Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 555  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 mei 2010 21:19 

mss een van deze?
http://www.discogs.com/A-Spencer-DJ-Gol ... se/1517842
http://www.discogs.com/A-Spencer-DJ-Gol ... se/1520846
http://www.discogs.com/S-G-In-The-Shado ... se/1538554
http://www.dance-tunes.com/#home/search ... he_shadows
?
Bericht Geplaatst op 22 mei 2010 22:59 

Hardtraxx Veteran

Kan hem niet vinden.. :/
Bericht Geplaatst op 23 mei 2010 00:21 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
En mijn vraag nog een keer..
Ik wil wat vinyls kopen tweedehands, wat zouden jullie voor dit rijtje betalen?

Mike NRG - Lost In Dreams (Q-Base Anthem '08) (Q-Dance)
Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (In Qontrol Anthem 2009) (Q-Dance)
Luna* & Deepack - Biological Insanity (Defqon.1 Anthem 2008) (Q-Dance)
2 Best Enemies - Les Drums (Dance Pollution)
Donkey Rollers - Motherf*ck (Fusion Records (5))
SMD (2) - Just Like You (Scantraxx)
Beholder Meets DJ Zany, The - Midnight (Seismic Records (2))
Beholder, The & Max Enforcer - Be Amazed (Offical Hard Bass 2009 Anthem) (Seismic Special)
Killer Clown - Tormented / Silentium (Superplastik)
Zatox - So High (Wicked Records)
T4T4NK4* - GTP (Zanzatraxx)

:thumbup:
Staat er een prijs bij hoeveel de eigenaar ongeveer wilt of is dat gewoon lokaal bieden voor een leuke prijs? :)
Bericht Geplaatst op 23 mei 2010 09:13 

Hardtraxx Veteran

7,95 euro Mike NRG - Lost In Dreams (Q-Base Anthem '08) (Q-Dance)
7,95 euro Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (In Qontrol Anthem 2009) (Q-Dance)
7,95 euro Luna* & Deepack - Biological Insanity (Defqon.1 Anthem 2008) (Q-Dance)
7,95 euro 2 Best Enemies - Les Drums (Dance Pollution)
4,95 euro Donkey Rollers - Motherf*ck (Fusion Records (5))
7,95 euro SMD (2) - Just Like You (Scantraxx)
4,95 euro Beholder Meets DJ Zany, The - Midnight (Seismic Records (2))
4,95 euro Beholder, The & Max Enforcer - Be Amazed (Offical Hard Bass 2009 Anthem) (Seismic Special)
4,95 euro Killer Clown - Tormented / Silentium (Superplastik)
7,95 euro Zatox - So High (Wicked Records)
7,95 euro T4T4NK4* - GTP (Zanzatraxx)

Alles totaal 75,45 euro verzendkosten 6,75 euro

Dat is zijn vraagprijs, maar de meeste plaatjes liggen maar 2 euro onder de prijs van freaky dus dat wordt hem helemaal niet.. Ik weet niet hoeveel ik nu zal bieden..
Bericht Geplaatst op 23 mei 2010 10:46 

Hardtraxxer

Ik weet niet hoe die precies hier thuis hoort..

Maar hoe zit het nou eigenlijk met de DVD van Reverze?
Je had laatst dat je kon in schrijven voor preoorder, en laatst kreeg ik een mail er over maar snapte er niks van ? ik zou toch graag die dvd willen hebben :drool:

Citaat:
Reverze DVD Pre-Order

We thank you for pre-ordering the Reverze 2010 DVD!
Finally the long wait is over and we offer you the first copies.

Here-under we explain how the transaction has to be done to complete your order:

Pay & Collect at the DVD Release Event at Metropolis

Next Wednesday the 5th of May, Bass Events has an avant-première show of the DVD at the Metropolis cinema-complex in Antwerp.
(Tickets & Info for this event: www.bassevents.be)

At the Bass Events reception desk, wich will be located in the mainhall of Metropolis, you can pick up your ordered DVD and pay cash. For those people, we have 2 free VIP-tickets for the Official DVD Release Afterparty at the famous club Noxx, located across Metropolis.

No VIP tickets for this event will be sent by post or mail when ordering by bank-transfer or Paypall!

Bank-transfer:

Please make a bank-transaction for the amount of €20 per DVD to KBC account 418-1031932-95, benificiary Toffmusic BVBA. Don't forget to mention your full name and details so we can easily pick your data from the pre-orders. After receiving your payment, your DVD will be sent at once!

For international payments, please use:
IBAN: BE87418103193194 // BIC: KREDBEBB

Paypal:

For those who prefer to pay via Paypal, please make the bank-transaction for the amount of €... per DVD to Paypal account '[email protected]' Don't forget to mention your full name and details! After receiving your payment, your DVD will be sent at once!

Thanks for ordering the Reverze 2010 DVD and we hope to see you all next Wednesday 5th of May at Metropolis cinema and Noxx!
Bericht Geplaatst op 23 mei 2010 13:46 

Hardtraxx Veteran

Wie kan mij vertellen of er ook Hardtrance forums zijn zoals Hardtraxx? Het liefst wel in het Nederlands, dat is namelijk net iets gemakkelijker. :P
Bericht Geplaatst op 23 mei 2010 14:02 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Wie kan mij vertellen of er ook Hardtrance forums zijn zoals Hardtraxx? Het liefst wel in het Nederlands, dat is namelijk net iets gemakkelijker. :P

google is your biggest friend:P
Bericht Geplaatst op 23 mei 2010 14:03 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:

http://www.globalhardtrance.com/
Maar die is in het Engels...Van mij mag er ook wel wat meer hardtrance op dit forum komen :)
Bericht Geplaatst op 23 mei 2010 19:37 

Hardtraxx Veteran

Global Hardtrance is redelijk inactief. Daar had ik namelijk al op gekeken. ;)
Bericht Geplaatst op 23 mei 2010 23:35 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Global Hardtrance is redelijk inactief. Daar had ik namelijk al op gekeken. ;)

hardtrance is toch een beetje aan het uitsterven of zie ik dat verkeerd?
Bericht Geplaatst op 24 mei 2010 11:23 

Aan het typen...

Omdat er bijna geen dagjesmensen meer rondlopen?
Bericht Geplaatst op 24 mei 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Iemand tips om vrienden (die ook wel van HS houden) mee te krijgen/ over te halen om mee te gaan naar een Outdoor Festival?

Verjaardagscadeau: Kaartje ervoor.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2010 21:59 

hoe groot mogen de sigs hier eigenlijk zijn?
de plaatjes dus
Bericht Geplaatst op 24 mei 2010 22:02 

KSwoosh schreef:
de plaatjes dus

Maximaal 100 pixels dacht ik.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2010 22:12 

Donateur

KSwoosh schreef:
de plaatjes dus

Citaat:
Zet geen hele lappen met tekst in je onderschrift (ook wel signatures genoemd). Gebruik niet meer dan 100 tekens of 3 regels aan tekst.
;)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 10:22 

Kryptica schreef:
KSwoosh schreef:
de plaatjes dus

Citaat:
Zet geen hele lappen met tekst in je onderschrift (ook wel signatures genoemd). Gebruik niet meer dan 100 tekens of 3 regels aan tekst.
;)

dat zijn tekens :')
ik vroeg om pixels :)
en 3 regels pixels is geen goed antwoord xd
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 10:27 

Aan het typen...

100 pixels of 3 regels, dus jouw signature mag al niet -.-
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 10:57 

Lyst schreef:
100 pixels of 3 regels, dus jouw signature mag al niet -.-

tbh kan mijn sig niet eens xd
maar niet doorvertellen ! :x
sinds het 250 tekens limiet heb ik em niet aangepast :P
100 tekens is gewoon zo gruwelijk weinig :(

en er staat btw 100 TEKENS, niet pixels ;)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 11:04 

Aan het typen...

In een van jor-d's posts stond ook 100 pixels ;)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 12:29 

Lyst schreef:
In een van jor-d's posts stond ook 100 pixels ;)

kon ik nergens terugvinden [hier dus ook niet: announces/regels-faq-t2.html ]
maar bedankt :)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 13:13 

Hardtraxxer

Zany draaide bij The Lawbreaker & Friends het unreleased nummer Woznotwoz van Headhunterz.
Mijn vraag is kan dit zomaar?
Of is dit een aanwezing dat woznotwoz toch wel released wordt :love: .
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 13:17 

Artiest

AFCA schreef:
Zany draaide bij The Lawbreaker & Friends het unreleased nummer Woznotwoz van Headhunterz.

Waarom zou dat in hemelsnaam niet kunnen?
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:27 

Hardtraxx Elite

johnlienden schreef:
AFCA schreef:

Woznotwoz is een Headhunterz remix van een plaat van Erick Prydz volgens mij.
Hij mag deze remix zonder problemen aan andere artiesten geven, hij mag het alleen niet releasen zonder eerst de rechten voor het nummer te krijgen/kopen.
Dus zolang HHZ de rechten niet heeft, zal het nummer niet worden uitgebracht, en mag het wel door andere artiesten worden gedraaid, zolang zij de track van HHz hebben gehad.

Klopt. Er zit een verschil tussen releasen en draaien. Bij deze track is er een probleem van plagiaat. De track heet namelijk Headhunterz - Woznotwoz, en niet Eric Prydz & Steve Angelo - Woznotwoz (Headhunterz Remix). Keus lijkt dan heel simpel, en gewoon de naam veranderen, maar dat maakt naar alle waarschijnlijkheid niks uit. De rechten voor de track Woznotwoz zitten namelijk bij het platenlabel waar Eric Prydz en Steve Angelo bij zitten, wat dus betekend dat deze track ook op dit label gereleased zou moeten worden. Aangezien dit geen Hardstyle label is, zullen zij daar waarschijnlijk niet geïnteresseerd zijn. Om er toch voor te zorgen dat de track op Scantraxx gereleased zou kunnen worden onder de naam Headhunterz - Woznotwoz, moeten de rechten op Woznotwoz van Eric Prydz & Steve Angelo overgekocht worden. En daar zit het grootste probleem, omdat ze dit waarschijnlijk niet willen, of er dermate veel geld voor vragen dat een release niet meer aantrekkelijk is..

Draaien is dan weer een heel ander verhaal, omdat degene die de track draait geen geld verdient met specifiek deze track. De artiest krijgt geld voor een boeking. In principe kan je dus alles jatten van een andere track, mits je deze track maar niet gaat releasen. Draaien mag!
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:34 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Draaien is dan weer een heel ander verhaal, omdat degene die de track draait geen geld verdient met specifiek deze track. De artiest krijgt geld voor een boeking. In principe kan je dus alles jatten van een andere track, mits je deze track maar niet gaat releasen. Draaien mag!

Ik weet niet zeker of het wettelijk zo werkt. Ik denkt dat het er eerder aan ligt dat hij de rechten heeft om de originele track te draaien (omdat de discotheek/organisator aan buma/stemra betaalt om muziek te mogen draaien), dus ook om elementen ervan te gebruiken in een set. Zodra hij een preview online zou plaatsen oid, zou het volgens mij alweer illegaal zijn, maar doorgaans wordt daar niets aan gedaan.
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:40 

Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
johnlienden schreef:
AFCA schreef:

Woznotwoz is een Headhunterz remix van een plaat van Erick Prydz volgens mij.
Hij mag deze remix zonder problemen aan andere artiesten geven, hij mag het alleen niet releasen zonder eerst de rechten voor het nummer te krijgen/kopen.
Dus zolang HHZ de rechten niet heeft, zal het nummer niet worden uitgebracht, en mag het wel door andere artiesten worden gedraaid, zolang zij de track van HHz hebben gehad.

Klopt. Er zit een verschil tussen releasen en draaien. Bij deze track is er een probleem van plagiaat. De track heet namelijk Headhunterz - Woznotwoz, en niet Eric Prydz & Steve Angelo - Woznotwoz (Headhunterz Remix). Keus lijkt dan heel simpel, en gewoon de naam veranderen, maar dat maakt naar alle waarschijnlijkheid niks uit. De rechten voor de track Woznotwoz zitten namelijk bij het platenlabel waar Eric Prydz en Steve Angelo bij zitten, wat dus betekend dat deze track ook op dit label gereleased zou moeten worden. Aangezien dit geen Hardstyle label is, zullen zij daar waarschijnlijk niet geïnteresseerd zijn. Om er toch voor te zorgen dat de track op Scantraxx gereleased zou kunnen worden onder de naam Headhunterz - Woznotwoz, moeten de rechten op Woznotwoz van Eric Prydz & Steve Angelo overgekocht worden. En daar zit het grootste probleem, omdat ze dit waarschijnlijk niet willen, of er dermate veel geld voor vragen dat een release niet meer aantrekkelijk is..

Zeer, zeer duidelijk verhaal. Nette uitleg!
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen