Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 18:27 

Hardtraxx Addict

Google is soms ook wel heel moeilijk! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 20:13 

Hardtraxxer

Ik heb ook een vraag... Ik wil graag naar Decibel Outdoor en wil dus tickets bestellen via de b2s site. Ik heb zelf geen ervaring met aankopen via internet, laat staan met deze bedragen... Ik ben een belg, dus een eigenaar met een belgische bankkaart (bancontact) Op mijn kaart staat ook duidelijk op de voorkant "Maestro" (1 van de 4 betaalopties op de site) Alleen ben ik niet helemaal zeker of dit wel gaat lukken... Na wat prutsen en uitproberen ben ik bij het scherm "payment" aangekomen en zie nu allerlei voor mij onbekende begrippen als :

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Kan iemand mij helpen wat dat allemaal inhoudt? Ben ik goed bezig? Alvast bedankt

EDIT: Ik hoor net dat ik geen vervoer meer heb dus ga niet meer... Gelukkig toch nog niet afgerond deze betaling... Maar zou toch nog graag de feedback willen, kan nog zeker van pas komen in de toekomst :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 21:02 

Hardtraxx Addict

Berunda schreef:
Ik heb ook een vraag... Ik wil graag naar Decibel Outdoor en wil dus tickets bestellen via de b2s site. Ik heb zelf geen ervaring met aankopen via internet, laat staan met deze bedragen... Ik ben een belg, dus een eigenaar met een belgische bankkaart (bancontact) Op mijn kaart staat ook duidelijk op de voorkant "Maestro" (1 van de 4 betaalopties op de site) Alleen ben ik niet helemaal zeker of dit wel gaat lukken... Na wat prutsen en uitproberen ben ik bij het scherm "payment" aangekomen en zie nu allerlei voor mij onbekende begrippen als :

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Kan iemand mij helpen wat dat allemaal inhoudt? Ben ik goed bezig? Alvast bedankt