Wat is het cat id van A-Lusion - Elixer of Life.
was dat geen free release?JolleNL wrote:Wat is het cat id van A-Lusion - Elixer of Life.
was dat geen free release?JolleNL wrote:Wat is het cat id van A-Lusion - Elixer of Life.
geen, alleen digitaal gereleased zonder cat. nummerJolleNL wrote:Wat is het cat id van A-Lusion - Elixer of Life.
Heel hard op je koptelefoon stampen! Dan hoor je vast geen tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu meer!Edwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
En nu een serieus antwoord..Atraxisz wrote:Heel hard op je koptelefoon stampen! Dan hoor je vast geen tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu meer!Edwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
mischien is je jackplug gaarEdwinn wrote:En nu een serieus antwoord..Atraxisz wrote:Heel hard op je koptelefoon stampen! Dan hoor je vast geen tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu meer!Edwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
Iemand zei ooit iets tegen mij over dat de stroom niet geaard was oid, waardoor je in geluidsapparatuur ruis zou krijgen. Ik heb dat probleem ook namelijk.Edwinn wrote:En nu een serieus antwoord..Atraxisz wrote:Heel hard op je koptelefoon stampen! Dan hoor je vast geen tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu meer!Edwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
Zal wel aan je geluidskaart liggen, die onboard dingetjes zijn altijd slecht qua kwaliteitEdwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
Vuil kak ding dat mijn geluidskaart is.. Het was eerst nog niet zo erg, maar nu wordt het echt te erg.._dp_ wrote:Zal wel aan je geluidskaart liggen, die onboard dingetjes zijn altijd slecht qua kwaliteitEdwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
Lijkt me niet ivm rechten. Mss een free release een keertje.dawasiknie wrote:Imogen Heap - Hide & Seek (The Vision Remix)
Weet iemand of die nog uitkomt ofzo?
View on YouTubeEdwinn wrote:Vuil kak ding dat mijn geluidskaart is.. Het was eerst nog niet zo erg, maar nu wordt het echt te erg.._dp_ wrote:Zal wel aan je geluidskaart liggen, die onboard dingetjes zijn altijd slecht qua kwaliteitEdwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
Andere vraag:
Ik ga zaterdag ergens draaien, gem. leeftijd is ong 14. Wat zou ik het best kunnen draaien iets van dance ofzo?
download vato gonzales bootlegpacks (Edwinn wrote:Vuil kak ding dat mijn geluidskaart is.. Het was eerst nog niet zo erg, maar nu wordt het echt te erg.._dp_ wrote:Zal wel aan je geluidskaart liggen, die onboard dingetjes zijn altijd slecht qua kwaliteitEdwinn wrote:Als ik mijn koptelefoon (Technics RPDH1200) in me pc doe hoor ik de hele tijd: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met een vrij lage toon. En als ik het geluid harder doet wordt dat ook harder. Hoe kan dit en hoe moet ik dit verhelpen?
Andere vraag:
Ik ga zaterdag ergens draaien, gem. leeftijd is ong 14. Wat zou ik het best kunnen draaien iets van dance ofzo?
neen, bij mijn weten nog niet uitverkocht geweest, kan ook gwn zo veel volk binnen, ontiegelijk groot terreinflevoboys wrote:Was Q-Base vorig jaar uitverkocht?
Mooi om te horenbourzwain wrote:neen, bij mijn weten nog niet uitverkocht geweest, kan ook gwn zo veel volk binnen, ontiegelijk groot terreinflevoboys wrote:Was Q-Base vorig jaar uitverkocht?
sowieso derheen![]()
![]()
Q-Dance heeft enkele jaren geleden geloof ik aangegeven dat Q-Base nooit uitverkocht kan raken. Ze zijn namelijk flexibel met de omvang van het terrein. Dus als er meer kaarten worden verkocht, wordt het terrein ook groter gemaaktflevoboys wrote:Was Q-Base vorig jaar uitverkocht?
01. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix)
02. DJ Act - QT13
03. T4T4NK4 - GTP
04. Activator - From dancefloor to dancefloor
05. Zenith & Zatox - Can You Feel It (Zatox version)
06. Tatarola - Who is Calling?
07.
08.
09.
10. Activator - Lullaby
11. The Prophet And Zatox - Prozaxx (Original mix)
12. Dj Activator - Back in the Days
13.
14. Tatanka - Don't move
15. Activator & Zatox - Choirs
16. Tat & Zat - Proud To Be Loud
17. Zatox & Activator - I Am What I Play
18. Tatanka - Don't move
19. Zatox - Bad Time
20. DJ Act vs. Mani - Il Mondo E` Mio
21. Tatanka Project - Tripods Attack
22. Zatox meets The R3bels - Choirs
23. Activator - Vet hard!
24. Zatox - Mofoklub
25. DJ Act vs. Mani - Equensu Ocha
Ik zou 19. Zatox - Bad Time naar voren halen. Daarnaast meer nieuwere platen van Zatox? Ear Fucking etc.Edwinn wrote:Ik ga een mixje maken met alleen maar Tatanka, Activator en Zatox platen. Dit heb ik tot nu toe. Iemand nog wat tips voor de 4 overige nummers of moet er nog wat uit en andere erin of in een andere volgorde?
01. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix)
02. DJ Act - QT13
03. T4T4NK4 - GTP
04. Activator - From dancefloor to dancefloor
05. Zenith & Zatox - Can You Feel It (Zatox version)
06. Tatarola - Who is Calling?
07.
08.
09.
10. Activator - Lullaby
11. The Prophet And Zatox - Prozaxx (Original mix)
12. Dj Activator - Back in the Days
13.
14. Tatanka - Don't move
15. Activator & Zatox - Choirs
16. Tat & Zat - Proud To Be Loud
17. Zatox & Activator - I Am What I Play
18. Tatanka - Don't move
19. Zatox - Bad Time
20. DJ Act vs. Mani - Il Mondo E` Mio
21. Tatanka Project - Tripods Attack
22. Zatox meets The R3bels - Choirs
23. Activator - Vet hard!