ik hoor overduidelijk een kickdj-rico01 wrote:vraag: heeft de eerste climax van showtek - ladida een kick?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hehehehe.dj-rico01 wrote:vraag: heeft de eerste climax van showtek - ladida een kick?
Is de Scantraxx Special Sampler (SCSP027), waar onder andere de tracks Counterfeit en Frozen op staan, alleen digitaal gereleased of ook op vinyl? Ik kan namelijk geen vinyl vinden en in het topic hier op Hardtraxx staat er geen datum voor een vinyl release.
Misschien dat dit een antwoord is op je vraag:
Over het algemeen wordt 'digital' er bij Scantraxx alleen bij vernoemd als het een digital-only release is. Ik geloof ook dat er al eerder geruchten gingen dat Italy alleen digitaal zou worden. Lijkt me ook logisch als Evolutionz en Silver al digi-only worden. Het scantraxx hoofdlabel, reloaded en midify blijven wel vinyl releasen. Italian Hardstyle blijft deels digitaal, deels vinyl, afhankelijk van verkoopverwachtingen (wss Zatox op vinyl, rest niet).
Als je citaat van een betrouwbare bron af komt wel. Iedereen kan zoiets namelijk roepen.
Klopt, maar wist dat ik het antwoord ooit gelezen had op dit forum.Dennis Aka Mash wrote:Als je citaat van een betrouwbare bron af komt wel. Iedereen kan zoiets namelijk roepen.
Zoek maar op Vinyl Scantraxx daar staat het.
https://hardtraxx.com/post18349 ... xx#p183493
Het zal wel kloppen. Anders had ik de vinyl sowieso wel gezien op Recces.nl of bij Freaky.
Heeft iemand trouwens enig idee waar ik losse album arts kan downloaden?
Je kan altijd gewoon ze van Discogs halen. Of MP3tag gebruiken, die download ze dan voor je via Discogs.Dennis Aka Mash wrote:Het zal wel kloppen. Anders had ik de vinyl sowieso wel gezien op Recces.nl of bij Freaky.
Volgens mij gaat het om een post van mij. Die info komt oorspronkelijk van Rudy (van Scantraxx) vandaan, dus het is op z'n minst ooit waar geweest. De plannen veranderen nog wel 'ns namelijk. Laatste wat ik hoorde is dat ze aan samplers dachten - soort van best-of vinyl releases van het digitale materiaal (zoals ze bijv. bij een groot trance label doen geloof ik). Geen idee of daar ook daadwerkelijk iets van terecht gaat komen.Dennis Aka Mash wrote:Als je citaat van een betrouwbare bron af komt wel. Iedereen kan zoiets namelijk roepen.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
coone - doggystyle (psyko punkz dj tool)
View on YouTube
Ook al is het een dj tool,, coone en psyko punkz zitten bij hetzelfde label enz. Zouden ze het nog een keer in hun kop halen om deze te release!! Namelijk echt een plaat waar ik al 1 jaar op geil
View on YouTube
Ook al is het een dj tool,, coone en psyko punkz zitten bij hetzelfde label enz. Zouden ze het nog een keer in hun kop halen om deze te release!! Namelijk echt een plaat waar ik al 1 jaar op geil
Uhmmm...
Ik denk het niet dat liedje is al een jaar of 2 oud.
Wel een leuke sfeer brengt dat liedje maar ik denk niet dat ze dat na 2jaar nog gaan releasen
Ik denk het niet dat liedje is al een jaar of 2 oud.
Wel een leuke sfeer brengt dat liedje maar ik denk niet dat ze dat na 2jaar nog gaan releasen
Dat zou wel erg tof zijn! Ben benieuwd wat ze gaan doen daar bij Scantraxx.PNXRMX wrote:Volgens mij gaat het om een post van mij. Die info komt oorspronkelijk van Rudy (van Scantraxx) vandaan, dus het is op z'n minst ooit waar geweest. De plannen veranderen nog wel 'ns namelijk. Laatste wat ik hoorde is dat ze aan samplers dachten - soort van best-of vinyl releases van het digitale materiaal (zoals ze bijv. bij een groot trance label doen geloof ik). Geen idee of daar ook daadwerkelijk iets van terecht gaat komen.Dennis Aka Mash wrote:Als je citaat van een betrouwbare bron af komt wel. Iedereen kan zoiets namelijk roepen.
Zijn hier op het forum ook MC's of mensen aanwezig die wel eens stukken tekst in spreken of een tekst voor mij in willen spreken?
Godverrrrrrrrrr, wat is dit vet!!!!!!!!Timmer wrote:coone - doggystyle (psyko punkz dj tool)
View on YouTube
Wist helemaal niet dat ze dat ooit geflikt hadden, echt vet!!!
Dat moeten ze is doen!Timmer wrote:coone - doggystyle (psyko punkz dj tool)
View on YouTube
waar blijft die info van q base?
de hele line up van defqon australie is al bekend en de datum van q base is zelfs nog niet bekend gemaakt
En ergens las ik dat die 11 september was dus is nog voor defqon australie. of komt dit elk jaar wat later?
de hele line up van defqon australie is al bekend en de datum van q base is zelfs nog niet bekend gemaakt
En ergens las ik dat die 11 september was dus is nog voor defqon australie. of komt dit elk jaar wat later?
Is er wel een qbase dit jaar? Want dat vliegveld Weeze wordt nu een pretpark toch?lorennzkee wrote:waar blijft die info van q base?
de hele line up van defqon australie is al bekend en de datum van q base is zelfs nog niet bekend gemaakt![]()
Geen Q-Base, dat zou een ramp zijn. 
Ik zou gek worden_dp_ wrote:Is er wel een qbase dit jaar?
Als er geen Q-Base is, dan wordt ik echt zot he!
Q-Base is er dit jaar. Maak je geen zorgen.
Inderdaad, datum was al gelekt niet?
Ahja, die info komt wel
Ahja, die info komt wel
Ik hoop het wel. Q-base is een must dit jaar eigenlijk...
wie weet waar ik een koffer/flightcase kan vinden waar me complete dj gear in past kan vinden, en miss aantal voorbeelden?