Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 15:19 

Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Luca77 schreef:
Ik heb verscheidene fora gelezen over een einde van 2-Sidez, helaas.
Weet iemand hier daar meer van!?
Naar mijn weten zijn er nog geen officiele bronnen die dit bevestigen namelijk?
Dank u alvast!

Ook gehoord maar ook nog geen bronnen die dit bevestigen!

Maar het klopt wel, free festival was hun laatste gig zoals het er nu uitziet:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 17:01 

Hardtraxx Addict

Weet iemand wanneer er een "splitsing" is gekomen tussen de hardstyle en de rauwere kant? Door welke tracks werd dit 'geforceerd'? Is dit zeer recent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 17:14 

Hardtraxx Veteran

Spanjer schreef:
Weet iemand wanneer er een "splitsing" is gekomen tussen de hardstyle en de rauwere kant? Door welke tracks werd dit 'geforceerd'? Is dit zeer recent?

Volgens mij is het een beetje door b2s gekomen, die op Euphoria en Decibel aparte 'Raw' stages aankondigde. Werd dan ook weer terug te zien in Q feestjes zoals Dominator (Raw hardstyle stage) en Defqon (blue=raw).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 17:21 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Spanjer schreef:

Volgens mij is het een beetje door b2s gekomen, die op Euphoria en Decibel aparte 'Raw' stages aankondigde. Werd dan ook weer terug te zien in Q feestjes zoals Dominator (Raw hardstyle stage) en Defqon (blue=raw).

Blue = Raw? Na dat weet ik niet. De blue bestaat al weet ik hoeveel jaar en dat raw is pas sinds een paar maanden/weken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 17:52 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
PNXRMX schreef:
Spanjer schreef:

Blue = Raw? Na dat weet ik niet. De blue bestaat al weet ik hoeveel jaar en dat raw is pas sinds een paar maanden/weken..

Dit jaar stonden er in de blue alleen maar raw namen voor zover ik me kan herinneren :)

EDIT:
11:00 - 12:15: Nitrouz
12:15 - 12:45: Live: Second Identity
12:45 - 14:15: Slim Shore
14:15 - 14:45: Live: Psyko Punkz
14:45 - 16:00: Digital Punk
16:00 - 17:30: Zany
17:30 - 19:00: Tatanka
19:00 - 20:30: Alpha²
19:00 - 20:30: Beat Providers
20:30 - 21:30: B-Front
21:30 - 23:00: Deepack

Niet helemaal dus, maar wel van 12:45 tot 21:30 imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 18:04 

Hardtraxxer

Spanjer schreef:

Niet alleen door de stages, maar ook de manier van produceren. Heren als B-Front en Titant produceren gewoon kneiterharde tracks. Vooral beukwerk zeg maar. Andere producers richten zich meer op melodie (DBSTF).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 18:09 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Dit jaar stonden er in de blue alleen maar raw namen voor zover ik me kan herinneren :)

EDIT:
11:00 - 12:15: Nitrouz
12:15 - 12:45: Live: Second Identity
12:45 - 14:15: Slim Shore
14:15 - 14:45: Live: Psyko Punkz
14:45 - 16:00: Digital Punk
16:00 - 17:30: Zany
17:30 - 19:00: Tatanka
19:00 - 20:30: Alpha²
19:00 - 20:30: Beat Providers
20:30 - 21:30: B-Front
21:30 - 23:00: Deepack

Niet helemaal dus, maar wel van 12:45 tot 21:30 imo

Dat wel, maar je kan niet zeggen dat de blue nou een raw stage is. De Blue bestaat namelijk al veel langer dan melodic of raw hs.. En als je naar die blue in Australie kijkt kan je het ook niet echt Raw noemen. Alleen de dikgedrukte namen zijn raw:
BLUE:
The Prophet
Tatanka & Zatox
Suae & Pulsar
Pavo vs Isaac
Max Enforcer
Toneshifterz
Alpha Twins

The Prophet zou wel zijn melodieuze hitje draaien, Suae & Pulsar ken ik niet. Pavo en Isaac draaien early en Toneshifterz is niet melodieus maar ook niet echt rauw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 18:14 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
The Prophet zou wel zijn melodieuze hitje draaien, Suae & Pulsar ken ik niet. Pavo en Isaac draaien early en Toneshifterz is niet melodieus maar ook niet echt rauw..

Ik bedoelde ook niet echt dat de blue voortaan 'raw' als concept heeft oid, maar ze hebben er dit jaar wel een raw stage van gemaakt imo. Er was wel een duidelijk verschil tussen de namen op de main en de namen op de blue dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 19:01 

Donateur

Spanjer schreef:

Dit jaar. En dat ging een beetje vanzelf aangezien de meest populaire namen meer vrolijke hardstyle draaien en de nieuwere, onbekendere artiesten rauwe hardstyle. InQontrol was qua line-up het eerste feest waarin je duidelijk verschil zag tussen de hardstyle op de mainstage en in de hardstylezaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 19:04 

Hardtraxx Veteran

En daarna maakte B2S het nog een stukje erger door een Euphoria stage en een Rawstage te doen op Euphoria en Decibel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:00 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
En daarna maakte B2S het nog een stukje erger door een Euphoria stage en een Rawstage te doen op Euphoria en Decibel!

sorry hoor maar ik vind dat b2s betere stappen neemt in die splitsing, Q-dance is toch meer fan van het andere ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:17 

Hardtraxx Veteran

Ja erger was mischien niet het juiste woord, ik vind het zelf ook heel vet dat het gebeurt maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:33 

Hardtraxx Elite

Daarom ben ik toch wat meer fan van B2S dan van Q-dance. Q-dance zet Headhunterz en dat soort types op de main om de buitenste kring (grootste gedeelte) hardstyle luisteraars aan te trekken, dat lukt ze blijkbaar goed. Bij Defqon.1 dan in ieder geval, want de line-up van de Q-Base mainstage ziet er piekfijn uit.

Over de line's-up & originaliteit van B2S heb ik nooit wat te klagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:36 

Hardtraxx Veteran

Wat wel weer een pluspunt aan Q is zijn de acties die ze doen. Defqon Australia Anthem contest, Build Your Own Area contest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:43 

Hardtraxx Elite

Simizle schreef:
Spanjer schreef:

Niet alleen door de stages, maar ook de manier van produceren. Heren als B-Front en Titant produceren gewoon kneiterharde tracks. Vooral beukwerk zeg maar. Andere producers richten zich meer op melodie (DBSTF).

Naar mijn mening profileert juist Titan zich als rauw door zijn draaien en niet door zijn produceren. Hij heeft twee releases nu, waarvan één een rawtrack is en de ander gewoon mainstream hardstyle (wel hele goede naar mijn mening).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:48 

Hardtraxx Veteran

Wat iedereen hier roept over B2s en Q snap ik niet. Want hun werken toch nauw samen en zaten ook in het zelfde gebouw. Dus in feite zullen ze wel niet heel veel verschillen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:51 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Wat iedereen hier roept over B2s en Q snap ik niet. Want hun werken toch nauw samen en zaten ook in het zelfde gebouw. Dus in feite zullen ze wel niet heel veel verschillen..

Dat het dezelfde mensen zijn die het organiseren, wil toch niet zeggen dat de events ook hetzelfde zijn?

Coca Cola en Fanta zijn ook van hetzelfde bedrijf, toch vind ik cola lekkerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:52 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Edwinn schreef:

Dat het dezelfde mensen zijn die het organiseren, wil toch niet zeggen dat de events ook hetzelfde zijn?

Ja maar die kiezen ook voor 1 lijn, ze zullen het beide op de ingredienten na op dezelfde manier produceren. Zo zal dus B2s en Q alles wel op dezelfde manier klaarstomen al is het resultaat misschien wel anders.. Dat B2S dus iets minder mainstream gericht is dan Q..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:55 

Hardtraxxer

B2s en Q zijn met elkaar verbonden maar het is ook weer niet zo dat ze in hetzelfde gebouw zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:56 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Sunboom schreef:
Edwinn schreef:

Ja maar die kiezen ook voor 1 lijn, ze zullen het beide op de ingredienten na op dezelfde manier produceren. Zo zal dus B2s en Q alles wel op dezelfde manier klaarstomen al is het resultaat misschien wel anders.. Dat B2S dus iets minder mainstream gericht is dan Q..

Precies, en daar gaat het nou net om! Want wat beoordeel je uiteindelijk? Het productieproces? Nee, het resultaat.

Al zijn cola en fanta op 90% dezelfde manier gemaakt, uiteindelijk is cola toch lekkerder :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 21:00 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Precies, en daar gaat het nou net om! Want wat beoordeel je uiteindelijk? Het productieproces? Nee, het resultaat.

Al zijn cola en fanta op 90% dezelfde manier gemaakt, uiteindelijk is cola toch lekkerder :P.

Precies. Cola. :worship:

Maar goed, je hebt wel gelijk.. ;) Maar de mensen moeten wel weten dat ze niet B2S gaan aanbidden en Q afkraken terwijl het in principe bij elkaar hoort. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 21:08 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Sunboom schreef:

Precies. Cola. :worship:

Maar goed, je hebt wel gelijk.. ;) Maar de mensen moeten wel weten dat ze niet B2S gaan aanbidden en Q afkraken terwijl het in principe bij elkaar hoort. ;)

Daar heb je zeker een punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 00:41 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
B2s en Q zijn met elkaar verbonden maar het is ook weer niet zo dat ze in hetzelfde gebouw zitten ;)

Q zit tegenwoordig in het ID&T gebouw. (Wat echt om de hoek bij de HMH en de arena staat)

Edit:

Hier: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... ,,0,-11.88
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 08:52 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Deeltjesversneller schreef:

Q zit tegenwoordig in het ID&T gebouw. (Wat echt om de hoek bij de HMH en de arena staat)

Edit:

Hier: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... ,,0,-11.88

Hehe, dat is volgensmij vlak bij de ArenA. Rijd daar wel is langs als we naar Ajax gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:33 

Hardtraxxer

Ik meen mij te herinneren dat ik hier ooit op dit forum een topic had gezien waar een hoop dj banners in stonden. Die dingen die je in je onderschrift kan zetten, net zoals hierboven die van Activator.
Maar ik kan dat topic nu nergens meer vinden? :(
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen