een nummer voor mij. Maar als ze overdreven zijn als bij Frontliner of in Psychedelic dan hoeft het van mij ook niet meer.

Het hangt er ook een beetje van af, ik vind bijv. in In & Out en het eerste stukje van Poltergeist supervet zonder pitchkicks, terwijl ze bijv. bij Science & Religion wel een enorme toevoeging zijn.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
dawasiknie wrote:Mij boeit het niet, pitchkicks kunnen een enorme toevoeging zijn aan een nummer voor mij. Maar als ze overdreven zijn als bij Frontliner of in Psychedelic dan hoeft het van mij ook niet meer.

Het hangt er ook een beetje van af, ik vind bijv. in In & Out en het eerste stukje van Poltergeist supervet zonder pitchkicks, terwijl ze bijv. bij Science & Religion wel een enorme toevoeging zijn.
Inderdaad!! Maar ze worden te vaak fout gebruikt, dus dan wordt iedereen tegen Alle pitchkicks ;)
D
iemand een webrelease van:
Bass-D & king Matthew - In The Mix
Highlander - Hold Me Now (Bass-D & King Matthew Remix)

alvast bedankt
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
komt de beat providers nog met een album ofzo want ze hebben nog 100 tracks klaar liggen
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Iemand die weet hoe het nummer heet die op 54:59 begint?
http://www43.zippyshare.com/v/80336480/file.html