Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Een legendarisch nummer van The Stunned Guys verkracht door The Pitcher :D
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
B-Front draaide gisteren een nummer met de lyrics: Put your body back into the beat of the drum oid,
weet iemand hoe dit nummer heet? wat vet zeg
Last edited by Henk-Jan on 12 Sep 2010 22:58, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 8 days ago
dawasiknie wrote:Een legendarisch nummer van The Stunned Guys verkracht door The Pitcher :D
zal wel het eerste uitprobeersel van luc zijn want michel zou nooit zo'n crap remix maken
A
Rik-ert wrote:Guy's,
ik ben echt al heel lang op zoek naar een plek om The Eventide - Frequencerz te kopen. laatst nog bij recess de vinyl gezien (is nu uit het asortiment), maar heb geen platenspeler (heb alleen wat vinyl liggen puur voor de albumhoesen ^^ (en ooit een platenspeler kopen). Maar op een of andere vage manier, kan ik ook nergens vinden dat dat numer daadwerkelijk gereleased is. dusss, kan iemand mij helpen ? :thumbup:
Het nummer is ook nooit gereleased ;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Henk-Jan wrote:B-Front draaide gisteren een nummer met de lyrics: Put your body back into the beat of the drum oid,
weet iemand hoe dit nummer heet? wat vet zeg
Get your bodies banging to the beat of the drum ;)

The Pitcher - Bangrinding (Noisecontrollers Remix)
Mashup + remix van banging en grinding
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
dawasiknie wrote:Een legendarisch nummer van The Stunned Guys verkracht door The Pitcher :D
d-block & s-te-fan hadden em ookal verneukt....
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
miss wat raar

Maar zou de hardstyle zeg maar in kunnen storten, doordat de artiesten gewoon niet meer onder het genre hardstyle willen produceren... Omdat het zo naar beneden word gehaald de laatste tijd :huh: dit kwam in me op
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
De echte zoals Zany en TBY blijven sowieso wel maar ik hoop dat hetzelfde gebeurt met hs als met jump is gebeurt
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
JolleNL wrote:De echte zoals Zany en TBY blijven sowieso wel maar ik hoop dat hetzelfde gebeurt met hs als met jump is gebeurt
ja zoiets dus,, dat het niet meer stoer is voor de dagjes mensen om te gaan.. En dat ze het kut gaan vinden ;)

Zou dat kunnen??
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Ik vond Forever az one (noisecontrollers remix) full.. maar 2 versies. Een anti-climax en een climax remix. Worden deze 2 samen gereleased? Of is het fake/gelekt?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
De echte is de anticlimax versie. Die gewone climax versie is volgens mij zelf gemaakt door iemand.
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Kryptica wrote:De echte is de anticlimax versie. Die gewone climax versie is volgens mij zelf gemaakt door iemand.
Daar ging ik vanuit.. ook omdat die op studio sessions staat en ook gedraaid wordt. Maar de climax versie klinkt behoorlijk echt.. Hoewel bij de laatste climax hoor ik een kick variatie.. hij gaat zelfs over in een soort van dubstyle beat..
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Timmer wrote:miss wat raar

Maar zou de hardstyle zeg maar in kunnen storten, doordat de artiesten gewoon niet meer onder het genre hardstyle willen produceren... Omdat het zo naar beneden word gehaald de laatste tijd :huh: dit kwam in me op
Hoe bedoel je, naar beneden gehaald?

En over dat met jump: opzich mag het wel, nu is het nog redelijk underground, dan heeeeel bovengronds en na de rage weer heeeeeel ondergronds. Zou wel chill zijn. In de tussentijd als het bovengronds is ga ik wel gewoon hardcore luisteren, als het weer ondergronds is weer hardstiele :)
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
tomb wrote:

En over dat met jump: opzich mag het wel, nu is het nog redelijk underground, dan heeeeel bovengronds en na de rage weer heeeeeel ondergronds. Zou wel chill zijn. In de tussentijd als het bovengronds is ga ik wel gewoon hardcore luisteren, als het weer ondergronds is weer hardstiele :)
Zoals het nu is is het voor mij prima. Je hebt vet commerciële zooi maar ook nog steeds echte hardstyle. De fans weten het wel te vinden en voor de dagjesmensen is de commercie leuk. Voor allebei wat toch?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Jorea88 wrote:
Kryptica wrote:De echte is de anticlimax versie. Die gewone climax versie is volgens mij zelf gemaakt door iemand.
Daar ging ik vanuit.. ook omdat die op studio sessions staat en ook gedraaid wordt. Maar de climax versie klinkt behoorlijk echt.. Hoewel bij de laatste climax hoor ik een kick variatie.. hij gaat zelfs over in een soort van dubstyle beat..
Volgens mij is het door iemand gemaakt die gewoon goed kan produceren. Heb 'm zelf een hele tijd niet geluisterd, dus weet t niet meer precies.
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Jorea88 wrote:
Had je er misschien een youtube linkje van ofzo?
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
tomb wrote:

Het zou wel mooi zijn al zou hardstyle gewoon even faile, en dat dan alle commerciële artiesten dan weg gaan.
Maar weet iemand dan een artiest die commerciële achtergrond heeft dan? (Showtek ofzo? die zijn tog alleen slecht, niet commercieel?
D
wat word de FUSION77?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Waarom is de wereld rond? :D
D
Ramirez wrote:Waarom is de wereld rond? :D
omdat de wereld niet vierkant is xd
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Omdat hij zo op een vinyl lijkt? :)
D
Hymn wrote:Omdat hij zo op een vinyl lijkt? :)
een HARDE vinyl :lol:
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
DarkSymphony wrote:
Ramirez wrote:Waarom is de wereld rond? :D
omdat de wereld niet vierkant is xd
Doe eens on-topic blijven newbies..
S
Waar kan ik een sample vinden van Hardstyle Mafia - State of your Mind
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
stefaneke wrote:Waar kan ik een sample vinden van Hardstyle Mafia - State of your Mind
Bedoel je niet The Machine - State of your Mind mss?