Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 555  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:18 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Ik meen mij te herinneren dat ik hier ooit op dit forum een topic had gezien waar een hoop dj banners in stonden. Die dingen die je in je onderschrift kan zetten, net zoals hierboven die van Activator.
Maar ik kan dat topic nu nergens meer vinden? :(

algemeen/hardstyle-userbars-t6139.html
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:08 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
DarkNoize schreef:
Ik meen mij te herinneren dat ik hier ooit op dit forum een topic had gezien waar een hoop dj banners in stonden. Die dingen die je in je onderschrift kan zetten, net zoals hierboven die van Activator.

algemeen/hardstyle-userbars-t6139.html

Bedankt!
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 18:56 

Hardtraxx Veteran

Ik last dit op PF.
Citaat:
Vitesse is vandaag overgenomen door een Georgier. Zal dit ook gevolgen hebben voor Qlimax? Ik mag toch hopen van niet!!

Ik weet niet of dit consequenties heeft.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Ik last dit op PF.
Citaat:
Vitesse is vandaag overgenomen door een Georgier. Zal dit ook gevolgen hebben voor Qlimax? Ik mag toch hopen van niet!!

Ik weet niet of dit consequenties heeft.

de stadions zijn toch van de gemeente :$
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 19:45 

Hardtraxx Addict

Yep, vitesse huurt ook gewoon het stadion.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 13:35 

Hardtraxxer

Weet iemand waar je Fenix & Sjaak - Mr Ego kunt vinden in redelijke (luisterbare) kwaliteit? :cool:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 13:36 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:

Die heb ik zelf gemaakt. ;)
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:34 

Hardtraxx Veteran

Is Noisecontrollers - Furybox ooit ge(free)released?
zat ff in mn muzieklijst te zoeken, zag de edit rip erin staan, en vind het zo'n heerlijk nummer :love:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:52 

Hardtraxxer

Komt er nog een aftermovie van the Qontinent van de vrijdag editie? Waar Hardtraxx een podium had... ben eigenlijk wel benieuwd hoe het was...
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:26 

Hardtraxx Veteran

PDB1987 schreef:
Komt er nog een aftermovie van the Qontinent van de vrijdag editie? Waar Hardtraxx een podium had... ben eigenlijk wel benieuwd hoe het was...

kijk bij feesten in het qontinent topic, daar heeft in phase zijn aftermovie al geplaats. Er staan ook nog meer goede kwaliteit video's op van jor-d ;)
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:48 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
PDB1987 schreef:

kijk bij feesten in het qontinent topic, daar heeft in phase zijn aftermovie al geplaats. Er staan ook nog meer goede kwaliteit video's op van jor-d ;)

Haha had ik nog niet gezien. danku!
ziet er wel vet uit!
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:36 

Donateur

wanneer komt Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers RMX) uit?
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

dutchhunters schreef:
wanneer komt Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers RMX) uit?

ja wil ik ook wel weten, want die klonk best lekker
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:23 

Donateur

Kan nog wel ff duren haha. Eind 2010 denk.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:20 

Hardtraxxer

Iemand enig idee of Psyko punkz hun editie van Techno prime gaat uitbrengen?

vinddd ik namelijk heerrrlijk :bomb:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:23 

Hardtraxx Newbie

Kan er iemand me vertellen welke de beste settings zijn voor de equalizer van itunes ? (hardstyle)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 18:01 

Hardtraxx Veteran

mrlaks schreef:
Iemand enig idee of Psyko punkz hun editie van Techno prime gaat uitbrengen?

vinddd ik namelijk heerrrlijk :bomb:

ik heb geen idee, maar hij is alleen volgens mij nog maar bij defqon gedraaid (verbeter me als dit niet zo is!). Maar als PP dat nummer over een tijd veel gaan draaien, dan zou ik wel een release verwachten :)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 18:17 

Hardtraxx Addict

Volgens mij heb ik die zondag op Tomorrowland ook gehoord, net zoals die Eternity dj-tool!
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 18:58 

Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Volgens mij heb ik die zondag op Tomorrowland ook gehoord, net zoals die Eternity dj-tool!

oeh goed nieuws :)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 19:05 

Hardtraxxer

En toch ben ik bang dat ze die niet gaan releasen .. :(
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 19:07 

Hardtraxx Veteran

mrlaks schreef:
En toch ben ik bang dat ze die niet gaan releasen .. :(

ja maar techno prime is een remix toch? Dan is er wel een kans dat het gereleased wordt hoor, met een dj tool juist niet.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:13 

Hardtraxx Newbie

hey luitjes,
ik vind het altijd erg vermakelijk om de forums door te bladeren, maar deze ene keer neem ik ook de moeite om eens een vraag te stellen ^^

ik ben al een aardige tijd (lees 5 jaar) into de hardstyle, maar loop eigenlijk altijd tegen hetzelfde liedje aan. Namelijk dat de meeste hardstyle
feesten in het zuiden van het land plaatsvinden... Nou zou ik het persoonlijk niet erg vinden om dan een avond een hoteletje te pakken maar dan krijg ik mn vrienden niet mee. Maargoed, aangezien ik vlakbij utrecht woon en alleen in bezit ben van een fiets en een treinkaart is dit toch een probleem ( de meeste treinen rijden niet laat en op de fiets naar tilburg is nou ook niet jedat! :) )
Dus bij deze de vraag: weet iemand een tent waar wel eens een leuk hardstyle feest plaatsvind in de regio Utrecht?

alvast bedakt! :)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:52 

Hardtraxx Crew

Tijdje geleden is er een Euphoria geweest in Central Studios in Utrecht. Denk dat dit feest daar nog wel paar keer terug zal keren. Verder zou ik het niet weten. :thumbup: Kijk een beetje rond op Partyflock ofzo zou ik zeggen.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:05 

Hardtraxx Veteran

Barsbas schreef:
hey luitjes,
ik vind het altijd erg vermakelijk om de forums door te bladeren, maar deze ene keer neem ik ook de moeite om eens een vraag te stellen ^^

ik ben al een aardige tijd (lees 5 jaar) into de hardstyle, maar loop eigenlijk altijd tegen hetzelfde liedje aan. Namelijk dat de meeste hardstyle
feesten in het zuiden van het land plaatsvinden... Nou zou ik het persoonlijk niet erg vinden om dan een avond een hoteletje te pakken maar dan krijg ik mn vrienden niet mee. Maargoed, aangezien ik vlakbij utrecht woon en alleen in bezit ben van een fiets en een treinkaart is dit toch een probleem ( de meeste treinen rijden niet laat en op de fiets naar tilburg is nou ook niet jedat! :) )
Dus bij deze de vraag: weet iemand een tent waar wel eens een leuk hardstyle feest plaatsvind in de regio Utrecht?

alvast bedakt! :)

Thunderdome in December, voor de rest weet ik het ook niet woon zelf in Amersfoort misschien dat Maarten een adresje weet.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:36 

Hardtraxxer

Thunderdome is Hardcore, hij vraagt naar Hardstyle denk ik.
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen