Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:44 

Donateur

Dit jaar was er een Euphoria in Central Studio's, wellicht dat dat nog een keer terug komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:38 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
DarkNoize schreef:
Ik meen mij te herinneren dat ik hier ooit op dit forum een topic had gezien waar een hoop dj banners in stonden. Die dingen die je in je onderschrift kan zetten, net zoals hierboven die van Activator.
Maar ik kan dat topic nu nergens meer vinden? :(

Die heb ik zelf gemaakt. ;)

Ik zei dat gewoon even zodat het duidelijk was wat ik bedoelde ;)

@ Barsbas:
Je kan toch gewoon met Eventtravel of een andere organisatie naar feesten gaan?
Als ik alleen naar feesten zou gaan die hier in de buurt zouden zijn... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:40 

Bierkoning

Barsbas schreef:
hey luitjes,
ik vind het altijd erg vermakelijk om de forums door te bladeren, maar deze ene keer neem ik ook de moeite om eens een vraag te stellen ^^

ik ben al een aardige tijd (lees 5 jaar) into de hardstyle, maar loop eigenlijk altijd tegen hetzelfde liedje aan. Namelijk dat de meeste hardstyle
feesten in het zuiden van het land plaatsvinden... Nou zou ik het persoonlijk niet erg vinden om dan een avond een hoteletje te pakken maar dan krijg ik mn vrienden niet mee. Maargoed, aangezien ik vlakbij utrecht woon en alleen in bezit ben van een fiets en een treinkaart is dit toch een probleem ( de meeste treinen rijden niet laat en op de fiets naar tilburg is nou ook niet jedat! :) )
Dus bij deze de vraag: weet iemand een tent waar wel eens een leuk hardstyle feest plaatsvind in de regio Utrecht?

alvast bedakt! :)

Ik heb hetzelfde probleem :P
Maar bij ons in et dorp gaat dr altijd een grote groep dus wordt er meestal een bus(sen) geregeld naar de grote feestjes voor een man of 50(Mystery Land zelfs 4 bussen!).
Ben wel een x met de bus-trein-taxi naar Rebirth gegaan maarja je moet er wat voor over hebben he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:32 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
Is Noisecontrollers - Furybox ooit ge(free)released?
zat ff in mn muzieklijst te zoeken, zag de edit rip erin staan, en vind het zo'n heerlijk nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:38 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
Robster schreef:
Is Noisecontrollers - Furybox ooit ge(free)released?
zat ff in mn muzieklijst te zoeken, zag de edit rip erin staan, en vind het zo'n heerlijk nummer :love:

Nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 11:12 

Hardtraxx Newbie

Is er ook een uitzendschema voor b2s radio met het oog op decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 11:17 

Hardtraxxer

gewoon mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 11:20 

Aan het typen...

Nah, hierna gaan ze naar pussy lounge ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 11:22 

Hardtraxx Newbie

Maar heeft iemand er ook een bron voor? :P
Heletijd mainstage zou niet verkeerd zijn maar ik geloof dat dat normaal nooit zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 11:57 

Hardtraxxer

Er is geen uitzendschema bekend gemaakt, zover ik weet... maar er gaat heel wat mis zo te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 21:51 

Hardtraxx Addict

Ik zie vaak mensen zeggen dat de meeste hardstyle van nu een commerciele rotzooi is geworden, vaak zeggen deze mensen dan ook dat dat komt doordat de hardstyle veel softer is geworden.

Hoe is dit te verklaren? Als de muziek wat minder rauw is, waarom zou het dan ineens zoveel meer commercieël worden? Is dit puur omdat het grote publiek van de softere hardstyle houdt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 22:06 

Hardtraxx Addict

Spanjer schreef:
Ik zie vaak mensen zeggen dat de meeste hardstyle van nu een commerciele rotzooi is geworden, vaak zeggen deze mensen dan ook dat dat komt doordat de hardstyle veel softer is geworden.

Hoe is dit te verklaren? Als de muziek wat minder rauw is, waarom zou het dan ineens zoveel meer commercieël worden? Is dit puur omdat het grote publiek van de softere hardstyle houdt?

Ik denk het wel ja. De meer melodieuze style spreekt meer mensen aan dan het betere beukwerk. Hoewel het bpm wel omhoog is gegaan met de tijd waren de platen vroeger over het algemeen harder. Maar er zijn natuurlijk, gelukkig, ook nog platen die wel lekker doorbeuken. ( ikzelf heb het niet zo op de nieuwere style van bv headhunterz, scope dj, wildstylez, brennan heart enz.) Et heet niet voor niks hardstyle.

Wat ook mee heeft geholpen is dat het meeste tegenwoordig gereleased wordt via mp3. Er worden gewoon veel meer platen uitgebracht dan toen alles nog op vinyl gereleased werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Spanjer schreef:

Ik denk het wel ja. De meer melodieuze style spreekt meer mensen aan dan het betere beukwerk. Hoewel het bpm wel omhoog is gegaan met de tijd waren de platen vroeger over het algemeen harder. Maar er zijn natuurlijk, gelukkig, ook nog platen die wel lekker doorbeuken. ( ikzelf heb het niet zo op de nieuwere style van bv headhunterz, scope dj, wildstylez, brennan heart enz.) Et heet niet voor niks hardstyle.

Wat ook mee heeft geholpen is dat het meeste tegenwoordig gereleased wordt via mp3. Er worden gewoon veel meer platen uitgebracht dan toen alles nog op vinyl gereleased werd.

Daar gaat de kwaliteit inderdaad van achteruit. Het is zo van: nieuwe track, ow hij is wel aardig oke ik gooi hem online. Vroeger moest hij echt goed zijn mocht hij gereleased worden op vinyl..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:43 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Daar gaat de kwaliteit inderdaad van achteruit. Het is zo van: nieuwe track, ow hij is wel aardig oke ik gooi hem online. Vroeger moest hij echt goed zijn mocht hij gereleased worden op vinyl..

Klopt, maar vroeger moest je skills hebben om DJ/Producer te zijn. Je kunt nu namelijk erg gemakkelijk beatmatchen met de Pioneer CDJ's en produceren is ook een eitje geworden met de komst van FL Studio en de shit load aan vsti's

en nog een vraagje:
Weet iemand iets van de 160 BPM track van Wildstylez (die van Defqon 2010) Word dat een release of blijft 't een tool? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:53 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Edwinn schreef:

en nog een vraagje:
Weet iemand iets van de 160 BPM track van Wildstylez (die van Defqon 2010) Word dat een release of blijft 't een tool? :whistle:

Is nu de intro van JDX ft. Kelly Q - You & Me (Wildstylez Remix) alleen dan geen 160 bpm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:08 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Mannonymous schreef:
Edwinn schreef:

en nog een vraagje:

Is nu de intro van JDX ft. Kelly Q - You & Me (Wildstylez Remix) alleen dan geen 160 bpm :P

Meen je niet... Nja ff zelf een editje maken dan maar :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:06 

Hardtraxx Addict

Iemand enig idee waar dit deuntje vandaan komt? Komt me zo verrekte bekend voor maar ik kan dr maar niet opkomen waarvan t nou is :/

@ 1:24
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:12 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Timothy21 schreef:
Spanjer schreef:

lol, jij hebt vast het interview met promo gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:22 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Iemand enig idee waar dit deuntje vandaan komt? Komt me zo verrekte bekend voor maar ik kan dr maar niet opkomen waarvan t nou is :/

The Prophet - Café Del Mar ? :P

Niet geluisterd gewoon even opgezocht! Dus als het verkeerd is Don't judge me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:22 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:

Je kan veel zeggen, maar Promo heeft wel 100% gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 17:09 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Just4Music schreef:

Je kan veel zeggen, maar Promo heeft wel 100% gelijk!

Ja idd, enne nee dat interview had ik niet gelezen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 20:04 

Hardtraxx Elite

De meesten kennen natuurlijk 'Isaac & Wildstylez - Lost in Music' wel. Nou hoorde ik gister op Decibel een remix van 'We are your friends' in de set van Wildstylez, en nu staat ie ook in dit filmpje van Isaac:

Dus nu vraag ik me af: Is die remix misschien van beide heren en komt die niet samen met 'Lost in Music' op 1 release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 20:09 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
De meesten kennen natuurlijk 'Isaac & Wildstylez - Lost in Music' wel. Nou hoorde ik gister op Decibel een remix van 'We are your friends' in de set van Wildstylez, en nu staat ie ook in dit filmpje van Isaac:

Dus nu vraag ik me af: Is die remix misschien van beide heren en komt die niet samen met 'Lost in Music' op 1 release?

Horen we vanzelf wel een keer denk ik zo.
Denk zelf dat ie alleen van Isaac is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 00:17 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
SoundTunerZ schreef:

The Prophet - Café Del Mar ? :P

Niet geluisterd gewoon even opgezocht! Dus als het verkeerd is Don't judge me!

Ja zit ie ook in, maar das niet degene die ik zoek :P T ligt echt op t puntje van mn tong maar kan dr maar niet op komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 12:08 

Hardtraxx Newbie

Ik hoorde op decibel een hardcore remix van Dune - Cant stop raving..

Iemand enig idee van wie die is. Of de de titel weet?
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen