Buéntie schreef:
Khadber:
Hoeveel hou jij van hardstyle?

Nice om te zien hoeveel jij wel niet weet van Hardstyle etc

Vanaf 2007 echt intensief gaan luisteren, maar eerste plaat die ik los had was Max Enforcer - Catching Up.
Ik begon met de allereerste Explosive Cartuning CD, half 2004 de Sensation Black CD, daarna eind 2004 de Darkraver CD gekocht, wat een lekkere teringherrie haha! Toen begin 2005 Trance Energy gehaald, dat was mijn laatste Trance CD.
Sensation Black 2005 CD2, track 4: Yoji Biomehanika - Monochroma. Daar begon het van leuk naar echt heel erg vet. In 2004 was het leuk die CD, maar toen ben ik echt ervan gaan houden. Sensation Black 2005 zelf opgenomen op WMA, 8.5 uur feest op 1 bestandje!
Tijd dus volgehouden, toen dus veel sets geluisterd etc, uiteindelijk begonnen met tracks sparen, zoals gezegd was de eerste Catching Up, daarna tracks als Followers etcetera gedaan.
Het superfanatiek sparen begon begin 2007 met de tracks: A*S*Y*S* - Cheers (Zany Remix), A-Lusion - Drummer Beat en Noisecontrollers - Creatures. Vanaf begin 2008 ben ik legaal gaan kopen, oude tracks die ik nu draai koop ik nu ook gewoon bij. (Heb mijn verzameling toen weggegooid, met een schone lei begonnen).
Ik hou wel redelijk van hardstyle, maar ook gewoon dance in het algemeen. Trance komt weer lekker op! Beetje house/Electro kan ik soms wel waarderen.