Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wat is het cat id van A-Lusion - Elixer of Life.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
JolleNL wrote:Wat is het cat id van A-Lusion - Elixer of Life.
was dat geen free release?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
JolleNL wrote:Wat is het cat id van A-Lusion - Elixer of Life.
geen, alleen digitaal gereleased zonder cat. nummer ;)
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
oh jammer joh
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
@ dj- rico

danku :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Edwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
Heel hard op je koptelefoon stampen! Dan hoor je vast geen tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu meer!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Atraxisz wrote:
Edwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
Heel hard op je koptelefoon stampen! Dan hoor je vast geen tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu meer!
En nu een serieus antwoord.. :/
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Edwinn wrote:
Atraxisz wrote:
mischien is je jackplug gaar
of een storing in je hoofd,uh mengpaneel,kanaal van koptelefoon
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Edwinn wrote:
Atraxisz wrote:
Iemand zei ooit iets tegen mij over dat de stroom niet geaard was oid, waardoor je in geluidsapparatuur ruis zou krijgen. Ik heb dat probleem ook namelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Zal wel aan je geluidskaart liggen, die onboard dingetjes zijn altijd slecht qua kwaliteit ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Op Discogs staat de track Angy Dee - Something Wonderful als 'Hard Trance'. Kan er iemand kort uitleggen waarom dit nou een hard trance plaat genoemd wordt en geen hardstyle? Niet dat het me veel uitmaakt welk genre het is, want die track is :bomb: , maar ben gewoon benieuwd :)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
_dp_ wrote:
Zal wel aan je geluidskaart liggen, die onboard dingetjes zijn altijd slecht qua kwaliteit ;)
Vuil kak ding dat mijn geluidskaart is.. Het was eerst nog niet zo erg, maar nu wordt het echt te erg..

Andere vraag:
Ik ga zaterdag ergens draaien, gem. leeftijd is ong 14. Wat zou ik het best kunnen draaien iets van dance ofzo?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Imogen Heap - Hide & Seek (The Vision Remix)

Weet iemand of die nog uitkomt ofzo?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
dawasiknie wrote:Imogen Heap - Hide & Seek (The Vision Remix)

Weet iemand of die nog uitkomt ofzo?
Lijkt me niet ivm rechten. Mss een free release een keertje.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Edwinn wrote:
_dp_ wrote:
Vuil kak ding dat mijn geluidskaart is.. Het was eerst nog niet zo erg, maar nu wordt het echt te erg..

Andere vraag:
Ik ga zaterdag ergens draaien, gem. leeftijd is ong 14. Wat zou ik het best kunnen draaien iets van dance ofzo?
View on YouTube

:lol: Zullen ze wel kennen
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Edwinn wrote:
_dp_ wrote:

Andere vraag:
download vato gonzales bootlegpacks ( :sick: ) kun je alle sletjes laten losgaan en zijn graties :D
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Was Q-Base vorig jaar uitverkocht?
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
flevoboys wrote:Was Q-Base vorig jaar uitverkocht?
neen, bij mijn weten nog niet uitverkocht geweest, kan ook gwn zo veel volk binnen, ontiegelijk groot terrein

sowieso derheen :drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 7 days ago
bourzwain wrote:
neen, bij mijn weten nog niet uitverkocht geweest, kan ook gwn zo veel volk binnen, ontiegelijk groot terrein

sowieso derheen :drool: :drool: :drool:
Mooi om te horen :P
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
Q-Dance heeft enkele jaren geleden geloof ik aangegeven dat Q-Base nooit uitverkocht kan raken. Ze zijn namelijk flexibel met de omvang van het terrein. Dus als er meer kaarten worden verkocht, wordt het terrein ook groter gemaakt ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Ik ga een mixje maken met alleen maar Tatanka, Activator en Zatox platen. Dit heb ik tot nu toe. Iemand nog wat tips voor de 4 overige nummers of moet er nog wat uit en andere erin of in een andere volgorde?
01. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix)
02. DJ Act - QT13
03. T4T4NK4 - GTP
04. Activator - From dancefloor to dancefloor
05. Zenith & Zatox - Can You Feel It (Zatox version)
06. Tatarola - Who is Calling?
07.
08.
09.
10. Activator - Lullaby
11. The Prophet And Zatox - Prozaxx (Original mix)
12. Dj Activator - Back in the Days
13.
14. Tatanka - Don't move
15. Activator & Zatox - Choirs
16. Tat & Zat - Proud To Be Loud
17. Zatox & Activator - I Am What I Play
18. Tatanka - Don't move
19. Zatox - Bad Time
20. DJ Act vs. Mani - Il Mondo E` Mio
21. Tatanka Project - Tripods Attack
22. Zatox meets The R3bels - Choirs
23. Activator - Vet hard!
24. Zatox - Mofoklub
25. DJ Act vs. Mani - Equensu Ocha
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
ook de aliassen van zatox? zo ja dan kan je er wat nummers van ironblood in stoppen :drool:
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Misschien kan je Machinehead - Headwave (Zatox Mix) of Acti & Mani - Domination (Original Acti Rave Mix) er nog in doen. :love:
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Edwinn wrote:Ik ga een mixje maken met alleen maar Tatanka, Activator en Zatox platen. Dit heb ik tot nu toe. Iemand nog wat tips voor de 4 overige nummers of moet er nog wat uit en andere erin of in een andere volgorde?
01. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix)
02. DJ Act - QT13
03. T4T4NK4 - GTP
04. Activator - From dancefloor to dancefloor
05. Zenith & Zatox - Can You Feel It (Zatox version)
06. Tatarola - Who is Calling?
07.
08.
09.
10. Activator - Lullaby
11. The Prophet And Zatox - Prozaxx (Original mix)
12. Dj Activator - Back in the Days
13.
14. Tatanka - Don't move
15. Activator & Zatox - Choirs
16. Tat & Zat - Proud To Be Loud
17. Zatox & Activator - I Am What I Play
18. Tatanka - Don't move
19. Zatox - Bad Time
20. DJ Act vs. Mani - Il Mondo E` Mio
21. Tatanka Project - Tripods Attack
22. Zatox meets The R3bels - Choirs
23. Activator - Vet hard!
24. Zatox - Mofoklub
25. DJ Act vs. Mani - Equensu Ocha
Ik zou 19. Zatox - Bad Time naar voren halen. Daarnaast meer nieuwere platen van Zatox? Ear Fucking etc.