Ja! Bedankt, zo'n geile track 
Komt ie ooit nog uit?
Komt ie ooit nog uit?
jump is gewoon verneukt door die tekkel en geitJolleNL wrote:De echte zoals Zany en TBY blijven sowieso wel maar ik hoop dat hetzelfde gebeurt met hs als met jump is gebeurt
omdat het echt een kutnummer is?Guide4U wrote:weet iemand waarom A.L.A.N. - Inside You nooit een webrelease heeft gekregen?![]()
kan het gemist hebben hoor!
dat kan je bij je profiel doen bij opties en dan wijzig onderschrift.DarkSymphony wrote:hoe hou je die zinnen onderaan ?
ik zie dat bijna overal hier
en ik snap echt niet hoe dat moet![]()
zoals: 'It's About Time' & 'We have Got You Under Attack'
Dankje ManPDB1987 wrote:dat kan je bij je profiel doen bij opties en dan wijzig onderschrift.DarkSymphony wrote:hoe hou je die zinnen onderaan ?
ik zie dat bijna overal hier
en ik snap echt niet hoe dat moet![]()
zoals: 'It's About Time' & 'We have Got You Under Attack'
uhm, nee.Gangsterdwerg wrote:omdat het echt een kutnummer is?Guide4U wrote:weet iemand waarom A.L.A.N. - Inside You nooit een webrelease heeft gekregen?![]()
Dat hele label is niet digitaal zover ik weet, wel jammer, is een prima track!Guide4U wrote:weet iemand waarom A.L.A.N. - Inside You nooit een webrelease heeft gekregen?![]()
Dat weten we niet. Mijn gok ligt op B-Front of dat Fusion anthem. Hou gewoon de fusion-tube in de gaten zou ik zeggen.DarkSymphony wrote:wat word de FUS077?
2012/D.O.N.K.E.Y./Immortal komt eind dit jaar pas. The Next Level zou idd best een Q-dance release kunnen zijn. B-Front komt zeer binnenkort, 99% zeker dat het 1 van de volgende 3 releases is, 80% zeker 1 van de volgende 2 zelfs.p-stylez wrote:fusion allstars - next level komt neem ik aan gewoon op q-dance label?
ik denk dat B-Front neophobia/sleepwalker best wel is kan uitkomen.. misschien wel D.O.N.K.E.Y etc?
Er is eigenlijk geen manier om dat te checken. Als DJ heb je allemaal gebrande cds bij, waarop het onmogelijk te zien is of het om een gekochte mp3 gaat of een gedownloade.tomb wrote:Wat gebeurt er als je ergens draait en een track blijkt illegaal gedownload?
Ik denk ook dat die op Scantraxx komt, het is tenslotte een remix van een nummer wat op Evolutionz is uitgekomen.freddyadu8 wrote:Of die Kingdom Re-amp, maar dat zal nog wel even duren denk ik
Die of NC/Pitcher neem ik aanWZY wrote:1 tracker met Dominator (Slim Shore Remix) zou ook nog kunnen
Mja je hebt ook Start Rocking remix van DBSTF he. En aangezien er geen fulls op die Itunes store stonden maar radio edits (weet ik niet zeker overigens). Zullen ze dan wel op Fusion komenJolleNL wrote:Ik denk ook dat die op Scantraxx komt, het is tenslotte een remix van een nummer wat op Evolutionz is uitgekomen.freddyadu8 wrote:Of die Kingdom Re-amp, maar dat zal nog wel even duren denk ik