Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 18:27 

Hardtraxx Addict

Google is soms ook wel heel moeilijk! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 20:13 

Hardtraxxer

Ik heb ook een vraag... Ik wil graag naar Decibel Outdoor en wil dus tickets bestellen via de b2s site. Ik heb zelf geen ervaring met aankopen via internet, laat staan met deze bedragen... Ik ben een belg, dus een eigenaar met een belgische bankkaart (bancontact) Op mijn kaart staat ook duidelijk op de voorkant "Maestro" (1 van de 4 betaalopties op de site) Alleen ben ik niet helemaal zeker of dit wel gaat lukken... Na wat prutsen en uitproberen ben ik bij het scherm "payment" aangekomen en zie nu allerlei voor mij onbekende begrippen als :

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Kan iemand mij helpen wat dat allemaal inhoudt? Ben ik goed bezig? Alvast bedankt

EDIT: Ik hoor net dat ik geen vervoer meer heb dus ga niet meer... Gelukkig toch nog niet afgerond deze betaling... Maar zou toch nog graag de feedback willen, kan nog zeker van pas komen in de toekomst :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 21:02 

Hardtraxx Addict

Berunda schreef:
Ik heb ook een vraag... Ik wil graag naar Decibel Outdoor en wil dus tickets bestellen via de b2s site. Ik heb zelf geen ervaring met aankopen via internet, laat staan met deze bedragen... Ik ben een belg, dus een eigenaar met een belgische bankkaart (bancontact) Op mijn kaart staat ook duidelijk op de voorkant "Maestro" (1 van de 4 betaalopties op de site) Alleen ben ik niet helemaal zeker of dit wel gaat lukken... Na wat prutsen en uitproberen ben ik bij het scherm "payment" aangekomen en zie nu allerlei voor mij onbekende begrippen als :

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Kan iemand mij helpen wat dat allemaal inhoudt? Ben ik goed bezig? Alvast bedankt

EDIT: Ik hoor net dat ik geen vervoer meer heb dus ga niet meer... Gelukkig toch nog niet afgerond deze betaling... Maar zou toch nog graag de feedback willen, kan nog zeker van pas komen in de toekomst :thumbup:

Misschien dat je ergens iets verkeerd hebt aangeklikt want de gegevens die daar van je gevraagd worden, cvv2 enzo, zijn creditcard gegevens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 23:00 

Donateur

Berunda schreef:

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Tering jij bent echt een belg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 00:18 

Donateur

@ Belg
das alleen voor creditcards. Probeer anders Paypal ofzo als dat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 16:15 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:

Dank u voor deze bruikbare reactie :thumbup:

dawasiknie schreef:
@ Belg
das alleen voor creditcards. Probeer anders Paypal ofzo als dat kan.

Hm, ja ik zal inderdaad wat verkeerd hebben gedaan, bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 18:39 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Berunda schreef:

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Wat ben jij een pauper zeg.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 18:53 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:

Hahah :thumbsup:

Maar ik ben ook een belg ,
Ik kan wel begrijpen dat hij het moeilijk heeft ermee het is zijn 1ste x toch ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 19:45 

Hardtraxxer

Simizle schreef:
Teknizion schreef:

In zijn ogen zijn belgen dom zeker...?

Inderdaad, dit was mijn eerste keer. Ben gewoon iemand die altijd wat aversie had tegen het betalen van dingen op het internet, dan is het logisch dat je er niks vanaf weet. Maar nu moet ik toch de stap maken, nu de tickets bijna uitsluitend via internet te verkrijgen zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 19:50 

Hardtraxxer

Berunda schreef:
Simizle schreef:
Teknizion schreef:

In zijn ogen zijn belgen dom zeker...?

Inderdaad, dit was mijn eerste keer. Ben gewoon iemand die altijd wat aversie had tegen het betalen van dingen op het internet, dan is het logisch dat je er niks vanaf weet. Maar nu moet ik toch de stap maken, nu de tickets bijna uitsluitend via internet te verkrijgen zijn :thumbup:

In Nederland bestaat het vooroordeel dat Belgen stom zijn. Hetzelfde dat Fransen veel wijn drinken en Nederlanders kaas eten en wiet roken.. Zo heeft elk land wat stereotypen. Ik vond zijn opmerking belachelijk en heb op mijn manier daarop gereageerd.

Je vraag is inmiddels beantwoord betreft het betalen. Als het je eerste keer is via internet betalen snap ik je vraag best.
Vragen zijn nooit dom, alleen de antwoorden kunnen dat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 20:32 

Hardtraxx Veteran

Als ik Winamp opstart zie ik Streamripper niet. En ik heb alles al opnieuw geinstalleerd enzo. Vreemde is ook dat ik bij taakbeheer wel wstreamripper.exe zie.. :/

Hoe los ik dit?

EDIT: Doet het weer, maar vroeg niet hoe. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 20:52 

Hardtraxxer

Is 2 sidez - god al een keer gereleased?
want ken 'm niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 21:04 

Hardtraxx Veteran

Jorann schreef:
Is 2 sidez - god al een keer gereleased?
want ken 'm niet vinden.

Is nog niet gereleased, zoals wel meer nummers van 2 Sidez..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

Worden de setjes van Qlubtempo opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 22:32 

Hardtraxx Addict

Wanneer komt A-Lusion - Reversed Order uit? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 23:17 

Hardtraxx Addict

was dat niet die "samen met luna"? Die komt nooit uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:13 

Hardtraxx Veteran

Waar de early setjes staan van de uitgezonden setjes van IQ gister?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:18 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Ik heb er hier een paar liggen, even kijken hoe ze zijn. Gisternacht me PC aan laten staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:38 

Hardtraxx Veteran

:yes:
Edwinn schreef:
Kepro schreef:

Ik heb er hier een paar liggen, even kijken hoe ze zijn. Gisternacht me PC aan laten staan..

Dank jewel :) Edwin
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:39 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt er op dat ik ze allemaal heb, pin me er niet op vast, maar het ziet er goed uit. Ik zal ze in de loop van de middag wel uploaden en een speciaal topic aan maken voor de re-run van InQontrol. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:44 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Het lijkt er op dat ik ze allemaal heb, pin me er niet op vast, maar het ziet er goed uit. Ik zal ze in de loop van de middag wel uploaden en een speciaal topic aan maken voor de re-run van InQontrol. ;)

Goed bezig jonge! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:56 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:

heb/doe je ook de hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 12:04 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Edwinn schreef:

heb/doe je ook de hardcore?

Goed nieuws: tot nu toe heb ik alles! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 12:30 

Hardtraxx Elite

Stokbrood schreef:
Wanneer komt A-Lusion - Reversed Order uit? :huh:

die is al een heel tijdje terug aangekondigd, maar daarna niks meer over gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 17:41 

Hardtraxx Veteran

FearFM nog online? http://www.radionomy.com/NL/Cust/Listen ... arder.aspx
:huh:
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen