zenden ze die set van Chris One op hystria outdoor nog uit?
zie tracklist is mie als de motherfucking hard
Alst goed is niet, helaasDarkSymphony wrote:zenden ze die set van Chris One op hystria outdoor nog uit?
neeDarkSymphony wrote:zenden ze die set van Chris One op hystria outdoor nog uit?
Ik twijfel tussen Toneshifterz - Vengeance Is Ours en Toneshifterz - Heavy Biznizz, maar kan het mis hebben.p-stylez wrote:Iemand die weet hoe het nummer heet die op 54:59 begint?
http://www43.zippyshare.com/v/80336480/file.html
Volgens de liveset die hier op Hardtraxx staat geen van beiden, zijn vroeger in de set. Deze track staat vooralsnog aangeduid als onbekend (ID-ID)BadToTheBone wrote:Ik twijfel tussen Toneshifterz - Vengeance Is Ours en Toneshifterz - Heavy Biznizz, maar kan het mis hebben.
De Noisecontrollers zijn dan ook altijd een grote inspiratie voor de Toneshifterzp-stylez wrote:als dat een toneshifterz nummer isklinkt meer als een noisecontrollers & ? nummertje
Je moet je ov-chipkaart opladen/activeren bij een oplaad punt op het station. Daar kun je volgens mij kiezen tussen een week/weekend abbo.roberttt wrote:vraagje weet iemand hier hoe je aan een weekend ov kan komen, heb me ov binnen maar in die brief die er
bij zit wordt je niks wijzer van.
Zou een free release worden meende ik ergens gelezen te hebben.Jorann wrote:Weet iemand wanneer Pas Americano remix van ran-d word uitgegeven?
Klopt Helaas!SoundTunerZ wrote:Zou een free release worden meende ik ergens gelezen te hebben.Jorann wrote:Weet iemand wanneer Pas Americano remix van ran-d word uitgegeven?
waar?bRt_ wrote:Klopt Helaas!SoundTunerZ wrote:Zou een free release worden meende ik ergens gelezen te hebben.Jorann wrote:Weet iemand wanneer Pas Americano remix van ran-d word uitgegeven?
the sidespinnars wrote: waar?
Maar die week is al om dusKryptica wrote:Twitter Ran-D@Rian_Hartpijn This week i will releas my americano bootleg as a free webrelease on my website, i will keep you guys up to date!!!
Dat het maar langer duurt!Teknizion wrote:Met this week bedoelt hij this week 2011..
Het is een ran-d release, dat duurt altijd een jaarJorann wrote:hoezo?
dat hoeft voor mij ook niet! :p Vind er maar niks aan!Jorann wrote:Ah zo, ik dacht dat hij bedoelde dat 'ie voor hem niet uit hoeft te komen.
ik wil hem hebben!bRt_ wrote:the sidespinnars wrote: waar?Maar die week is al om dusKryptica wrote:Twitter Ran-D@Rian_Hartpijn This week i will releas my americano bootleg as a free webrelease on my website, i will keep you guys up to date!!!
poeeh!Blazed wrote: ik wil hem hebben!
Iemand trouwens enig idee over Anime?
Ik ben nog steeds verbaasd dat zij nog niks heb gereleasd.
en een beetje terug in dit topic las ik iets over een maddog album, weet iemand hier meer over?
Hij heeft het overgehad met Q-Dance in een interview, maar die is al van 04-06-2010misschien dat iemand het toevallig weet, mad dog album zou wel nice zijn