Kan je zelf kiezen. Bij junodownload kan je aanvinken naar keuzeDelice wrote:Een vinyl wat voor geluidskwaliteit is dat, 192 , 320 , wav?
Meestal 192
Kan je zelf kiezen. Bij junodownload kan je aanvinken naar keuzeDelice wrote:Een vinyl wat voor geluidskwaliteit is dat, 192 , 320 , wav?
Dit is omdat ze onder een ander alias een totaal andere sound hebben. Kijk naar Techonoboy zelf en bv the hose of Builder. Bovendien komt er ook nog eens bij dat als ze al hun tracks onder een alias zetten dit op den duur best wel Uigekeken wordt.Sayenjumper wrote:Waarom verzinnen dj's een andere naam?
Dus een alias.
Bij en ander Label dan ook.
Waarom?
ik dacht gewoon voor het geld dat ze dat dedenbRt_ wrote:Dit is omdat ze onder een ander alias een totaal andere sound hebben. Kijk naar Techonoboy zelf en bv the hose of Builder. Bovendien komt er ook nog eens bij dat als ze al hun tracks onder een alias zetten dit op den duur best wel Uigekeken wordt.Sayenjumper wrote:Waarom verzinnen dj's een andere naam?
Dus een alias.
Bij en ander Label dan ook.
Waarom?
Verkeerd gedacht dusSayenjumper wrote:
ik daxht gewoon voor het geld dat ze dat deden
Je kan niet eens vinyls kopen bij JunodownloadbRt_ wrote:Kan je zelf kiezen. Bij junodownload kan je aanvinken naar keuzeDelice wrote:Een vinyl wat voor geluidskwaliteit is dat, 192 , 320 , wav?
Meestal 192
Goed gedaan om mailtje te sturen naar hem. Weten we dit ook weeralHardStyler wrote:Ik heb een antwoord gekregen op de vraag van: Wie spreekt Vocals in tracks vn Ran-D
Hier de Mail die hij stuurde:
Hi Michiel,
ik doe altijd mijn eigen vocals (met uitzondering van bomb this place, dat was rems).
Dus My name is hardstyle en My Sound zijn door mijzelf ingesproken. De vocals in
fucking posers heb ik ook gedaan. De zang in living for the moment ook, de rap en stukkie
zang in Say yeah ook. Ook de donkere stemmen in Fade to grey en Frightnight met Alphatwins.
Kortom, ik doe al m'n eigen vocals. Is dat ook weer opgehelderd
Grtzzzzz
Dus, Geen MC in die liedjes, enkel Ran-D
Ik dacht, DAT MOET IK WETENYannicksuper wrote:Goed gedaan om mailtje te sturen naar hem. Weten we dit ook weeralHardStyler wrote:Ik heb een antwoord gekregen op de vraag van: Wie spreekt Vocals in tracks vn Ran-D
Hier de Mail die hij stuurde:
Hi Michiel,
ik doe altijd mijn eigen vocals (met uitzondering van bomb this place, dat was rems).
Dus My name is hardstyle en My Sound zijn door mijzelf ingesproken. De vocals in
fucking posers heb ik ook gedaan. De zang in living for the moment ook, de rap en stukkie
zang in Say yeah ook. Ook de donkere stemmen in Fade to grey en Frightnight met Alphatwins.
Kortom, ik doe al m'n eigen vocals. Is dat ook weer opgehelderd
Grtzzzzz
Dus, Geen MC in die liedjes, enkel Ran-D
dat snap ik wel, maar als je kijkt naar alle livesets dan zitten daar een boel nummers in waar iedereen van uit ze dak gaat, maar waarom dan bijv word coone - earthquake gekozen en niet een ander hard nummer? heeft het misschien met iets commercieels te maken?Frankert wrote:Goede vraag. Wie weet het antwoord?
Zelf dacht ik dat ze een nummer uitkiezen wat op dat moment in de aftermovie goed past. Als iedereen uit zijn dak gaat bijvoorlbeeld ga je op je aftermovie geen rustig nummer er onder plakken.
You feel me?
Khadber wrote:Als jij het volume gigantisch hard hebt, oftewel je versterkt alles een beetje goed op feestniveau, heb je volgens mij veel minder last van de ruis. Wat het precies is weet ik niet, ik zit ook veel minder into vinyl etcetera.
En voor je tweede vraag bedoel je je gain-knop of niet? Draaiden ze CD of vinyl? En welke stijl?