Nee dacht het niet.JP Hardstyle wrote:wordt Donkey Rollers - Atrocity(B-Front Remix) ook gereleased?
zo'n heerlijke track
misschien samen met D.O.N.K.E.Y enz?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Oh zondekatamaran wrote:Nee dacht het niet.JP Hardstyle wrote:wordt Donkey Rollers - Atrocity(B-Front Remix) ook gereleased?
zo'n heerlijke track
misschien samen met D.O.N.K.E.Y enz?
en even een ander vraagje,
komt er nog een aftermovie van ML of moeten we het doen met dat filmpje met die verschillende camerashots?
denk het niet nee, 3 weken is voor Q wel erg lang om dan nog een aftermovie online te zetten. bij de feesten dit jaar was het steeds binnen 1 en maximaal 2 wekenJP Hardstyle wrote:Oh zondekatamaran wrote:Nee dacht het niet.JP Hardstyle wrote:wordt Donkey Rollers - Atrocity(B-Front Remix) ook gereleased?
zo'n heerlijke track
misschien samen met D.O.N.K.E.Y enz?![]()
en even een ander vraagje,
komt er nog een aftermovie van ML of moeten we het doen met dat filmpje met die verschillende camerashots?
Last edited by Oxbow on 17 Sep 2010 14:40, edited 1 time in total.
ik heb een vraagje 
Heeft iemand mischien tutorial van hoe je een oged hardstyle nummer maakt, en dan bedoel ik niet de melodie, maar gewoon echt een nummer:P
Ik heb weleens een nummertje gemaakt, ik kreeg daarop de reactie dat ik tutorials moet volgen.
Nu ben ik dus hevig opzoek
Alsvast bedankt
Heeft iemand mischien tutorial van hoe je een oged hardstyle nummer maakt, en dan bedoel ik niet de melodie, maar gewoon echt een nummer:P
Ik heb weleens een nummertje gemaakt, ik kreeg daarop de reactie dat ik tutorials moet volgen.
Alsvast bedankt
Tja was het maar zo makkelijk.. Gewoon veel oefen enz. je kan anders andere mensen die producen op dit forum ook altijd even vragen.R-shot wrote:ik heb een vraagje
Alsvast bedankt
ok
dankjewel voor je reactie 
Tja produceren doe ik nu niet zo lang, pas 3 maandjes ongeveer, ik snap wel hoe alles een beetje werkt in fl studio, maartoch
Draaien kan ik tevens stukken beter als produceren
Tja produceren doe ik nu niet zo lang, pas 3 maandjes ongeveer, ik snap wel hoe alles een beetje werkt in fl studio, maartoch
Als je mix werk net zo goed is als je Nederlands zal dat niet zo best zijn...R-shot wrote:okdankjewel voor je reactie
Slechte dag gehad jongen?Sainen wrote:Als je mix werk net zo goed is als je Nederlands zal dat niet zo best zijn...
-
D
wie zijn fusion allstars?
Alle stars van FusionDarkSymphony wrote:wie zijn fusion allstars?
-
S
Een dijk artiesten van Fusion, niemand hier weet echt precies, maar hoogstwaarschijnlijk Zany en nog wat anderen.
Intro klinkt als Walt (denk echter niet dat hij mee heeft gewerkt) en Michel Pollen.
Break klinkt als Toneshifterz
Climax klinkt als Zany + Noisecontrollers
Break klinkt als Toneshifterz
Climax klinkt als Zany + Noisecontrollers
Hoor ook kick effects/breaks weet niet hoe je dat noemt van Slim Shore.
Ga je track vergelijken met full tracks van andere artiesten. Kijken wat de manier van opbouw, hoe een nummer begint, hoe het weer afbouwt. Intro's, mid intro's etc. Probeer dat dan vervolgens ook met ong dezelfde maten indeling.R-shot wrote:ik heb een vraagje
Alsvast bedankt
misschien heel domme vraag en is die al gesteld maar wat zijn nou precies pitch kicks
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Dat de kick hoger gaat in de climax. Met de melodie mee. Zoals in Headhunterz - Psychedelic.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
of omlaag natuurlijk 
Pitchkicks die omlaag gaan zijn de beste, maar heb voorkeur naar geen eigenlijkJust4Music wrote:of omlaag natuurlijk
Mij boeit het niet, pitchkicks kunnen een enorme toevoeging zijn aan een nummer voor mij. Maar als ze overdreven zijn als bij Frontliner of in Psychedelic dan hoeft het van mij ook niet meer.
Het hangt er ook een beetje van af, ik vind bijv. in In & Out en het eerste stukje van Poltergeist supervet zonder pitchkicks, terwijl ze bijv. bij Science & Religion wel een enorme toevoeging zijn.
Het hangt er ook een beetje van af, ik vind bijv. in In & Out en het eerste stukje van Poltergeist supervet zonder pitchkicks, terwijl ze bijv. bij Science & Religion wel een enorme toevoeging zijn.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Inderdaad!! Maar ze worden te vaak fout gebruikt, dus dan wordt iedereen tegen Alle pitchkicksdawasiknie wrote:Mij boeit het niet, pitchkicks kunnen een enorme toevoeging zijn aan een nummer voor mij. Maar als ze overdreven zijn als bij Frontliner of in Psychedelic dan hoeft het van mij ook niet meer.
-
D
iemand een webrelease van:
Bass-D & king Matthew - In The Mix
Highlander - Hold Me Now (Bass-D & King Matthew Remix)
alvast bedankt
Bass-D & king Matthew - In The Mix
Highlander - Hold Me Now (Bass-D & King Matthew Remix)
alvast bedankt
komt de beat providers nog met een album ofzo want ze hebben nog 100 tracks klaar liggen
Iemand die weet hoe het nummer heet die op 54:59 begint?
http://www43.zippyshare.com/v/80336480/file.html
http://www43.zippyshare.com/v/80336480/file.html