idd: Gestart op 03-06-2010
Huh?
Huh?
hehe nicep-stylez wrote:idd: Gestart op 03-06-2010
Huh?
Het valt inderdaad op dat veel mensen Fear.FM (nog) missenKryptica wrote:Zal wel gewoon iemand zijn die Fear FM mistWant er worden steeds hardstyle top 40's gedraaid van afgelopen jaar.
Vindt je het logisch?FearFM wrote:Het valt inderdaad op dat veel mensen Fear.FM (nog) missenKryptica wrote:Zal wel gewoon iemand zijn die Fear FM mistWant er worden steeds hardstyle top 40's gedraaid van afgelopen jaar.
The Hose - The PressuretechnoboyYNWA27 wrote:Hoe heet dat nummer met de vocals: Its not a matter of how hot you are, but of how much heat you can take ofzoVolgens mij is het een italiaanse track.
Oja dat was hem, hoe kon ik die vergetenNegert wrote:The Hose - The PressuretechnoboyYNWA27 wrote:Hoe heet dat nummer met de vocals: Its not a matter of how hot you are, but of how much heat you can take ofzoVolgens mij is het een italiaanse track.
Druk op quotedutchhunters wrote:hoe plaats je een citaat??
ja die wist ik na 2300 berichtenAtraxisz wrote:Staat er wel bij als je op reageren drukt: Quotetekst[/quote0]
En als je iemand anders wil quoten gewoon op quote naast het bericht drukken.
moeilijk uitleggen altijdjeone wrote:kan iemand mij even van de woorden even een betekenis geven?
Zo kan ik mijn menigen een beetje onderbouwen ben me pas vrij kort geleden echt gaan verdiepen in hardstyle.
De kick
De synt als ik het goed zeg?
En reveresd bass???
Pag 22 tot 24 van dit topic staat de synt en de Rev. Bass uitgelegdjeone wrote:kan iemand mij even van de woorden even een betekenis geven?
Zo kan ik mijn menigen een beetje onderbouwen ben me pas vrij kort geleden echt gaan verdiepen in hardstyle.
De kick
De synt als ik het goed zeg?
En reveresd bass???
Twitter het naar ze. Ze retweeten als een malle. xDEdwinn wrote:Heeft iemand ook een tel. nummer van Q-Dance, die lui reageren gewoon nooit op de mail..
via kvk dit gekregen:Edwinn wrote:Heeft iemand ook een tel. nummer van Q-Dance, die lui reageren gewoon nooit op de mail..