Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 22:05 

Donateur

Een legendarisch nummer van The Stunned Guys verkracht door The Pitcher :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

B-Front draaide gisteren een nummer met de lyrics: Put your body back into the beat of the drum oid,
weet iemand hoe dit nummer heet? wat vet zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 22:42 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

zal wel het eerste uitprobeersel van luc zijn want michel zou nooit zo'n crap remix maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:02 

Rik-ert schreef:
Guy's,
ik ben echt al heel lang op zoek naar een plek om The Eventide - Frequencerz te kopen. laatst nog bij recess de vinyl gezien (is nu uit het asortiment), maar heb geen platenspeler (heb alleen wat vinyl liggen puur voor de albumhoesen ^^ (en ooit een platenspeler kopen). Maar op een of andere vage manier, kan ik ook nergens vinden dat dat numer daadwerkelijk gereleased is. dusss, kan iemand mij helpen ? :thumbup:

Het nummer is ook nooit gereleased ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:24 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
B-Front draaide gisteren een nummer met de lyrics: Put your body back into the beat of the drum oid,
weet iemand hoe dit nummer heet? wat vet zeg

Get your bodies banging to the beat of the drum ;)

The Pitcher - Bangrinding (Noisecontrollers Remix)
Mashup + remix van banging en grinding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:30 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

d-block & s-te-fan hadden em ookal verneukt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:49 

Hardtraxx Veteran

miss wat raar

Maar zou de hardstyle zeg maar in kunnen storten, doordat de artiesten gewoon niet meer onder het genre hardstyle willen produceren... Omdat het zo naar beneden word gehaald de laatste tijd :huh: dit kwam in me op
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:56 

Hardtraxx Veteran

De echte zoals Zany en TBY blijven sowieso wel maar ik hoop dat hetzelfde gebeurt met hs als met jump is gebeurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:57 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
De echte zoals Zany en TBY blijven sowieso wel maar ik hoop dat hetzelfde gebeurt met hs als met jump is gebeurt

ja zoiets dus,, dat het niet meer stoer is voor de dagjes mensen om te gaan.. En dat ze het kut gaan vinden ;)

Zou dat kunnen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:58 

Hardtraxxer

Ik vond Forever az one (noisecontrollers remix) full.. maar 2 versies. Een anti-climax en een climax remix. Worden deze 2 samen gereleased? Of is het fake/gelekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:00 

Donateur

De echte is de anticlimax versie. Die gewone climax versie is volgens mij zelf gemaakt door iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:03 

Hardtraxxer

Kryptica schreef:
De echte is de anticlimax versie. Die gewone climax versie is volgens mij zelf gemaakt door iemand.

Daar ging ik vanuit.. ook omdat die op studio sessions staat en ook gedraaid wordt. Maar de climax versie klinkt behoorlijk echt.. Hoewel bij de laatste climax hoor ik een kick variatie.. hij gaat zelfs over in een soort van dubstyle beat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:16 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
miss wat raar

Maar zou de hardstyle zeg maar in kunnen storten, doordat de artiesten gewoon niet meer onder het genre hardstyle willen produceren... Omdat het zo naar beneden word gehaald de laatste tijd :huh: dit kwam in me op
Hoe bedoel je, naar beneden gehaald?

En over dat met jump: opzich mag het wel, nu is het nog redelijk underground, dan heeeeel bovengronds en na de rage weer heeeeeel ondergronds. Zou wel chill zijn. In de tussentijd als het bovengronds is ga ik wel gewoon hardcore luisteren, als het weer ondergronds is weer hardstiele :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 00:04 

Hardtraxx Addict

tomb schreef:
Timmer schreef:
miss wat raar

En over dat met jump: opzich mag het wel, nu is het nog redelijk underground, dan heeeeel bovengronds en na de rage weer heeeeeel ondergronds. Zou wel chill zijn. In de tussentijd als het bovengronds is ga ik wel gewoon hardcore luisteren, als het weer ondergronds is weer hardstiele :)

Zoals het nu is is het voor mij prima. Je hebt vet commerciële zooi maar ook nog steeds echte hardstyle. De fans weten het wel te vinden en voor de dagjesmensen is de commercie leuk. Voor allebei wat toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 00:31 

Hardtraxx Veteran

Jorea88 schreef:
Kryptica schreef:

Daar ging ik vanuit.. ook omdat die op studio sessions staat en ook gedraaid wordt. Maar de climax versie klinkt behoorlijk echt.. Hoewel bij de laatste climax hoor ik een kick variatie.. hij gaat zelfs over in een soort van dubstyle beat..

Volgens mij is het door iemand gemaakt die gewoon goed kan produceren. Heb 'm zelf een hele tijd niet geluisterd, dus weet t niet meer precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 09:07 

Hardtraxxer

Jorea88 schreef:
Kryptica schreef:

Had je er misschien een youtube linkje van ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 09:13 

Hardtraxxer

tomb schreef:
Timmer schreef:
miss wat raar

Het zou wel mooi zijn al zou hardstyle gewoon even faile, en dat dan alle commerciële artiesten dan weg gaan.
Maar weet iemand dan een artiest die commerciële achtergrond heeft dan? (Showtek ofzo? die zijn tog alleen slecht, niet commercieel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 10:06 

wat word de FUSION77?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 10:45 

Hardtraxx Veteran

Waarom is de wereld rond? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:12 

Ramirez schreef:

omdat de wereld niet vierkant is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:11 

Hardtraxx Addict

Omdat hij zo op een vinyl lijkt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:12 

Hymn schreef:
Omdat hij zo op een vinyl lijkt? :)

een HARDE vinyl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:17 

Donateur

DarkSymphony schreef:
Ramirez schreef:

omdat de wereld niet vierkant is xd

Doe eens on-topic blijven newbies..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:19 

Waar kan ik een sample vinden van Hardstyle Mafia - State of your Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Waar kan ik een sample vinden van Hardstyle Mafia - State of your Mind

Bedoel je niet The Machine - State of your Mind mss?
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen