Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wou eerst een Hercules dj control MP3 halen, maar daar kan dat toch niet mee? en met een MK2 wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ligt eraan hoeveel uitgangen hij heeft.,,, Even zoeken op google dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit kwam ik tegen op een site (gaat over de MP3)
Let op! deze DJ control bevat geen eigen ingebouwde geluidskaart dus u kunt hier niet direct een luidsprekerset of hoofdtelefoon op aansluiten. Uiteraard kan dit wel door het aankoppelen van een extra USB geluidskaart waardoor u via deze geluidskaart alsnog het geluid naar een set luidsprekers kan sturen. U kunt ook uitwijken naar bijvoorbeeld de Hercules DJ Console MKII, deze heeft namelijk wel een geluidskaart ingebouwd.

Over de MK2:
- 2 lijn-/phono-inganngen voor het mixen van analoge en digitale formaten
- Monitoring via koptelefoon voor overgang naar volgend nummer. Mix- en split-cues
- Microfooningang met talk-over functie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou ik dus voor de MK2 gaan als je geen 2 geluidskaarten hebt.. (of misschien 1x ingebouwd en een kaart).. Maar denk dat dan een MK2 handiger is.. Of in ieder geval 1 van die dingen die het heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja daar dacht ik ook aan.. Ik wou al bijna de MP3 kopen maar toch maar niet gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 14:17 
 
Hardtraxx Elite

D-Block & S-Te-Fan draaien , naar wat ik zie altijd Josh & Wesh like thiz , hebben zij iets met deze plaat te maken ofzo? Of draaien ze hem altijd omdat ze m zo geod vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
D-Block & S-Te-Fan draaien , naar wat ik zie altijd Josh & Wesh like thiz , hebben zij iets met deze plaat te maken ofzo? Of draaien ze hem altijd omdat ze m zo geod vinden ;)

Zover ik weet hebben ze er niets mee te maken, maar het past wel redelijk in hun happy stijl en de plaat word ook wel gewaardeerd door het publiek.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen, Ft, & en Vs in een track title?

Bv:
Zany Ft. Noisecontrollers - Delomelancum
Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 08:05 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Wat is het verschil tussen, Ft, & en Vs in een track title?

Bv:
Zany Ft. Noisecontrollers - Delomelancum
Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight


Interessante vraag dit waar ik mijn visie op zal geven. Allereerst zie je in line-up's ook vaak VS staan. Bij mij roept dat een battle op. Helaas is dat concept al een aantal jaren "uitgestorven". Battlen is er niet meer bij. Er is meer sprake van "featuring" tijdens livesets.

Bij het produceren van platen zou ik zeggen dat bij featuring de stijlen van beide producers uit de kast worden gehaald en worden "samengesmolten" tot een nieuw product (track). Bij vs denk ik meer aan het feit dat je heel duidelijk de elementen van beide producers kunt herkennen in de nieuwe track die ze samen maken.
Zo zie ik het, maar ik denk dat het m meer in de naamgeving ligt. Vs klinkt "stoerder" dan ft. omdat dit meer aan een battle doet denken.

Het nummer waar ik het beste elementen van beide producers kan herkennen is 384.000 van The Prophet en Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah ik vind in meer producties met samenwerkingen wel duidelijk onderdelen van mensen terug. Ik denk dat Deepack & Frontliner tracks van begin dit jaar en nog duidelijker verschil laten zien..

Voor de rest heeft mvo gewoon gelijk. Tegenwoordig is er weinig battle meer aan, zou wel weer vet zijn om echt 2 mensen een zware battle uit te laten voeren! Elkaar jennen en interuperen enzo :). Is wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik stelde hem in-direct net ook al bij de wist-je-dat topic, maar waar staat TBA voor en waarom gebruiken zoveel artiesten die afkorting in de titel van hun producties/remixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gaf ook net antwoord op dat in het wistjedat topic ;).

TBA = To Be Announced, vertaald: Word nog aangekondigd.

Oftewel ze hebben nog geen naam voor de track die ze daar hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 13:54 
 
Donateur

Khadber was me net voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Danku! Ja, jij bent zo snel, had daar nog niet gelijk een antwoord verwacht! Maar het is inderdaad ook wel logisch dat je dan je plaat TBA noemt :D

Maar ga graag op de uitnodiging in, als we nou gewoon met een hele hardtraxx groep vooraan bij AVIO LIVE gaan staan!? Stampeee :woot:

ps. Waarom zouden ze zo'n heldenplaat niet uitbrengen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik ben erbij! :woot:

Het enige wat me MISSCHIEN nog weg kan houden, wat ik dus vrees, is als Tat & Zat en AVIO tegelijkertijd staan.. Dat gaat toch wel mijn act worden geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is er al trouwens al iets vanuit Hardtraxx gekomen om elkaar te ontmoeten @ InQontrol, kon zo gauw niet even iets vind bij de topic Inqontrol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt nog :). Regelen we nog even.. Het is namelijk het handigste om er een TT bij te hebben, dan weten we wanneer er veel actie is :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk, dat is chill! Hebben de leden ook nog stemrecht, of zijn het de moders die bepaalde bij welke stage we gaan staan ^^

En nog even klein vraag over dat AVIO filmpje, waarom zouden ze dat niet uitbrengen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zoeken wel een tijdstip uit, loopt allemaal wel los!

Omdat ze niet alles uitbrengen.. Bijvoorbeeld Frontliner brengt ook niet alles uit wat hij maakt en zo nog wel wat. Het verschil tussen iets wat je live speelt (dat is maar een klein stukje misschien) en een volledige release is zo groot. Intro/Outtro, mastering, het drukken van de vinyl, de promotie en dergelijke. Dit is gewoon een leuk speeltje om met het huidige nieuws te sollen, dat doen ze wel vaker ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het maar jammer. Als ze het nou alleen op mp3 uitbrengen, zal ik wel zorgen voor de promotie en dan hoeven ze alleen nog maar de intro/outro te doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Ik vind het maar jammer. Als ze het nou alleen op mp3 uitbrengen, zal ik wel zorgen voor de promotie en dan hoeven ze alleen nog maar de intro/outro te doen xd

Ja maar als je dat te vaak doet krijg je een slechte naam omdat er veel minder nummers op je naam staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Milán schreef:
Ik vind het maar jammer. Als ze het nou alleen op mp3 uitbrengen, zal ik wel zorgen voor de promotie en dan hoeven ze alleen nog maar de intro/outro te doen xd

Ja maar als je dat te vaak doet krijg je een slechte naam omdat er veel minder nummers op je naam staan


Als je meer released heb je toch meer nummers op je naam staan? Of bedoel je 't anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb je wel meer nummers op je naam staan maar ook veel minder interessante nummers ;)
Kijk als je 5 tracks heb uitgebracht en ze zijn allemaal tip top in orde is het wat anders als je 30 tracks heb uitgebracht waarond 25 slechte nummers (die slecht afgemixed zijn ed.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom worden er bij sommig tracks als er een MC doet, de vocals de MC naam wel genoemd bij de artiest, en bij sommige tracks zoals bv: Fucking Posers niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 17:19 
 
Donateur

flevoboys schreef:
Waarom worden er bij sommig tracks als er een MC de vocals de MC naam wel genoemd bij de artiest, en bij sommige tracks zoals bv: Fucking Posers niet.

Goeie vraag, wou ik ook nog stellen :)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen