Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Google is soms ook wel heel moeilijk! >.<
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
Ik heb ook een vraag... Ik wil graag naar Decibel Outdoor en wil dus tickets bestellen via de b2s site. Ik heb zelf geen ervaring met aankopen via internet, laat staan met deze bedragen... Ik ben een belg, dus een eigenaar met een belgische bankkaart (bancontact) Op mijn kaart staat ook duidelijk op de voorkant "Maestro" (1 van de 4 betaalopties op de site) Alleen ben ik niet helemaal zeker of dit wel gaat lukken... Na wat prutsen en uitproberen ben ik bij het scherm "payment" aangekomen en zie nu allerlei voor mij onbekende begrippen als :

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Kan iemand mij helpen wat dat allemaal inhoudt? Ben ik goed bezig? Alvast bedankt

EDIT: Ik hoor net dat ik geen vervoer meer heb dus ga niet meer... Gelukkig toch nog niet afgerond deze betaling... Maar zou toch nog graag de feedback willen, kan nog zeker van pas komen in de toekomst :thumbup:
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Berunda wrote:Ik heb ook een vraag... Ik wil graag naar Decibel Outdoor en wil dus tickets bestellen via de b2s site. Ik heb zelf geen ervaring met aankopen via internet, laat staan met deze bedragen... Ik ben een belg, dus een eigenaar met een belgische bankkaart (bancontact) Op mijn kaart staat ook duidelijk op de voorkant "Maestro" (1 van de 4 betaalopties op de site) Alleen ben ik niet helemaal zeker of dit wel gaat lukken... Na wat prutsen en uitproberen ben ik bij het scherm "payment" aangekomen en zie nu allerlei voor mij onbekende begrippen als :

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Kan iemand mij helpen wat dat allemaal inhoudt? Ben ik goed bezig? Alvast bedankt

EDIT: Ik hoor net dat ik geen vervoer meer heb dus ga niet meer... Gelukkig toch nog niet afgerond deze betaling... Maar zou toch nog graag de feedback willen, kan nog zeker van pas komen in de toekomst :thumbup:
Misschien dat je ergens iets verkeerd hebt aangeklikt want de gegevens die daar van je gevraagd worden, cvv2 enzo, zijn creditcard gegevens.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Berunda wrote:Ik heb ook een vraag... Ik wil graag naar Decibel Outdoor en wil dus tickets bestellen via de b2s site. Ik heb zelf geen ervaring met aankopen via internet, laat staan met deze bedragen... Ik ben een belg, dus een eigenaar met een belgische bankkaart (bancontact) Op mijn kaart staat ook duidelijk op de voorkant "Maestro" (1 van de 4 betaalopties op de site) Alleen ben ik niet helemaal zeker of dit wel gaat lukken... Na wat prutsen en uitproberen ben ik bij het scherm "payment" aangekomen en zie nu allerlei voor mij onbekende begrippen als :

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Tering jij bent echt een belg.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
@ Belg
das alleen voor creditcards. Probeer anders Paypal ofzo als dat kan.
Hardtraxxer
last seen Aug 2019
Teknizion wrote:Tering jij bent echt een belg.
Dank u voor deze bruikbare reactie :thumbup:
dawasiknie wrote:@ Belg
das alleen voor creditcards. Probeer anders Paypal ofzo als dat kan.
Hm, ja ik zal inderdaad wat verkeerd hebben gedaan, bedankt
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Teknizion wrote:

Debit card number *

Expiry date (mm/yy) *
/
cvv2-code

etc.

Tering jij bent echt een belg.
Wat ben jij een pauper zeg.. :')
Hardtraxxer
235 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Teknizion wrote: Tering jij bent echt een belg.
Hahah :thumbsup:

Maar ik ben ook een belg ,
Ik kan wel begrijpen dat hij het moeilijk heeft ermee het is zijn 1ste x toch ?
Hardtraxxer
last seen Aug 2019
Simizle wrote:
In zijn ogen zijn belgen dom zeker...?

Inderdaad, dit was mijn eerste keer. Ben gewoon iemand die altijd wat aversie had tegen het betalen van dingen op het internet, dan is het logisch dat je er niks vanaf weet. Maar nu moet ik toch de stap maken, nu de tickets bijna uitsluitend via internet te verkrijgen zijn :thumbup:
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Berunda wrote:
Simizle wrote:
In zijn ogen zijn belgen dom zeker...?

Inderdaad, dit was mijn eerste keer. Ben gewoon iemand die altijd wat aversie had tegen het betalen van dingen op het internet, dan is het logisch dat je er niks vanaf weet. Maar nu moet ik toch de stap maken, nu de tickets bijna uitsluitend via internet te verkrijgen zijn :thumbup:
In Nederland bestaat het vooroordeel dat Belgen stom zijn. Hetzelfde dat Fransen veel wijn drinken en Nederlanders kaas eten en wiet roken.. Zo heeft elk land wat stereotypen. Ik vond zijn opmerking belachelijk en heb op mijn manier daarop gereageerd.

Je vraag is inmiddels beantwoord betreft het betalen. Als het je eerste keer is via internet betalen snap ik je vraag best.
Vragen zijn nooit dom, alleen de antwoorden kunnen dat zijn.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Als ik Winamp opstart zie ik Streamripper niet. En ik heb alles al opnieuw geinstalleerd enzo. Vreemde is ook dat ik bij taakbeheer wel wstreamripper.exe zie.. :/

Hoe los ik dit?

EDIT: Doet het weer, maar vroeg niet hoe. :P
Last edited by Edwinn on 04 Jun 2010 21:04, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Is 2 sidez - god al een keer gereleased?
want ken 'm niet vinden.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Jorann wrote:Is 2 sidez - god al een keer gereleased?
want ken 'm niet vinden.
Is nog niet gereleased, zoals wel meer nummers van 2 Sidez..
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Worden de setjes van Qlubtempo opgenomen?
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Wanneer komt A-Lusion - Reversed Order uit? :huh:
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
was dat niet die "samen met luna"? Die komt nooit uit...
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Waar de early setjes staan van de uitgezonden setjes van IQ gister?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Kepro wrote:Waar de early setjes staan van de uitgezonden setjes van IQ gister?
Ik heb er hier een paar liggen, even kijken hoe ze zijn. Gisternacht me PC aan laten staan..
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
:yes:
Edwinn wrote:
Kepro wrote:Waar de early setjes staan van de uitgezonden setjes van IQ gister?
Ik heb er hier een paar liggen, even kijken hoe ze zijn. Gisternacht me PC aan laten staan..

Dank jewel :) Edwin
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Het lijkt er op dat ik ze allemaal heb, pin me er niet op vast, maar het ziet er goed uit. Ik zal ze in de loop van de middag wel uploaden en een speciaal topic aan maken voor de re-run van InQontrol. ;)
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Edwinn wrote:Het lijkt er op dat ik ze allemaal heb, pin me er niet op vast, maar het ziet er goed uit. Ik zal ze in de loop van de middag wel uploaden en een speciaal topic aan maken voor de re-run van InQontrol. ;)
Goed bezig jonge! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Edwinn wrote:Het lijkt er op dat ik ze allemaal heb, pin me er niet op vast, maar het ziet er goed uit. Ik zal ze in de loop van de middag wel uploaden en een speciaal topic aan maken voor de re-run van InQontrol. ;)
heb/doe je ook de hardcore?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Oxbow wrote:
heb/doe je ook de hardcore?
Goed nieuws: tot nu toe heb ik alles! :bomb:
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Stokbrood wrote:Wanneer komt A-Lusion - Reversed Order uit? :huh:
die is al een heel tijdje terug aangekondigd, maar daarna niks meer over gehoord
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025