Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Google is soms ook wel heel moeilijk! >.<
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
Ik heb ook een vraag... Ik wil graag naar Decibel Outdoor en wil dus tickets bestellen via de b2s site. Ik heb zelf geen ervaring met aankopen via internet, laat staan met deze bedragen... Ik ben een belg, dus een eigenaar met een belgische bankkaart (bancontact) Op mijn kaart staat ook duidelijk op de voorkant "Maestro" (1 van de 4 betaalopties op de site) Alleen ben ik niet helemaal zeker of dit wel gaat lukken... Na wat prutsen en uitproberen ben ik bij het scherm "payment" aangekomen en zie nu allerlei voor mij onbekende begrippen als :

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Kan iemand mij helpen wat dat allemaal inhoudt? Ben ik goed bezig? Alvast bedankt

EDIT: Ik hoor net dat ik geen vervoer meer heb dus ga niet meer... Gelukkig toch nog niet afgerond deze betaling... Maar zou toch nog graag de feedback willen, kan nog zeker van pas komen in de toekomst :thumbup:
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Berunda wrote:Ik heb ook een vraag... Ik wil graag naar Decibel Outdoor en wil dus tickets bestellen via de b2s site. Ik heb zelf geen ervaring met aankopen via internet, laat staan met deze bedragen... Ik ben een belg, dus een eigenaar met een belgische bankkaart (bancontact) Op mijn kaart staat ook duidelijk op de voorkant "Maestro" (1 van de 4 betaalopties op de site) Alleen ben ik niet helemaal zeker of dit wel gaat lukken... Na wat prutsen en uitproberen ben ik bij het scherm "payment" aangekomen en zie nu allerlei voor mij onbekende begrippen als :

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Kan iemand mij helpen wat dat allemaal inhoudt? Ben ik goed bezig? Alvast bedankt