Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 18:42 

Hardtraxxer

idd heel duidelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 18:58 

Aan het typen...

Volgens mij is het draaien ervan gedoogd, maar weet dit niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 20:10 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Volgens mij is het draaien ervan gedoogd, maar weet dit niet zeker.

Ik neem aan dat het net is als bij andere muziek: je houdt een tracklist bij, stuurt die op naar buma/stemra en die zorgen er voor dat de royalties bij de juiste labels terecht komen, dus nu het label van Eric Prydz? Theoretisch dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 20:17 

Aan het typen...

Nee, want er zijn geen rechten ontleend dus gaat het geld gewoon naar headhunterz in dit geval. Hoe moet Buma/Stemra immers weten dat dit nummer elementen van Eric Prydz bevat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 20:44 

Hardtraxx Veteran

the sidespinnars schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Global Hardtrance is redelijk inactief. Daar had ik namelijk al op gekeken. ;)

hardtrance is toch een beetje aan het uitsterven of zie ik dat verkeerd?

Nee hoor. Er wordt nog volop geproduceerd. Er zijn alleen niet veel feestjes. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 00:58 

Hardtraxx Newbie

wanneer komen
davide sonar - Temptation
davide sonar - spiritual fire
heb al gezocht maar kon niks vinden

alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 01:52 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Nee, want er zijn geen rechten ontleend dus gaat het geld gewoon naar headhunterz in dit geval. Hoe moet Buma/Stemra immers weten dat dit nummer elementen van Eric Prydz bevat?

Omdat Headhunterz gewoon het origineel op het lijstje zet.

Stel je het volgende voor. De track HHz - Woznotwoz bestaat helemaal niet, maar Willem is zo geniaal dat hij elke keer LIVE een remix maakt van het origineel die op dat moment in zijn cdspeler zit! Wat zou hij dan op het lijstje moeten zetten? Inderdaad, het origineel. En theoretisch gezien zou het kunnen zijn dat dit klopt, want de remix is nooit officieel gereleasd. Lijkt me niet dat Buma onderscheid maakt tussen live mixes en studio mixes.

En het nummer wordt dan wel Headhunterz - Woznotwoz genoemd maar gezien er nooit een release is geweest is dit niet officieel, dus heet hij net zoveel Eric Prydz - Woznotwoz (Headhunterz Remix).

Goed, beetje omslachtige manier om het uit te leggen, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 09:45 

Aan het typen...

En hoe worden promo's volgens jou geregistreerd dan? Want die zijn ook nog niet uitgebracht. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 09:52 

Artiest

Lyst schreef:
En hoe worden promo's volgens jou geregistreerd dan? Want die zijn ook nog niet uitgebracht. :surrender:

Zolang iets NIET is uitgebracht staat het ook nog NIET geregistreerd en worden er dus GEEN rechten over betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 09:53 

Aan het typen...

Zolang WOZNOTWOZ NIET is uitgebracht staat het ook nog NIET geregistreerd en worden er dus GEEN rechten over betaald. :whistle: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 10:17 

Artiest

Lyst schreef:
Zolang WOZNOTWOZ NIET is uitgebracht staat het ook nog NIET geregistreerd en worden er dus GEEN rechten over betaald. :whistle: ?

Lijkt me vrij logisch? Als artiest meld je de track naar release aan bij (bijvoorbeeld) Buma/Stemra. Zodra die niet uit is worden er ook geen rechten aan onttrokken.

En wat men nu zegt over die ene track. Als een trackt gedraait wordt gaat het om centen. Het ontrekken van recht op een DJ Tool wordt dus gewoon gedoogd aangezien het duurder is om bij te houden dan het opbrengt voor alle partijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 15:22 

Hardtraxx Veteran

Wanneer komt de nieuwe AVIO podcast want daar heb ik zin aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 15:44 

Hardtraxx Veteran

Die Erik Prydz is echt een gierige flikker dat hij HHZ dat nummer niet laat uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 15:48 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Die Erik Prydz is echt een gierige flikker dat hij HHZ dat nummer niet laat uitbrengen.

OF HHZ is een gierige flikker dat hij de rechten niet wil betalen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 16:33 

Donateur

_dp_ schreef:
Gangsterdwerg schreef:

dat komt er meer in de buurt denk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Wanneer komt de nieuwe AVIO podcast want daar heb ik zin aan :D

Laatste zondag vd maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 18:50 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:
Gangsterdwerg schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 18:52 

Hardtraxxer

Ik heb vandaag eens zitten zoeken achter de WEBS van Headhunterz - Studio Sessions,
zoals The Space We Created, Forever Az One (DBSTF Remix) en al die andere liedjes vanop de Studio Sessions-CD.
Maar ik vond ze nergens.
Kan iemand my soms aub helpen?

Jensz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 18:55 

Hardtraxx Veteran

Jeeens__ schreef:
Ik heb vandaag eens zitten zoeken achter de WEBS van Headhunterz - Studio Sessions,
zoals The Space We Created, Forever Az One (DBSTF Remix) en al die andere liedjes vanop de Studio Sessions-CD.
Maar ik vond ze nergens.

Jensz.

Als je de CD hebt gekocht kun je ze legaal van de headhunterz website halen. Als je illegaal download of niet gekocht hebt heb je dus pech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 18:59 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Jeeens__ schreef:
Maar ik vond ze nergens.

Jensz.

Als je de CD hebt gekocht kun je ze legaal van de headhunterz website halen. Als je illegaal download of niet gekocht hebt heb je dus pech.

& Die komen ook nooit meer vrij op het internet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 19:00 

Hardtraxx Veteran

Jeeens__ schreef:
Khadber schreef:
Jeeens__ schreef:
Maar ik vond ze nergens.

Jensz.

& Die komen ook nooit meer vrij op het internet?

Die worden ongetwijfeld nog een keer te koop gezet op hardstyle.com (en later op andere downloadportals als dance-tunes), want dat is bij met iedere CD tot nu toe gebeurd. Gewoon even geduld hebben :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 19:03 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Die worden ongetwijfeld nog een keer te koop gezet op hardstyle.com (en later op andere downloadportals als dance-tunes), want dat is bij met iedere CD tot nu toe gebeurd. Gewoon even geduld hebben :).

Dan zal ik daarop moeten wachten.
Bedankt voor de informatie Khadber (;
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 19:32 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Jeeens__ schreef:
Maar ik vond ze nergens.

Jensz.

Space We Created en Forever Az One (NC Remix trouwens) staan er als enige nog niet op ;) Nouja, en de Her Voice edit dan, maar die hoeft ook niemand echt volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 21:04 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Space We Created en Forever Az One (NC Remix trouwens) staan er als enige nog niet op ;) Nouja, en de Her Voice edit dan, maar die hoeft ook niemand echt volgens mij :P

Sorry jaa, NC Remix inderdaad, khad hem gewisseld metde remix van DBSTF van Blame It On The Muzic (;
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 21:11 

Hardtraxx Veteran

vraag: heeft de eerste climax van showtek - ladida een kick?
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen