Hmm. Vreemd paar dagen geleden kon ik namelijk wel stemmen. Nu is de poll er niet meer..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Komt Bass Modulators vs Spectrum - Journey nog uit
die is zo lekkah
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 1 day ago
Ja op DJU-Orange als ik me niet vergisRobster wrote:Komt Bass Modulators vs Spectrum - Journey nog uitdie is zo lekkah
Wie weet waar de vocals van Bass Modulators - Music Is My Life vandaan komen?
Super vette plaat trouwens.
Nog een vraag:
RMB - Deep Down Below (Kodex Remix) is deze al uit?
RMB - Deep Down Below (Kodex Remix) is deze al uit?
Bij welke label zit Ran-D nou?
Toch niet bij Scantraxx?
Edit:
Hij zit bij A2 records, maar dat was natuurlijk overgenomen door Scantraxx, ik weet het weer
Toch niet bij Scantraxx?
Edit:
Hij zit bij A2 records, maar dat was natuurlijk overgenomen door Scantraxx, ik weet het weer
Weet iemand toevallig of er afgelopen weekend bij Dance Valley nieuwe Southstylers producties zijn gespeeld? Laatste release dateert ook alweer even terug.
Volgens mij Omni Trio - Thru the vibeRiStyle wrote:Wie weet waar de vocals van Bass Modulators - Music Is My Life vandaan komen?
tering lekker nummer ook
View on YouTube
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Vraagje,
Ik ga binnenkort verhuizen en wil een bepaald soort schilderijen.. Een beetje van die psychedelische dingen met veel kleurtjes enzo, vind zoiets echt vet in de woonkamer.
Wie weet waar ik zulke schilderijen voor een betaalbare prijs kan vinden?
Enkele voorbeelden:

Thanks!!
Ik ga binnenkort verhuizen en wil een bepaald soort schilderijen.. Een beetje van die psychedelische dingen met veel kleurtjes enzo, vind zoiets echt vet in de woonkamer.
Wie weet waar ik zulke schilderijen voor een betaalbare prijs kan vinden?
Enkele voorbeelden:

Thanks!!
Is het niet wat om het misschien door een schilder op je muur te laten schilderen ofzo ?
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Hoeft ook weer niet de hele muur, gewoon een schilderijtje of 2, 3 omdat ik t mooi vind... Hoef niet in een kamer te zitten vol met kleuren
Maar gewoon een winkel of iets waar ze eventueel dit soort schilderijen hebben
Edit: gevonden
http://kosmickitchen.nl/index.php?optio ... &Itemid=93
Edit: gevonden
http://kosmickitchen.nl/index.php?optio ... &Itemid=93
heey.
Ik moet Ergens 'Lege Cd'tjes kopen,
T is Voor Livesets Op te zetten.
Hoeveel MB Kan ik t Beste Pakken ?
Alvast bedanktt.
Ik moet Ergens 'Lege Cd'tjes kopen,
T is Voor Livesets Op te zetten.
Hoeveel MB Kan ik t Beste Pakken ?
Alvast bedanktt.
Gewone CD van 700MB kan je wel wat livesets op kwijt en die kan je overal op afspelen. Als je meer wilt moet je DVD pakken maar dan kan je hem niet afspelen. 
-
S
Hardstyle_Ambassador wrote: Hoeveel MB Kan ik t Beste Pakken ?
Vaak pakt een autoradio ze niet toch?Edwinn wrote:Gewone CD van 700MB kan je wel wat livesets op kwijt en die kan je overal op afspelen. Als je meer wilt moet je DVD pakken maar dan kan je hem niet afspelen.
stefaneke wrote:Hardstyle_Ambassador wrote: Hoeveel MB Kan ik t Beste Pakken ?Da's zoiezo al een idiote vraag
Ik heb verscheidene fora gelezen over een einde van 2-Sidez, helaas.
Weet iemand hier daar meer van!?
Naar mijn weten zijn er nog geen officiele bronnen die dit bevestigen namelijk?
Dank u alvast!
Dank u alvast!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ook gehoord maar ook nog geen bronnen die dit bevestigen!Luca77 wrote:Ik heb verscheidene fora gelezen over een einde van 2-Sidez, helaas.
Dank u alvast!
Hun site is nog steeds in de ether en er staat zelf bij dat ze 'god' nog gaan releasen. Maar die 'update' dateert al van paar maanden terug...
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Denk het niet! Kan hem toch niet vinden op Hs.com/DT en Juno!RiStyle wrote:Is deze al uit: Kevin Kaos – Get Omlaag?
Zag het ook net staan inderdaad. Zou toch jammer zijn, vond/vind het (zeker live) een erg vet duoBerunda wrote:Hun site is nog steeds in de ether en er staat zelf bij dat ze 'god' nog gaan releasen. Maar die 'update' dateert al van paar maanden terug...
We zullien zien!
Thanks iig
Ik heb mijn mengpaneel op een stekkerblok zitten, tussen men stekkerblok en mengpaneel zit een trafoblok omdat hij op laagspanning werkt.
Ik kan mijn stekkerblok ook apart aan en uitzetten met een schakelaartje daarop.
Maar als ik mijn mengpaneel aan heb staan, mijn stekkerblok uitzet en daarna weer aan, krijgt mijn mengpaneel dan even kort 230? En volgensmij kan die daar ook niet zo goed tegen ofwel :') ?
Ik kan mijn stekkerblok ook apart aan en uitzetten met een schakelaartje daarop.
Maar als ik mijn mengpaneel aan heb staan, mijn stekkerblok uitzet en daarna weer aan, krijgt mijn mengpaneel dan even kort 230? En volgensmij kan die daar ook niet zo goed tegen ofwel :') ?
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Nope, een trafo werkt met spoelen dus de 230 komt nooit rechtstreeks op het apparaat.